[FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 09:33

casperzazoe schreef:
BiBiQ schreef:
Wat een leuke zomerse looks allemaal!

Hier vandaag ook een jurkje <3
[ [url=m/y3vJte.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze is echt heel erg leuk! Waar heb je die vandaan? :)

CoolCat :D

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 12:03

Al even niet meer gepost vanwege drukte, maar nu toch even een vraagje :)
Ik heb net dit jurkje besteld, wat voor schoenen zouden hier leuk bij staan denken jullie?
Afbeelding
Ik twijfel een beetje tussen een leuke nude hak, Dr Martens, of deze:
Afbeelding

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 12:12

E_J schreef:
Al even niet meer gepost vanwege drukte, maar nu toch even een vraagje :)
Ik heb net dit jurkje besteld, wat voor schoenen zouden hier leuk bij staan denken jullie?
[ [url=m/vwMRcb.png]Afbeelding[/url] ]
Ik twijfel een beetje tussen een leuke nude hak, Dr Martens, of deze:
[ [url=m/LyI7iL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dr. martens kunnen sowieso als je het meer stoer wilt maken.
Vind de schoenen van de foto niet zo
Hakken eronder kan altijd, qua kleur nude kan maar ligt echt aan het model van de hak en de soort nude kleur :P (heb je lekker veel aan)
Een zwarte hak kan er ook onder.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 12:12

Oooeh Résistance, heel chique zo!
Vond die jumpsuit op de vorige pagina ook erg mooi zitten!

E_J ik vind kanten jurkjes altijd erg lastig met schoenen. Ik denk dat een gebroken wit sneakertje ook zou kunnen en een nude hak sowieso! Dr. Martens zou ik in dit geval niet doen denk ik, maar dan moet ik het even aan zien. Hij staat je wel erg mooi zeg!

Hier lekker simpel vandaag
Afbeelding

Ik heb eigenlijk zelden een shirt helemaal in mijn broek, want ik vind mijn bovenlichaam altijd zo uit verhouding met mijn benen. Heb het idee dat wanneer ik mijn shirt in mijn broek doe het helemaal lijkt alsof mijn bovenlichaam zo kort is.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-19 12:17

DewiRox schreef:

E_J ik vind kanten jurkjes altijd erg lastig met schoenen. Ik denk dat een gebroken wit sneakertje ook zou kunnen en een nude hak sowieso! Dr. Martens zou ik in dit geval niet doen denk ik, maar dan moet ik het even aan zien. Hij staat je wel erg mooi zeg!

[ [url=m/ITbVNV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb eigenlijk zelden een shirt helemaal in mijn broek, want ik vind mijn bovenlichaam altijd zo uit verhouding met mijn benen. Heb het idee dat wanneer ik mijn shirt in mijn broek doe het helemaal lijkt alsof mijn bovenlichaam zo kort is.

Vind ik niet hoor kan prima

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 13:09

DewiRox schreef:

Je bovenlichaam lijkt niet kort, je benen lijken lang! :) En da's alleen maar fijn altijd. Ik draag zelf altijd shirts enzo in m'n broek omdat je dan je benen verlengt.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 13:11

DewiRox schreef:

Ander soort model broek.

Ik zou een highwaist dragen als jij je shirtjes in je broek draagt. Nu lijkt het net of je muffintops hebt (onbewust).

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 13:14

Donnar, wauw die pony staat je super goed!! In combi met de jumpsuite +:)+

Suede jurkje wat ik voorbij zag komen ook erg leuk!

Esther leuke blouse!

Jessica ook een leuke blouse, ik baal altijd een beetje dat ik ze niet aan kan.

Hikimmy de broek. Maar ik hou sowieso niet zo van spijkerrokken.

Restistance lief jurkje!

Ej. Super leuk jurkje!! Zeker pumps eronder! De schoenen op de foto vind niet voor onder ddn jurkje. Stoere boots eronder zou wel tof staan!

DewiRox simpel staat ook leuk :)

Panterprintje vandaag

Afbeelding

mijn onderjurk steekt er een stukje onderuit op de foto :o

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 13:15

Oei, ik kom wel een beetje binnenvallen zo... Ik heb net deze bestelling binnengekregen:
Wat vinden jullie?

Afbeelding

Afbeelding

@E_J,
Dat rode jurkje is echt superleuk! Ik zou er docs onderdragen :)! Die kunnen overal onder.

@Resistance
Waar heb je dat blauwe jurkje vandaan? Superleuk <3.

@hoikimmy
Ik vind de combi met het spijkerrokje echt heel leuk haha!

@donnar
Superleuk zo, de pony staat je ook supergoed zeg.

@marlinderooz
Ik vind je hempje echt heel leuk!

