ja en 'gatver' want ik heb een voetenfobie
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ja en 'gatver' want ik heb een voetenfobie

precies wat je zegt, je weet nooit wat er op straat ligt
Cer schreef:Ik zie ook steeds meer mensen op blote voeten.. is dat ook een trend??? Als ze over straat lopen of een roltrap op stappen denk ik alleen maar "auw auw auw"ja en 'gatver' want ik heb een voetenfobie
Cer schreef:Ik zie ook steeds meer mensen op blote voeten.. is dat ook een trend??? Als ze over straat lopen of een roltrap op stappen denk ik alleen maar "auw auw auw"ja en 'gatver' want ik heb een voetenfobie
. En idd, auw en ieuw.. Zou doodsbang zijn in glas of kauwgom te trappen. Of hondenpis, of weet ik het..
Supervixen schreef:Gespot bij de trailrun van 15km die ik liep: een man die alleen maar in een kort zwart strak broekje liep. Verder helemaal niks, echt helemaal niks. Ik denk dat ik een oogbeschadiging heb opgelopen
Aroha schreef:Cer schreef:Ik zie ook steeds meer mensen op blote voeten.. is dat ook een trend??? Als ze over straat lopen of een roltrap op stappen denk ik alleen maar "auw auw auw"ja en 'gatver' want ik heb een voetenfobie
In Australië lopen er best veel mensen op blote voeten. Vooral de surfers doen dat. Maar ook gewoon in de stad, en niet in kleine surfstadjes, maar ook in Sydney. Vond dat ook altijd een raar gezicht. En idd, auw en ieuw.. Zou doodsbang zijn in glas of kauwgom te trappen. Of hondenpis, of weet ik het..
Ik zag laatst trouwens iemand met een knalroze afritsbroek.... en een knalroze regenjas. Zelfde tint ook.

dat zal toch wel meevallen....Cer schreef:Dikke dame ook echtdat zal toch wel meevallen....
Op t werk.. iemand met een shoulder-off (of hoe heet zo'n aan-1-kant-geen-mouw-shirt) waar dus wel een bh band zit, met franjes aan d'onderkant, een op zich leuk rokje, en open sandalen..
helemaal prima voor een dagje strand, maar voor op kantoor... ?
Moet alles maar kunnen op kantoor, of kun je daar ook blunders maken? Wat kan wel en wat kan niet, vooral met deze hitte..
En ik hou ook nog eens vocht vast
Loolotte schreef:Oeh, ik wil ook mintgroene nagellak!
Mensen op blote voeten kijk ik hier niet meer van op eigenlijk, het hippie gehalte is vrij hoog.
Aroha schreef:Cer schreef:Ik zie ook steeds meer mensen op blote voeten.. is dat ook een trend??? Als ze over straat lopen of een roltrap op stappen denk ik alleen maar "auw auw auw"ja en 'gatver' want ik heb een voetenfobie
In Australië lopen er best veel mensen op blote voeten. Vooral de surfers doen dat. Maar ook gewoon in de stad, en niet in kleine surfstadjes, maar ook in Sydney. Vond dat ook altijd een raar gezicht. En idd, auw en ieuw.. Zou doodsbang zijn in glas of kauwgom te trappen. Of hondenpis, of weet ik het..
Ik zag laatst trouwens iemand met een knalroze afritsbroek.... en een knalroze regenjas. Zelfde tint ook.