Dat zijn dus meestal foto's van bijrijdpaarden, maar af en toe ook van een manegepaard of ee gehuurd paard
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

[***] schreef:Whaha neen, de paarden zal het niet uitmaken neen
Maar bedoelde meer voor jezelf, of voor de volgers ... Zou je bv. als volger afhaken als iemand meerdere paarden heeft maar meestal maar van 1 paard post (en dan zeg maar grotendeels ook nog dezelfde soort foto's, met uiteraard ander beeld)? Of kijk je daar allemaal niet naar?
Ben nog zoekende naar de beste manier om alles te beheren, haha.
Heb voor de rest vaak ook geen idee welk paard er precies bij wie hoort. Of ik herken het paard wel maar kom niet op de eigenaar
[***] schreef:Zijn hier ook veel mensen met meerdere paarden?
Hoe doen jullie dat? Probeer je af te wisselen en van elk paard even veel te posten? Of post je gewoon wat uitkomt?
Zelf kijk ik bv. heel graag buitenrit/oortjes-foto's, die heb ik er ook genoeg van mijn eigen pony. Maar de andere is dan weer wat moeilijker om allerlei foto's mee te maken .. Weet niet goed of het dan kan dat ik bv. 5 dagen achter elkaar van de ene pony post en niet van de andere .. Zie zelf liever wat afwisseling maar merk nu al dat het niet simpel is
Dus hoe doen jullie dat? Of zouden jullie daarop letten bij een account?

banketstaaf ja. Maar die ander staat gewoon veel beter op foto's. Voordeel van honden is dat je ze ook samen op de foto kunt zetten.
Lisitano schreef:[***] schreef:Zijn hier ook veel mensen met meerdere paarden?
Hoe doen jullie dat? Probeer je af te wisselen en van elk paard even veel te posten? Of post je gewoon wat uitkomt?
Zelf kijk ik bv. heel graag buitenrit/oortjes-foto's, die heb ik er ook genoeg van mijn eigen pony. Maar de andere is dan weer wat moeilijker om allerlei foto's mee te maken .. Weet niet goed of het dan kan dat ik bv. 5 dagen achter elkaar van de ene pony post en niet van de andere .. Zie zelf liever wat afwisseling maar merk nu al dat het niet simpel is
Hier 2 honden.
De ene is erg populair en de ander banketstaaf gezegd eh.. minder
Ik doe meestal 4 tot 5 foto's van de knappe tegenover 1 van de minder knappebanketstaaf ja. Maar die ander staat gewoon veel beter op foto's. Voordeel van honden is dat je ze ook samen op de foto kunt zetten.
Hiervoor deed ik vaak 2 tegenover 1 maar sinds ik anders doe krijg ik meer likes en volgers dus ja. Sorry Uma
ik plaats ook foto's elke dag en volg ook een aantal bokkers van toen we nog de 30dagen challenge deden. Ik ben ze blijven volgen omdat ze altijd wel leuke foto's erop zetten
Lisitano schreef:[***] schreef:Zijn hier ook veel mensen met meerdere paarden?
Hier 2 honden.
De ene is erg populair en de ander banketstaaf gezegd eh.. minder
Ik doe meestal 4 tot 5 foto's van de knappe tegenover 1 van de minder knappebanketstaaf ja. Maar die ander staat gewoon veel beter op foto's. Voordeel van honden is dat je ze ook samen op de foto kunt zetten.
Hiervoor deed ik vaak 2 tegenover 1 maar sinds ik anders doe krijg ik meer likes en volgers dus ja. Sorry Uma
_classic schreef:Arme Umaondanks dat husky's meer mijn soort honden zijn, vind ik Uma echt een geweldig dier!
Ik probeer elke dag een post op mijn hond haar insta te zetten. Meestal met een kort verhaaltje of een weetje over haar en natuurlijk hashtags.
Ze heeft wel een fanclub op Instagram en dat zijn meestal mensen die haar ontmoet hebben. Wij doen ook weleens aan meetings mee, superleuk! Mijn andere hond is wat fotogenieker maar bij Uma probeer ik juist altijd wat te vertellen waardoor mensen haar leren kennen.
Ik snap het wel hoor maar dat toont wel dat je haar echt moet volgen om haar wat te kennen 
Lisitano schreef:_classic schreef:Arme Umaondanks dat husky's meer mijn soort honden zijn, vind ik Uma echt een geweldig dier!
Ik probeer elke dag een post op mijn hond haar insta te zetten. Meestal met een kort verhaaltje of een weetje over haar en natuurlijk hashtags.
Ik ook! Maar de cijfers tonen dat anderen dat minder vinden haha. Ik vind Uma veel grappiger en ze heeft zo'n heerlijk apart karakter en koppieZe heeft wel een fanclub op Instagram en dat zijn meestal mensen die haar ontmoet hebben. Wij doen ook weleens aan meetings mee, superleuk! Mijn andere hond is wat fotogenieker maar bij Uma probeer ik juist altijd wat te vertellen waardoor mensen haar leren kennen.
Ik had laatst een filmpje geplaatst waarop de Husky trucs doet en Uma ef een beetje bij hangt. Die wil alleen snoep als het gratis is, slimmerd. Dat werd een aantal keer gerepost en ik kreeg zoveel kritiek dat ze zo zielig wasIk snap het wel hoor maar dat toont wel dat je haar echt moet volgen om haar wat te kennen
Welke insta is van jouw hond?
Mirriej, dat komt omdat ze zo'n mooi roze vest heeft
En fotogenieke honden of prof foto's ook naar mijn idee..