Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 23:51

Janinevv schreef:
Gisteren was ik 11 uur weer terug en was erg gezellig! Leuke jongen waar ik zeker mee kon lachen. Je merkt wel dat hij nog niet heel volwassen is, maarja of ik dat ben :D we zullen zien, ik zou nog wel keer willen afspreken om te kijken of het echt klikt en er meer in zit.

wat super leuk zeg ! :D
ben benieuwd naar jullie volgende date!

schaatsen is zeker een optie als volgende date
zeker nu je ook de periode daarvoor lekker in gaat :P

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 01:07

lovelyfiefy schreef:
Janinevv schreef:
Gisteren was ik 11 uur weer terug en was erg gezellig! Leuke jongen waar ik zeker mee kon lachen. Je merkt wel dat hij nog niet heel volwassen is, maarja of ik dat ben :D we zullen zien, ik zou nog wel keer willen afspreken om te kijken of het echt klikt en er meer in zit.

wat super leuk zeg ! :D
ben benieuwd naar jullie volgende date!

schaatsen is zeker een optie als volgende date
zeker nu je ook de periode daarvoor lekker in gaat :P

Haha jaa, zal het morgen eens voor stellen :D

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 19:11

Volgens mij heeft hij niet zo zin in schaatsen, zijn er ook niet heel goed in ofzo.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 19:43

Janinevv schreef:
Volgens mij heeft hij niet zo zin in schaatsen, zijn er ook niet heel goed in ofzo.

Haha ja dat kan natuurlijk.
Niet iedereen houdt van schaatsen.
En gewoon ergens wandelen? Duinen/strand/bos/natuurgebied in de buurt?
Of gewoon ergens wat drinken?

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 20:08

lovelyfiefy schreef:
Janinevv schreef:

Haha ja dat kan natuurlijk.
Niet iedereen houdt van schaatsen.
En gewoon ergens wandelen? Duinen/strand/bos/natuurgebied in de buurt?
Of gewoon ergens wat drinken?

Dat kan ook. Hoe snel naar vrijdag kan je weer afspreken? Zijn daar nog regels voor? :+

lovelyfiefy

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 20:10

ik heb geen idee of daar regels voor zijn
en of jij je daar dan ook aan zou moeten houden :+
ik ben meer van het 'doen wat goed voelt'

maar he , mijn jaar van dating was bagger,, dus of ik nu de beste ben om advies te geven _O- _O-

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 20:11

lovelyfiefy schreef:
ik heb geen idee of daar regels voor zijn
en of jij je daar dan ook aan zou moeten houden :+
ik ben meer van het 'doen wat goed voelt'

maar he , mijn jaar van dating was bagger,, dus of ik nu de beste ben om advies te geven _O- _O-

HAHA _/-\o_
Okee geen regels voor

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 20:17

2 dagen vind ik. :P

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 20:21

Regels zijn er om gebroken te worden :') gewoon doen wat goed voelt.

Ik zou toen zondags met mijn vriend onze eerste date hebben. Maar we hadden donderdag coor het eerst gebeld en toen was ik zo nieuwsgierig dat ik eerder wilde. Dus toen zijn we vrijdags gaan wandelen. Het is dat ik zaterdag naar de zwarte cross ging anders hadden we ongetwijfeld weer afgesproken. Zondag zagen we elkaar weer.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 20:21

Haha deze week zit ik al aardig vol, dus denk pas week erop -O-

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 20:51

Janinevv schreef:
Haha deze week zit ik al aardig vol, dus denk pas week erop -O-

Nou dan hoef je je niet druk te maken om dat het te snel zal zijn toch? :P

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 20:54

Haha nee dat klopt, had eigenlijk wel eerder gewild.

Ben alleen zo aan t twijfelen over zijn uiterlijk, terwijl het in grote lijnen gewoon een super jongen is.

Ik ben altijd bang dat al mijn vriendinnen de leukste vriend hebben, en egh. Waarom twijfel ik altijd over alles.

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 21:08

Janinevv schreef:
Haha nee dat klopt, had eigenlijk wel eerder gewild.

Ben alleen zo aan t twijfelen over zijn uiterlijk, terwijl het in grote lijnen gewoon een super jongen is.

Ik ben altijd bang dat al mijn vriendinnen de leukste vriend hebben, en egh. Waarom twijfel ik altijd over alles.

