[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kmbrly

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 18:24

Ik denk dat vriendje en ik dit jaar overslaan.
Genoeg sh.t gehad deze week. Halen het ooit wel een keer in als het wat rustiger word. :')

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 18:41

Valentijn is leuk als je beneden de 17 bent daarna is het afgezaagd :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 18:48

Valentijn vind ik zo'n commerciele onzin. En sinds wanneer is dat ook iets voor stelletjes? Het is toch juist voor de onbekende (onbeminde?) geliefde? Nee hoor, ik deed en doe er niets aan. En hij ook niet.

Als jouw vriend wel wat doet San dan is dat toch aan hem? Maar dat verplicht jou imo zeker niet om dan ook maar wat te doen 'omdat het moet'. Dan is het toch helemaal niet leuk meer?

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 22:35

Magrathea schreef:
Ik werd dit weekend nog gebingo'd door een aantal vrienden van me nota bene toen ter sprake kwam dat ik me wil laten steriliseren over een paar jaar. Het was echt "weet je wie ook dacht dat ze geen kinderen wilde? Mijn moeder" en "vind je dat niet heel permanent?" en "wat nou als je van gedachten verandert" wat de klok sloeg : toen ik in de keuken verder ging met het eten hoorde ik ze zelfs bespreken dat in het geval dat ik me toch zou bedenken ik altijd nog via ivf of een draagmoeder een kind zou kunnen krijgen :') nou poepoe heb ik even geluk _O-

Toen ik zei dat ik vind dat mensen zich wat vaker af zouden moeten vragen waarom ze wél een kind willen, en wat ze zo'n kind te bieden zouden hebben (in plaats van andersom) ging er volgens mij wel een begripvol lampje branden bij een aantal mensen in de groep :o toch apart dat dat zo'n "vreemd" standpunt is voor velen.

Gebingo'd? Ben ik echt al zo lang student af dat ik dit niet ken -O-

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 22:41

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 22:45

M’n vriend en ik doen ook weinig met Valentijn. Ik heb wel eens wat voor hem gekocht ondanks de afspraak we doen er niks mee. Maar zo heeft hij mij ook keer verrast.

En nu zag hij Valentijns diner bij restaurant in ons dorp. Dus dat vind hij dan wel leuk, we waren de eerste die belde haha

Dus ben benieuwd

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 22:54

Ik vind Valentijnsdag super leuk. Ben gek op verrassingen bedenken en cadeautjes geven. Kan natuurlijk elke dag wel. Deed het in mijn vorige relatie ook regelmatig. Helaas stopte dat op een gegeven moment door bepaalde redenen. Ben nu single dus vind dat wel erg jammer. Vind ook niemand leuk anders had ik wat kunnen doen haha. Maar Ik ga vrijdag lekker met een vriend uit eten en cocktails drinken. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 23:06

Ik zou het heel afgezaagd vinden als vriend met valentijn met een cadeau aankomt. Beetje een "het moet want het is zo'n dag". Hou op, als je keer wat leuks ziet dan koop je het dan gewoon.

Toevallig gaan we die dag naar amsterdam om visum voor Nepal te halen. Eten we wel wat op het station ofzo romantisch :')

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 23:35

Ik heb nog nooit een valentijn gehad. Maar ik heb het kleine vermoeden dat het dit jaar wel eens raak kan zijn :+ weet al vanaf 1 januari dat een zeker persoon mij wel leuk vind en dat ik heb gezegd dat we elkaar maar eens moeten gaan leren kennen. Daarna wat weinig contact gehad maar nu weer ouderwets gezellig.

Dus we zullen zien. Ik heb dan ook mijn eerste vakantiedag :Y) dus ik ga zo wie zo mijzelf verwennen met lekker uitgebreide vroege avondmaaltijd. Daarna een filmpje met kaasplankje.

Nietsmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 00:09

Heb ooit een roos gestuurd naar een jongen voor valentijn, maar nooit wat gekregen :')

Was vandaag in de supermarkt, 2 koters bij de chocolade paashazen. Vallen er 3 op de grond. Ik liep net langs en blèr keihard: jaaa, kapot!!
Vonden ze niet leuk :')

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 00:26

Mijn vriend loopt al weken te smeken of hij het cadeautje (zijn idee) eerder mag geven _O- Hij heeft zo'n lol in cadeaus uitzoeken en geven.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 01:29

idinn schreef:
Ik zou het heel afgezaagd vinden als vriend met valentijn met een cadeau aankomt. Beetje een "het moet want het is zo'n dag". Hou op, als je keer wat leuks ziet dan koop je het dan gewoon.