Ik ben vast mensen vergeten, maar ik heb alleen maar leuke outfits gezien!

Sorry ben niet zo goed in reageren :') Ik lees wel al echt super lang mee :).

TheWelsh

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 13:18

Met riempje +:)+

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 13:43

Even bijleespost voor ik foto maak van mezelf vandaag:

Resistance: wat een gave outfits deze week! De trench en de jurk zijn geweldig! Hoe komt het dat je zo geëvolueerd bent qua kleding?

San, zowel de teal jurk als de oranje zijn heel erg mooi! Ben altijd het meest enthousiast over kleurige outfits merk ik.

Pluisje, ik wil jou graag eens in een broek zien. Of een jumpsuit. Die zien we hier sowieso te weinig. En Donnar rockt hem trouwens!

Bontesok, wat een mooie outfits! Ik vond het bloemenjurkje met roze vestje het mooist.

Sharon, mooie nude jurk, ik vond bij H&M de groene versie:

Afbeelding

Lovis en Dewirox, jullie laten weer eens zien dat wit op jeans een voltreffer blijft.

Dreamguide, ik ga met de rest mee, wat een heerlijk romantisch mooi navy rokje!

Hoikimmy, ik vind de short ook beter. Ik zie eigenlijk zelden flatterende jeansrokjes.

Lau, waar ben je? :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-19 13:46

Lau zit met zo min mogelijk kleren op de bank en heeft geen zin om naar buiten te gaan :')
Lau is een beetje klaar met eh alles en is toe aan een vakantie en wil eigenlijk nooit meer terug komen.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 13:49

Lau schreef:
Lau zit met zo min mogelijk kleren op de bank en heeft geen zin om naar buiten te gaan :')
Lau is een beetje klaar met eh alles en is toe aan een vakantie en wil eigenlijk nooit meer terug komen.

-O-

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 13:54

foxy80 schreef:
Bontesok, wat een mooie outfits! Ik vond het bloemenjurkje met roze vestje het mooist.

Dank je! Het grappige is dat het vestje geen vestje is, het is gewoon een onderdeel van het jurkje, in één stuk stof.

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 14:14

Zou een modelletje als dit erbij kunnen qua nude hak? Of is dat te lomp? Ik heb het liefste een dikke hak of een sleehak oid, want op dunne hakken breek ik gegarandeerd mijn nek _O-
Ik vind het ook echt zo moeilijk om schoenen te matchen bij jurkjes
Afbeelding

Dewirox, ohja witte sneaker kan ook leuk zijn idd! Wat meer casual :j
Sorry, dit is een screenshotje van de advertentie, ik heb hem nog maar net besteld dus hij is nog niet binnen :')
Ik vind trouwens helemaal niet dat je bovenlichaam kort lijkt! Maar zou het wel wat mooier vinden met een high waisted broek :j

Bontesok, leuk jurkje! Staat je goed!

Deksel, ja super leuk met dat riempje! En dat is ook weer waar, Docs kunnen echt onder alles :P

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 14:22

Echt heel leuk deksel!

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 14:42

foxy80 schreef:
Even bijleespost voor ik foto maak van mezelf vandaag:

Resistance: wat een gave outfits deze week! De trench en de jurk zijn geweldig! Hoe komt het dat je zo geëvolueerd bent qua kleding?

San, zowel de teal jurk als de oranje zijn heel erg mooi! Ben altijd het meest enthousiast over kleurige outfits merk ik.

Pluisje, ik wil jou graag eens in een broek zien. Of een jumpsuit. Die zien we hier sowieso te weinig. En Donnar rockt hem trouwens!

Sharon, mooie nude jurk, ik vond bij H&M de groene versie:

[ [url=m/HVKRDV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lovis en Dewirox, jullie laten weer eens zien dat wit op jeans een voltreffer blijft.

Dreamguide, ik ga met de rest mee, wat een heerlijk romantisch mooi navy rokje!

Hoikimmy, ik vind de short ook beter. Ik zie eigenlijk zelden flatterende jeansrokjes.

Lau, waar ben je? :D

Ik kan wel een keer een foto maken van wat ik naar mijn werk draag. Daar heb ik uiteraard wel een broek aan. Heb buiten die broeken en stalbroeken momenteel ook niks, en die broeken voor werk voelen ondertussen teveel als een uniform om ze als casual te dragen. Ben nog steeds opzoek naar de perfecte zwarte jeans voor buiten werk om (dus als iemand suggesties heeft :') ). Jumpsuits vind ik eht afschuwelijk dus de kans dat je me daarin zal zij is echt heel klein :')

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 14:50

eenitraM schreef:
DewiRox schreef:

Ander soort model broek.

Ik zou een highwaist dragen als jij je shirtjes in je broek draagt. Nu lijkt het net of je muffintops hebt (onbewust).