Heel herkenbaar! Niet doen!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 21:10

Gewoon afspreken als je beide kunt! Mijn date 1 was vrijdags, date 2 (Ed Sheeran) was de vrijdags erop, oorspronkelijke date 2 stond voor zaterdag, dat is date 3 geworden :D

Als jij hem mooi vind, waarom dan twijfelen, jij moet het erop doen, je vriendinnen niet

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 21:12

Yvankaxx schreef:
Gewoon afspreken als je beide kunt! Mijn date 1 was vrijdags, date 2 (Ed Sheeran) was de vrijdags erop, oorspronkelijke date 2 stond voor zaterdag, dat is date 3 geworden :D

Als jij hem mooi vind, waarom dan twijfelen, jij moet het erop doen, je vriendinnen niet

Nou jaa ik vind zn ogen wat minder mooi, hij heeft wel een leuk gezicht voor de rest :o

Haha en die laatste zin

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 21:16

Janinevv schreef:
Yvankaxx schreef:

Nou jaa ik vind zn ogen wat minder mooi, hij heeft wel een leuk gezicht voor de rest :o

Haha en die laatste zin

Tsja, dat kan, maar zou het niet gelijk afkappen alleen daarom hoor. Mocht je over een tijdje nog steeds iets hebben van dat je het niet helemaal vind, dan vind je hem niet leuk genoeg denk ik.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 21:20

Wiskey1 schreef:
Janinevv schreef:

Haha en die laatste zin

Tsja, dat kan, maar zou het niet gelijk afkappen alleen daarom hoor. Mocht je over een tijdje nog steeds iets hebben van dat je het niet helemaal vind, dan vind je hem niet leuk genoeg denk ik.[/quote]

Dat denk ik ook jaa, maar ben altijd bang dat ik te lang ga door daten en dan die jongen van slag maak door het af te kappen.

Mijn laatste keer dat ik het uitmaakte moest ex zo erg huilen en dat was ook nog niet eens lange relatie, en ik voelde me daar zo rot over.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 23:16

Gatver, ik weet echt niet wat ik wil. Voel me heel benauwd, zie hem pas over 1,5 week en dat zit me niet lekker. Gewoon niet weten waar ik aan toe ben, straks is het toch niks.

En ons gesprek vandaag leek wat afstandelijk..

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 00:29

Ik denk dat je veel teveel nadenkt Janine. Jullie date was gezellig, je wilt elkaar beide nog een keer zien dus geef het nog een kans! Je hoeft nog niet te beslissen hoeveel kinderen je wilt na 2 dates :D
Mijn vriend heeft ook dingen die ik minder mooi vind, een perfecte man bestaat niet :n

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 06:00

Dat twijfelen heb ik ook gedaan in het verleden. Ik vond de mening van mijn familie en vrienden heel belangrijk. Achteraf gezien was ik gewoon niet verliefd. Niemand is perfect dus ook mijn vriend niet. Maar het lijkt nu zo onbelangrijk ofzo.

Kijk het gewoon nog 1 of 2 dates aan. Dan weet je wel of je hem leuk genoeg vindt lijkt me

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 07:52

Yvanka dat denk ik ook dat ik teveel na denk. En ik snap dat niemand perfect is dat ben ik zelf ook niet.

Capopjekop bedankt, we gaan het zien!

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 00:12

Paar maanden geleden gepost in het topic over een date met een jongen, kom erachter dat ik nooit meer een update heb gegeven erover dus dat zal ik maar eens doen!
Nu 3 maanden verder zijn we officieel samen! :D we zien elkaar elk weekend en wanneer we kunnen (wonen wel een stukje weg van elkaar)
Gaat echt super goed tot nu toe! In December ga ik ook mee op vakantie naar Frankrijk :)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 08:02

TheNovelist schreef:
Paar maanden geleden gepost in het topic over een date met een jongen, kom erachter dat ik nooit meer een update heb gegeven erover dus dat zal ik maar eens doen!
Nu 3 maanden verder zijn we officieel samen! :D we zien elkaar elk weekend en wanneer we kunnen (wonen wel een stukje weg van elkaar)
Gaat echt super goed tot nu toe! In December ga ik ook mee op vakantie naar Frankrijk :)

Gefeliciteerd, wat leuk! :D
Hij was toch ook jouw eerste date ever?

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 10:33

TheNovelist schreef:

O wat super leuk zeg !! :D

Heel veel plezier in frankrijk alvast !

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 10:50

Wat leuk zeg! Have fun!