Genoeg sh.t gehad deze week. Halen het ooit wel een keer in als het wat rustiger word.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Ik werd dit weekend nog gebingo'd door een aantal vrienden van me nota bene toen ter sprake kwam dat ik me wil laten steriliseren over een paar jaar. Het was echt "weet je wie ook dacht dat ze geen kinderen wilde? Mijn moeder" en "vind je dat niet heel permanent?" en "wat nou als je van gedachten verandert" wat de klok sloegtoen ik in de keuken verder ging met het eten hoorde ik ze zelfs bespreken dat in het geval dat ik me toch zou bedenken ik altijd nog via ivf of een draagmoeder een kind zou kunnen krijgen
nou poepoe heb ik even geluk
Toen ik zei dat ik vind dat mensen zich wat vaker af zouden moeten vragen waarom ze wél een kind willen, en wat ze zo'n kind te bieden zouden hebben (in plaats van andersom) ging er volgens mij wel een begripvol lampje branden bij een aantal mensen in de groeptoch apart dat dat zo'n "vreemd" standpunt is voor velen.
idinn schreef:Ik zou het heel afgezaagd vinden als vriend met valentijn met een cadeau aankomt. Beetje een "het moet want het is zo'n dag". Hou op, als je keer wat leuks ziet dan koop je het dan gewoon.
Toevallig gaan we die dag naar amsterdam om visum voor Nepal te halen. Eten we wel wat op het station ofzo romantisch
Eilish schreef:Die verhalen van mensen die eerst geen kinderen wilde, maar later wel, hoor je vaker inderdaad. Prima, maar dat betekent niet dat ik van mening ga veranderen. En dan zeggen ze ook nog "Over een paar jaar wil je ze vast wel".