Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 13:06

Die schooikoters in de AH. “Heeft u plaatjes heeft u plaatjes?” Ben wel verrast dat ze aanspreken met “u”.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 13:19

Cowboy55 schreef:
Wat is hier raar aan? Dat er werkgevers zijn die dingen voor hun werknemers doen zonder dat er dwang of een verplichting aan te pas komt?

De letterlijke woorden van mijn toenmalige werkgever waren: “ Liever heb ik niet dat je vrij neemt, maar ik ben het verplicht”

Daarom :)

Het was in het piek seizoen daarom kan eigenlijk niemand die tijd normaal gesproken vrij nemen.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 13:22

Nayomie schreef:
Die schooikoters in de AH. “Heeft u plaatjes heeft u plaatjes?” Ben wel verrast dat ze aanspreken met “u”.

Verschrikkelijk hé. Was gisteren weer eens bij de supermarkt en ja hoor ze stonden er weer achter de dranghekken.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 13:40

Lau schreef:
Drukke kinderen in de trein.... Waarom hebben ze niet gewoon een coupé speciaal voor die blagen zodat niemand er last van heeft.

Ik stem voor *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 13:53

LiannePuthzy schreef:
Lau schreef:
Drukke kinderen in de trein.... Waarom hebben ze niet gewoon een coupé speciaal voor die blagen zodat niemand er last van heeft.

Ik stem voor *\o/*

En dan loskoppelen Lau? :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 14:00

Aan de kassière van de Jumbo, die tijdens het afrekenen van mijn boodschappen constant via het oortje tegen haar collega's aan het praten was over wie wanneer pauze neemt, waarbij ze mij straal negeerde.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 14:03

Nieuwe moestuinplanning maken en uitbreiding intekenen. :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 14:50

Anoniem schreef:
LiannePuthzy schreef:

Ik stem voor *\o/*

Uiteraard ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 15:19

Dat ik vandaag pas om 7 uur op m'n werk moet zijn ipv half 6, maar uiteindelijk zoals altijd om 4 uur wakker werd. Waarom ;( :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 16:40

Dat mijn darmen totaal geen lactose meer verdragen. Ik eet zo graag kaas, roomsaus, witte saus. Ik drink graag eens chocomelk of koude koffie. Door mijn dieet om af te vallen ben ik overgestapt op soja. Vandaag mocht ik wat van mijn dieet afwijken en heb ik gekozen voor een koude koffie en een pistolet met kaas. Nu zit ik hier, met verschrikkelijke krampen en een maag en darmen die er alles aan doen om alles er uit te krijgen.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 19:29

Dat ik na gisteren een beetje klaar ben met mijn ""vrienden"" en mijn ""vriendin"" in Brazilië na terug komst nauwelijks meer met me praat... Ik voel me echt heel eenzaam en dat terwijl ik ze zo hard nodig heb nu.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 19:34

Dat er op straat nog even een 50knaller(??) werd afgestoken en de hondjes liepen in de tuin en schrokken zich helemaal de @)#(@$#

En dat ik een beetje sagorijnig word van mensen op facebook die het maar normaal vinden om je uit te schelden of te kwetsen met o.a je uiterlijk.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 20:06

DMH: roomsaus en witte saus kan ook prima lactose vrij. Kaas is lastiger vervangen op brood.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 20:16

DeMolenhoek schreef:
Dat mijn darmen totaal geen lactose meer verdragen. Ik eet zo graag kaas, roomsaus, witte saus. Ik drink graag eens chocomelk of koude koffie. Door mijn dieet om af te vallen ben ik overgestapt op soja. Vandaag mocht ik wat van mijn dieet afwijken en heb ik gekozen voor een koude koffie en een pistolet met kaas. Nu zit ik hier, met verschrikkelijke krampen en een maag en darmen die er alles aan doen om alles er uit te krijgen.

