Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lumi

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 17:27

Ik heb geen eigen paard, dus post gewoon foto's van het paard waar ik op gereden heb :')

Dat zijn dus meestal foto's van bijrijdpaarden, maar af en toe ook van een manegepaard of ee gehuurd paard

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 17:28

Mijn draver werkt als grasmaaier en daar wandel ik een paar x per week mee. Dus daar komen niet altijd de meest spectaculaire foto's uit.
Oma pony rij/longeer ik nog en daar komen ook wat meer foto's van.
Overigens hoor ik m'n paarden niet klagen dat de een minder vaak op Instagram staat :+.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 17:30

Ik heb meerdere dieren en ik post vooral wat me uitkomt maar probeer een beetje af te wisselen. Soms vragen mensen zelf naar eentje als ik al een tijdje wat minder daarvan gepost heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 17:32

Whaha neen, de paarden zal het niet uitmaken neen :P
Maar bedoelde meer voor jezelf, of voor de volgers ... Zou je bv. als volger afhaken als iemand meerdere paarden heeft maar meestal maar van 1 paard post (en dan zeg maar grotendeels ook nog dezelfde soort foto's, met uiteraard ander beeld)? Of kijk je daar allemaal niet naar?

Ben nog zoekende naar de beste manier om alles te beheren, haha.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 17:36

Ik postte gewoon het paard waarvan ik toevallig de leuke/mooie foto had, volgers waren gek op ze allebei :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 17:39

Ik heb er maar één dus kan je daar niet bij helpen :D

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 17:40

Ik heb als ik bij de paarden ben nooit iemand bij me om foto’s te maken :+ Mijn account is nog steeds een persoonlijk account, dus ik wil er wel graag zelf op staan als ik wat post. Zit er wel over te denken om een account aan te maken voor mijn grondwerkpaardjes.

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 17:51

[***] schreef:
Whaha neen, de paarden zal het niet uitmaken neen :P
Maar bedoelde meer voor jezelf, of voor de volgers ... Zou je bv. als volger afhaken als iemand meerdere paarden heeft maar meestal maar van 1 paard post (en dan zeg maar grotendeels ook nog dezelfde soort foto's, met uiteraard ander beeld)? Of kijk je daar allemaal niet naar?

Ben nog zoekende naar de beste manier om alles te beheren, haha.

Heel eerlijk, ik heb vaak geen idee welk paard er bij welk account hoort, en ik zie zoveel paarden langskomen dat me dat echt niet zou uitmaken

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 17:53

Ik herken ET inmiddels wel :') Heb voor de rest vaak ook geen idee welk paard er precies bij wie hoort. Of ik herken het paard wel maar kom niet op de eigenaar :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 17:59

Ok, dan kijk ik wel even hoe het loopt en waar ik foto's van heb.
De meeste tijd spendeer ik aan bosritten dus dat soort foto's heb ik altijd wel ... de rest is wat moeilijker :P

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 18:08

[***] schreef:
Zijn hier ook veel mensen met meerdere paarden?
Hoe doen jullie dat? Probeer je af te wisselen en van elk paard even veel te posten? Of post je gewoon wat uitkomt?

Zelf kijk ik bv. heel graag buitenrit/oortjes-foto's, die heb ik er ook genoeg van mijn eigen pony. Maar de andere is dan weer wat moeilijker om allerlei foto's mee te maken .. Weet niet goed of het dan kan dat ik bv. 5 dagen achter elkaar van de ene pony post en niet van de andere .. Zie zelf liever wat afwisseling maar merk nu al dat het niet simpel is :+

Dus hoe doen jullie dat? Of zouden jullie daarop letten bij een account?

Hier 2 honden.
De ene is erg populair en de ander banketstaaf gezegd eh.. minder :+
Ik doe meestal 4 tot 5 foto's van de knappe tegenover 1 van de minder knappe _O- banketstaaf ja. Maar die ander staat gewoon veel beter op foto's. Voordeel van honden is dat je ze ook samen op de foto kunt zetten.
Hiervoor deed ik vaak 2 tegenover 1 maar sinds ik anders doe krijg ik meer likes en volgers dus ja. Sorry Uma :')

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 18:13

Ik heb geen paard meer, dus helaas geen paardenfoto’s meer op mn Insta.

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 18:15

Arme Uma :') ondanks dat husky's meer mijn soort honden zijn, vind ik Uma echt een geweldig dier!
Ik probeer elke dag een post op mijn hond haar insta te zetten. Meestal met een kort verhaaltje of een weetje over haar en natuurlijk hashtags.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 18:17

Lisitano schreef:
[***] schreef:
Hoe doen jullie dat? Probeer je af te wisselen en van elk paard even veel te posten? Of post je gewoon wat uitkomt?