Toevallig gaan we die dag naar amsterdam om visum voor Nepal te halen. Eten we wel wat op het station ofzo romantisch :')

Helemaal mee eens. Ben single dus geen cadeautjes :(

Eilish schreef:
Die verhalen van mensen die eerst geen kinderen wilde, maar later wel, hoor je vaker inderdaad. Prima, maar dat betekent niet dat ik van mening ga veranderen. En dan zeggen ze ook nog "Over een paar jaar wil je ze vast wel".

Mensen die er wél voor gaan veranderen ook wel eens van mening. Een kinderasiel bestaat alleen niet. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 03:51

@idinn: wij gaan ook naar Nepal dit jaar, begin november :P

Het voordeel van kinderloos zijn: ongestoord met buikkramp naar het toilet kunnen ipv gedoe om niks wakker te maken tijdens de nacht, geen gezeik aan je hoofd als je net even dubbel plooit van pijn etc. Gewoon in alle rust uitzieken en nadien weer lekker je bed in kunnen.

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 07:52

Ik ga de reacties maar niet lezen waar ze om vragen, maar het artikel valt me alleszins mee! Goed zo serveerster. Opvoeden die hap.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 09:13

Ach mijn vrienden zijn lief hoor, ik ben gewoon blij dat ik ze ook eens een ander perspectief kan bieden dan de standaard. Ze zullen maar een relatie krijgen met iemand die geen kinderwens heeft :oo

Ik ging altijd naar de vegetarische snackbar met mijn ex op Valentijnsdag, dit jaar ga ik onder andere met hem naar een concert :')
Misschien dat ik hartvormige koekjes koop voor mijn nieuwe liefje, al weet ik niet of ik hem überhaupt wel zie vrijdag

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 09:29

Onze hond krijgt een knie-operatie vrijdag. Als dat goed gaat is dat cadeau genoeg (En het geld op :'))

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 09:35

Succes alvast voor vrijdag
Kruisbanden?
Die hebben we hier nu 3 keer gedaan(2 verschillende honden)

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 10:00

Rivendell schreef:

Terecht dat die serveerster hem naar z'n plek terug bonjourde. Andere mensen zitten daar te eten voor hun plezier en zitten niet te wachten op rondlopende peuters die hun kwijlhandjes aan jouw tafelkleed afvegen. Goede reacties werden er ook gegeven!

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 10:14

Dat zo'n vader dat ook nog normaal vindt dat zijn kind daar door dat restaurant loopt te banjeren. Wat heb je zelf dat voor opvoeding gehad dan?
Fijn dat er toch een hoop mensen vader op het juiste pad proberen te brengen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 10:49

Nou ik zie deze zaken toch dagelijks. Ouder komt winkel binnen en hoppa, kind wordt gelost. Of uitermate luid een spelletje spelen op restaurant. Aan de zee duiken ze gewoon bovenop jou hond of ze kruipen door de draad bij jou paarden. En als je er van zegt is het allemaal maar normaal en: Je bent toch ook een kind geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 11:03

Ik heb een uitbraakkundige mini dus overal metaaldraad als omheining met flink schok op en 30cm tussen de draden vanaf 40cm tot 1m30 hoog. Kruipen ze al niet zo snel tussen en als ze toch proberen zijn ze daar heel snel weer vanaf gebracht }>

Alleen over de poort tillen gebeurd wel eens als ze op het voorste stuk staan. Vaak beginnen ze echter al te drammen voor kind geland is en halen ze ze heel snel terug. Tzijn dan net op hol geslagen bulldozers.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 11:11

Of ze rond laten kruipen op een afgezet stuk stoep waar de deelnemers aan een hardloopwedstrijd voorbij rennen. 8)7
Ik kon die ouders wel

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 11:20

Ja maar de indigo-sneeuwvlokjes, halloooo!