Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nynke55 schreef:Robert, nu leg je weer de schuld bij mij. 5 jaar lang geen problemen en nu 2 achter elkaar. Ben ik ineens verleerd in te pakken, of verzendlabels te plakken? Het probleem ligt bij postnl, die meer pakketten binnenkrijgen dan ze aan kunnen, zowel met versturen als met communicatie.
robert45 schreef:Tja dat is de huidige manier van contact leggen via sociale media.
Als je echter weinig pakketten verstuurd en er raken diverse pakketten zoek dan zou toch eens kijken of het niet aan de manier van inpakken ligt. Wellicht deukt de boel in of raakt op een andere manier het adres onleesbaar of er zelfs af.
nynke55 schreef:Voor 1 of 2 euro? Pakketje versturen met tracktrace kost 6,75, verzekerd kost 14,90
robert45 schreef:@veulen84
Ik doe de hele dag niets anders als pakketten versturen. Ze komen hier 1-2x per dag pakketten afhalen. Natuurlijk zijn er vertragingen, die heeft elke pakketdienst helaas. Voor de kerst hadden we vertragingen van een week. Nu zijn we weer wat vertragingen, op het moment staan er nog zo’n 50 pakketten bij PostNL.
Wij communiceren duidelijk met onze klanten dat er flinke vertragingen zijn en dat vertragingen van 1-4 werkdagen er helaas bijhoren op dit moment zo voorkomen we veel vragen. Echter zoekraken komt hier echt vrijwel niet voor. De briefpost is een ander verhaal. In december al tientallen poststukken kwijt..
robert45 schreef:nynke55 schreef:Voor 1 of 2 euro? Pakketje versturen met tracktrace kost 6,75, verzekerd kost 14,90
Je moet ze ook niet via het postpunt frankeren.
Je bent toch een bedrijf? Maak een account aan bij myparcel.nl (is van PostNL)
Afhankelijk van je aantallen per jaar kom je op een bepaald tarief per pakket. Voor de aanvullende diensten zoals verzekerd versturen betaal je een kleine toeslag extra.
Tallie1979 schreef:Het lijkt erop dat 1 van mijn pakjes vandaag via reguliere post wordt bezorgd (brievenbus pakje)
Waarom weet ik niet, ik ga alleen onwijs duimen dat hij in de bus zit vanmiddag. Deze komt nml van een particulier en is verzonden met T&T.