Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:Dat er mensen moord en brand schreeuwen om een bepaald topic waar gore dingen in spoilers staan, dat moet verbannen en aangepast worden, maar de ranzigge wiki foto van vandaag mag gewoon zonder spoilers staan en bovendien 24u lang op de voorpagina staan. En dit is niet de eerste keer! Ik hoef mijn ontbijt iig niet meer na het zien van deze gore foto!
Ineke2 schreef:fohadie schreef:Dat er mensen moord en brand schreeuwen om een bepaald topic waar gore dingen in spoilers staan, dat moet verbannen en aangepast worden, maar de ranzigge wiki foto van vandaag mag gewoon zonder spoilers staan en bovendien 24u lang op de voorpagina staan. En dit is niet de eerste keer! Ik hoef mijn ontbijt iig niet meer na het zien van deze gore foto!
*ging direct de foto eens bekijken*
Conclusie ik vind hem niet ranzig
Jikkeee schreef:Mijn gebrek aan concentratie & motivatie. Zit al twee dagen naar mijn laptop te staren, maandag 2 deadlines. Nog niks op papier. Woensdag 1 deadline, nog niks op papier... Wordt een leuk weekend zo.
Yuumi schreef:Groepsprojecten op school... Er is altijd wel iemand die niks doet.