Zelf kijk ik bv. heel graag buitenrit/oortjes-foto's, die heb ik er ook genoeg van mijn eigen pony. Maar de andere is dan weer wat moeilijker om allerlei foto's mee te maken .. Weet niet goed of het dan kan dat ik bv. 5 dagen achter elkaar van de ene pony post en niet van de andere .. Zie zelf liever wat afwisseling maar merk nu al dat het niet simpel is :+

Hier 2 honden.
Ik doe meestal 4 tot 5 foto's van de knappe tegenover 1 van de minder knappe _O- banketstaaf ja. Maar die ander staat gewoon veel beter op foto's. Voordeel van honden is dat je ze ook samen op de foto kunt zetten.
Hiervoor deed ik vaak 2 tegenover 1 maar sinds ik anders doe krijg ik meer likes en volgers dus ja. Sorry Uma :')

Ik vind Uma de knapste van de 2 :\

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 18:20

Ik lees al even mee, maar hier is het ook dat mijn husky meer likes krijgt dan mijn border :+ ik plaats ook foto's elke dag en volg ook een aantal bokkers van toen we nog de 30dagen challenge deden. Ik ben ze blijven volgen omdat ze altijd wel leuke foto's erop zetten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 18:22

Ik dacht even te kijken welke de meeste likes krijgt, maar dat valt tot nu toe allemaal mee, zit allemaal een beetje rond hetzelfde .. 1 foto steekt er beetje bovenuit maar ook geen grote verschillen. Moet maar eens wat gaan verzinnen om met de pony's te doen :')

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 18:23

Lisitano schreef:
[***] schreef:

Hier 2 honden.

Ik ben nog erger... Ook twee honden, maar Sjors heeft een eigen account en Arin post ik vaak onder m'n eigen account. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 18:24

Whahaha, ik heb serieus ook even zitten denken om een aparte account te maken voor de "oortjesfoto's", maar dat gaat me voor nu even te ver _O-

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 18:26

_classic schreef:
Arme Uma :') ondanks dat husky's meer mijn soort honden zijn, vind ik Uma echt een geweldig dier!
Ik probeer elke dag een post op mijn hond haar insta te zetten. Meestal met een kort verhaaltje of een weetje over haar en natuurlijk hashtags.

Ik ook! Maar de cijfers tonen dat anderen dat minder vinden haha. Ik vind Uma veel grappiger en ze heeft zo'n heerlijk apart karakter en koppie <3 Ze heeft wel een fanclub op Instagram en dat zijn meestal mensen die haar ontmoet hebben. Wij doen ook weleens aan meetings mee, superleuk! Mijn andere hond is wat fotogenieker maar bij Uma probeer ik juist altijd wat te vertellen waardoor mensen haar leren kennen.

Ik had laatst een filmpje geplaatst waarop de Husky trucs doet en Uma ef een beetje bij hangt. Die wil alleen snoep als het gratis is, slimmerd. Dat werd een aantal keer gerepost en ik kreeg zoveel kritiek dat ze zo zielig was _O- Ik snap het wel hoor maar dat toont wel dat je haar echt moet volgen om haar wat te kennen :))

Welke insta is van jouw hond?

Mirriej, dat komt omdat ze zo'n mooi roze vest heeft :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-17 18:28

Mijn paard mag leuk zijn op mijn account :')
Denk niet dat ik er nog een account naast kan handelen. Omdat ik best druk ben met mijn eigen account.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 18:29

Mijn podenco was ook zo Lisitano :') (Ik vind Uma stiekem veel leuker. En nu voel ik me banketstaaf omdat je husky óók super leuk is :o )

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 18:42

Oh wat leuk om te lezen! Misschien toch vaker Uma posten. Het kost me ook veel meer moeite een leuke foto van haar te maken maar ze raakt gelukkig al steeds meer gewend aan de camera. Als ze al niet in de bosjes zit :))
De Husky is wel een beetje mijn favorietje, die is veel stouter dus daar ben ik meer mee bezig. Wel superleuk dat Uma fans heeft! Verdient ze zo.

Ik vind Instagram zo'n leuk medium. Je leert ook echt de honden kennen en dan word ik ook weleens benieuwd naar de mensen erachter. Af en toe doen we dus ook meetings met een Husky groepje, heel gezellig en omdat daar ook fotografen tussen zitten krijg je weer leuke foto's mee naar huis *\o/*

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-17 18:48

Vind het zo jammer dat je geen Posts kan plannen dat zou zo fijn zijn.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 18:52

Ik vind Uma ook schattig Nikki <3

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 19:15

Lisitano schreef:
_classic schreef:

Ik ook! Maar de cijfers tonen dat anderen dat minder vinden haha. Ik vind Uma veel grappiger en ze heeft zo'n heerlijk apart karakter en koppie <3 Ze heeft wel een fanclub op Instagram en dat zijn meestal mensen die haar ontmoet hebben. Wij doen ook weleens aan meetings mee, superleuk! Mijn andere hond is wat fotogenieker maar bij Uma probeer ik juist altijd wat te vertellen waardoor mensen haar leren kennen.

Ik had laatst een filmpje geplaatst waarop de Husky trucs doet en Uma ef een beetje bij hangt. Die wil alleen snoep als het gratis is, slimmerd. Dat werd een aantal keer gerepost en ik kreeg zoveel kritiek dat ze zo zielig was _O- Ik snap het wel hoor maar dat toont wel dat je haar echt moet volgen om haar wat te kennen :))

Welke insta is van jouw hond?

Mirriej, dat komt omdat ze zo'n mooi roze vest heeft :D

Trucjes zijn volgens mij wel erg gewild onder de andere instagrammers :') En fotogenieke honden of prof foto's ook naar mijn idee..
En zielig? Uma is juist super slim haha, waarom werken voor koekjes als ze ook gratis te krijgen zijn _O-

En meetings, super leuk zeg! Lijkt mij ook leuk om eens te doen!

Ik heb Tara, die witte (vaak modderbruine) met de vliegtuig oren :=