Ik heb een high waist broek, zit super netjes en qua maat prima. Maar ik krijg zo'n pijn in mijn buik wanneer ik die broek draag.. dus deze hoogte is eigenlijk echt max wat prettig zit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 14:58

@Deksel

Hij is van Missguided petite! :) Op Asos gekocht. Als je een beetje geluk hebt hebben ze 'm nog...

@foxy Dankjewel! :) Wat heb jij ook een óngelofelijk leuk jurkje aan, zeg! Denk als je daar nog een chique zwarte tas bij zou hebben (van Ted Baker ofzo) dat dat het echt helemaal af zou maken. :j

Ik was eerst alleen maar geïnteresseerd in makeup en zat altijd van die makeupfilmpjes te bekijken op youtube. Tot ik dus op Youtuber Freddy My Love stuitte. Zij heeft mij enorm geïnspireerd om ook meer aandacht aan m'n kleding te besteden, en dat het eigenlijk heel simpel is om een outfit te creëren met heel weinig. Het hoeft ook absoluut niet veel te kosten. Er zijn een paar basisprincipes:

-investeer in items waar je lang mee doet en waarvan je weet dat je ze over 10 jaar ook nog graag draagt, zoals tassen, jassen, mooie schoenen, etcetera... Dat zijn de dingen die een normaal "saaie" outfit heel erg kunnen opleuken.
-Koop alleen iets als je er echt helemaal weg van bent en weet dat je het gaat dragen.
-Koop alleen iets wanneer je weet dat het bij minstens drie andere dingen in je kast past.

Er zijn ook een paar basisdingen die je gewoon "moet" hebben omdat je daar eigenlijk wel alles mee kan combineren en vanuit daar heel goed je eigen stijl kan gaan ontwikkelen:

-een mooi passende jeans
-een trench coat
-een wit overhemd
-nude hakken
-een streepjesshirt
-een blazer
-een mooie zonnebril
-een little black dress
-een zomerjurkje
-een effen trui van cashmere
-een nette zwarte broek

Als je dat hebt en vervolgens je kast uitmest van alles wat je eigenlijk gewoon niet meer draagt, dan kan je als het ware "opnieuw" beginnen. Koop echt alleen iets als je het helemaal prachtig vindt en kijk of je het met iets kan combineren. :j Ik kocht vroeger een hele hoop meuk waar ik dan alsnog veel geld voor kwijt was omdat het zoveel was. Dat was dan al snel kapot, ik vond het niet heel leuk maar kocht het omdat het goedkoop was... Nu koop ik voor datzelfde geld één ding waar ik helemaal weg van ben en wat van goede kwaliteit is. :j

Het is een traag proces, maar wel lonend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 15:05

Resistance, deels met je eens ;)
Al zal je mij nooit op nude hakken zien, of in een wit overhemd of effen trui :P

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 15:20

Ik ben de basisdingen opnieuw aan het aanschaffen, maar ik had geweldige nude hakken besteld (en zwarte) maar ze zitten niet lekker. Eigenlijk had ik het allemaal al, maar of het past niet meer of het is aan vervanging toe. Wat ook mag, want ook al waren het duurdere items, ik heb ze al jaren.

Ook een jurkje in het zwart, een midi lengte. Zal zo een foto maken, want ik twijfel. Heb hem ook in wit besteld maar die schijnt zo enorm door dat die terug gaat, net zoals een zijden blouse, oversized. Op model enorm leuk, maar die schijnt ook niet normaal door. En een playsuit die heel leuk is, maar mijn lichaam is te lang. :') Maat groter durf ik niet, want hij zat verder goed, kan eigenlijk niet ruimer.

Edit

Afbeelding

Afbeelding

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 15:43

Dit jurkje staat je prachtig MyWishMax!

Ik merk dat ik ook wat meer geld uit geef aan kledingitems dan vroeger nu ik ouder wordt. Niet alles staat meer zo flatteus als het goedkopere stof is.
En nog koop ik dan het liefst in de uitverkoop hoor, want ik kan slecht geld uitgeven.

Soms ben ik jaloers op vriendinnen van mij. Die kopen rustig in één keer van alles. 5 spijkerbroeken, 2 leren jasjes, shirtjes etc. Ik kan dat niet. Ben altijd maar aan het wikken en wegen...

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 16:05

Ik denk opzich wel na over wat ik koop en waar ik dat mee kan combineren. Als ik het maar een beetje leuk vind dan neem ik het sowieso niet mee. Neemt niet weg dat ik nieuwe dingen ook heel leuk vind!

Vandaag deze twee outfits gekocht.
Afbeelding
Afbeelding

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 16:11

Die groene jurk! Waar heb je die vandaan?

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 16:15

H&M :D :D