Wil nooit terug naar huis Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zelfs op tv of foto raak ik in die angst
Silly1972 schreef:Ik vind spinnen echt verschrikkelijk, maar ben nu wel zover dat ik ze zelf kan doden.
Maar grote spinnen wel van een afstand, boek erop gooien ofzo hahha
stom beest. Uiteindelijk met de bezem hem naar het gras geveegd waar ie weer vrolijk een rondje door het gras wandelde om weer opnieuw naar binnen te lopen
toen ben ik wat anders gaan doen. peach2001 schreef:Silly1972 schreef:Ik vind spinnen echt verschrikkelijk, maar ben nu wel zover dat ik ze zelf kan doden.
Maar grote spinnen wel van een afstand, boek erop gooien ofzo hahha
Dat deed ik met een muis op stal, gooide er een flink stuk hout op. Hij ging maar niet doodstom beest. Uiteindelijk met de bezem hem naar het gras geveegd waar ie weer vrolijk een rondje door het gras wandelde om weer opnieuw naar binnen te lopen
toen ben ik wat anders gaan doen.
mijn kat speelt er altijd eerst een poos mee, best lomp.. Valt me mee hoe lang ze het volhouden, laatst ontsnapte er 1 nog aan hem
heeft een half uur bij het struikje staan miauwen waar zijn muis verdween

MyWishMax schreef:Wat is in jouw ogen te jong om een vrouw te hebben dan?
Ik was 27 toen ik trouwde, ex was 2 jaar ouder. Vind ik niet echt jong. Hier in het dorp ook mensen tussen de 20 en 25 die trouwen, dat kan ik wel erg jong vinden. Hoewel het vaker te maken heeft met hoe kort ze bij elkaar zijn, 23 en net een jaar of 2 jaar samen vind ik jonger dan 23 en al 7 jaar samen
germie schreef:MyWishMax schreef:Wat is in jouw ogen te jong om een vrouw te hebben dan?
Ik was 27 toen ik trouwde, ex was 2 jaar ouder. Vind ik niet echt jong. Hier in het dorp ook mensen tussen de 20 en 25 die trouwen, dat kan ik wel erg jong vinden. Hoewel het vaker te maken heeft met hoe kort ze bij elkaar zijn, 23 en net een jaar of 2 jaar samen vind ik jonger dan 23 en al 7 jaar samen
Klopt, maar bij sommigen van 35 vraag je je af of ze wel enige ervaring in het leven hebben opgedaan, haha.