Geitenkaas kan een alternatief zijn :) Mijn moeder heeft wel enorme last als ze gewone kaas eet en totaal geen last als ze geitenkaas eet, dus misschien dat proberen?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 20:40

Anoniem schreef:
LiannePuthzy schreef:
Lau schreef:

Ik stem voor *\o/*

_O-

Dat ik gisteren de stoel van de auto verkeerd heb gezet en ik mogelijk om die reden enorme pijn in de rugspieren heb en opgezet zijn. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 21:32

Hetzelfde liedje dat dochter al de hele dag laat spelen van haar Zoef Zoef kip.

Ik broed op een ei. Ik ben zo blij. Straks komt er een kuiken bij.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 21:45

Teveel eigen gemaakte tomatenpuree in mijn zelf gemaakte soep. Lepel blijft gewoon omhoog staan.

Ach kom zo wel aan dagelijks portie groenten. :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 22:01

DeMolenhoek schreef:
Hetzelfde liedje dat dochter al de hele dag laat spelen van haar Zoef Zoef kip.

Ik broed op een ei. Ik ben zo blij. Straks komt er een kuiken bij.

Af en toe de batterijen eruit halen.En dan natuurlijk zeggen dat Zoef Zoef het niet doet.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 22:09

Klopt iemand op de deur, dus mijn ma doet open. Ik hoor de stem van een onbekende man dus ik ga kijken
Mijn moeder: "waarom ben je hier?"
De man: "Nikki woont hier. Ik kom hier om wat met haar te roken"
Ik, compleet overdonderd: "wat??? Hoe kom je aan dit adres?"
De man: "Ik heb je adres gekregen"

Ik ben echt een beetje verward hierover. Wat??? Is dit een soort grap, maar ik ken die vent niet, en hij wist mijn naam.. Hij was begin dertig? Echt heel vreemd.

Mijn moeder gelijk over de toeren "ROOK JE NIKKI????" nee mam

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 22:41

Iemand had op het werk hondenstront naar binnen gelopen. Hele vloer er onder en de deurmat. :r kon emmers water erover gooien voordat de lucht weg was. :r

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 22:55

Dat er echt zo onbeschoft gereageerd word in een topic waar gewoon om advies gevraagd wordt :n

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 01:20

Lestrange01 schreef:
Klopt iemand op de deur, dus mijn ma doet open. Ik hoor de stem van een onbekende man dus ik ga kijken
Mijn moeder: "waarom ben je hier?"
De man: "Nikki woont hier. Ik kom hier om wat met haar te roken"
Ik, compleet overdonderd: "wat??? Hoe kom je aan dit adres?"
De man: "Ik heb je adres gekregen"

Ik ben echt een beetje verward hierover. Wat??? Is dit een soort grap, maar ik ken die vent niet, en hij wist mijn naam.. Hij was begin dertig? Echt heel vreemd.

Mijn moeder gelijk over de toeren "ROOK JE NIKKI????" nee mam

W a t :=

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 01:30

Dat ik een beslissing moet maken maar ik kom er niet uit :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 01:36

Wij wonen op huisnummer 13. Dat staat ook op het bordje naast de voordeur: dertien. In letters. Dat blijkt voor sommige mensen onbegrijpelijk te zijn. Die snappen echt niet dat ‘13’ en ‘dertien‘ hetzelfde is.

Als dit volk het buskruit had moeten uitvinden renden we elkaar nu nog met speren achterna.... :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 01:47

Cowboy55 schreef:
Wij wonen op huisnummer 13. Dat staat ook op het bordje naast de voordeur: dertien. In letters. Dat blijkt voor sommige mensen onbegrijpelijk te zijn. Die snappen echt niet dat ‘13’ en ‘dertien‘ hetzelfde is.

Als dit volk het buskruit had moeten uitvinden renden we elkaar nu nog met speren achterna.... :roll:

Die laatste opmerking. _/-\o_ Made my day, die houd ik erin voor mijn collega’s (aan wie ik me vandaag ook kapot geërgerd heb). “Je draaft altijd zes of soms zelf zeven rondjes, we willen naar huuuuuis.” Echt, leer tellen, knuppel, en als je naar huis wilt moet je sneller opzadelen en minder op je telefoon zitten tussen je lots. 8)7