Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:Wat is hier raar aan? Dat er werkgevers zijn die dingen voor hun werknemers doen zonder dat er dwang of een verplichting aan te pas komt?
DeMolenhoek schreef:Dat mijn darmen totaal geen lactose meer verdragen. Ik eet zo graag kaas, roomsaus, witte saus. Ik drink graag eens chocomelk of koude koffie. Door mijn dieet om af te vallen ben ik overgestapt op soja. Vandaag mocht ik wat van mijn dieet afwijken en heb ik gekozen voor een koude koffie en een pistolet met kaas. Nu zit ik hier, met verschrikkelijke krampen en een maag en darmen die er alles aan doen om alles er uit te krijgen.
Anoniem schreef:LiannePuthzy schreef:Lau schreef:Drukke kinderen in de trein.... Waarom hebben ze niet gewoon een coupé speciaal voor die blagen zodat niemand er last van heeft.
Ik stem voor
En dan loskoppelen Lau?
Lestrange01 schreef:Klopt iemand op de deur, dus mijn ma doet open. Ik hoor de stem van een onbekende man dus ik ga kijken
Mijn moeder: "waarom ben je hier?"
De man: "Nikki woont hier. Ik kom hier om wat met haar te roken"
Ik, compleet overdonderd: "wat??? Hoe kom je aan dit adres?"
De man: "Ik heb je adres gekregen"
Ik ben echt een beetje verward hierover. Wat??? Is dit een soort grap, maar ik ken die vent niet, en hij wist mijn naam.. Hij was begin dertig? Echt heel vreemd.
Mijn moeder gelijk over de toeren "ROOK JE NIKKI????" nee mam
Cowboy55 schreef:Wij wonen op huisnummer 13. Dat staat ook op het bordje naast de voordeur: dertien. In letters. Dat blijkt voor sommige mensen onbegrijpelijk te zijn. Die snappen echt niet dat ‘13’ en ‘dertien‘ hetzelfde is.
Als dit volk het buskruit had moeten uitvinden renden we elkaar nu nog met speren achterna....