Oscar schreef:Ik heb ook uitneembare grillplaten. Daar ergens tussen zit dan het stof. Als je 'm aanzet dan heb je een echte authentieke oudhollandsche stoftosti

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSCWx schreef:Goede reden om geen contact grill te nemen: een Airfryer is met alles beter.
Ik heb het in mijn hoofd gehaald om de spotjes (zelf maar met hulp) in mijn badkamer te vervangen. Praat me er vanaf voordat ik mezelf elektrocuteer aub
xSCWx schreef:Goede reden om geen contact grill te nemen: een Airfryer is met alles beter.
Ik heb het in mijn hoofd gehaald om de spotjes (zelf maar met hulp) in mijn badkamer te vervangen. Praat me er vanaf voordat ik mezelf elektrocuteer aub
Femke_Tweety schreef:xSCWx schreef:Goede reden om geen contact grill te nemen: een Airfryer is met alles beter.
Want
* De huidige lamp geeft geen licht?
* Je bent zelf geen helder licht, dus wil je extra bijschijnen?
* De badkamer is zooooo super mooi en schoon altijd dat je er per se spotlights op wil hebben?
M_D_H schreef:In het kader van appelflappen met schimmelpoeder, verse kersen met beestjes, klokhuizen van appels met beestjes...
Mocht iemand dan ook nog van de toch al dure aardbeien af willen, hebben jullie die filmpjes op tiktok en Facebook gezien over het schoonmaken van aardbeien? Alleen wassen is dus niet voldoende he, die krengen zitten vol met ongedierte
Varekaj schreef:Nu wil ik ook aardbeien![]()
![]()
@ Steffi: en een uvex? Heb je ook flink keuze in en kan je zo duur maken als je wil. Kep heeft verschillende liners voor ovaal of rond hoofd.
Maar meer dan €300 geef ik toch écht niet uit aan een cap![]()
Ik zou wachten tot de solden of helmet awareness day. Toen konden velen een cap met fikse korting kopen (25%), ook gepersonaliseerde. Kep deed dit bijvoorbeeld. Scheelde op het einde toch wel ettelijke eurootjes
Indy_Mouse_9 schreef:Mjah, 'men' heeft me ook wel eens verteld dat je bramen (en misschien frambozen ook wel) eerst in zout? water moest laten liggen om het ongedierte er uit te krijgen. Dat werkte, maar toen had ik dus geen zin meer om die bramen nog op te eten.
Sommige dingen moet je je niet te druk om maken en gewoon negeren
Steffi4 schreef:Ff kijken wat ik onthouden heb over de GPA want ik reageer via telefoon:
Het is idd die van het linkje, maar dan gepersonaliseerd dus nog €300 duurder![]()
Ik heb nu een Harry’s horse kentaur van ong. 100 euro, dus die zit al in het bovenste segment van de genoemde “goed caps waarvoor je niet extra het merkje betaald” volgens sommigen, maar die zit dus mega slecht...helpt ook niet.![]()
En voor de rest ga ik er voor mijn eigen gemoed maar niet van uit dat jullie me echt dood willen![]()
Nog 1 ding: ik vind samshield echt lelijke caps, dus die wordt het niet haha.
Momenteel bestel ik nog niets, maar hij blijft wel op mijn verlanglijstje staan