Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 21:45

Ik zie ook steeds meer mensen op blote voeten.. is dat ook een trend??? Als ze over straat lopen of een roltrap op stappen denk ik alleen maar "auw auw auw" :') ja en 'gatver' want ik heb een voetenfobie :\

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 21:47

Blote voeten loopt echt heerlijk!!
Alleen op straat vind ik het wat risicovol en in winkels ook nogal apart. (glas etc.)
En met hond uitlaten, getver.. als je dan wel in de poep gaat staan.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 21:48

Ja ik loop thuis ook op blote voeten maar daar houdt t dan ook wel mee op :') precies wat je zegt, je weet nooit wat er op straat ligt :D

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 21:54

Cer schreef:
Ik zie ook steeds meer mensen op blote voeten.. is dat ook een trend??? Als ze over straat lopen of een roltrap op stappen denk ik alleen maar "auw auw auw" :') ja en 'gatver' want ik heb een voetenfobie :\

Ik zie ze af en toe bij hardloopwedstrijden. Moet er niet aan denken zonder schoenen 15km door het bos te hardlopen.
Laatst bijgewerkt door Supervixen op 18-06-17 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 21:54

Ik zag laatst ergens (geen idee of 't nep of echt was) een plaatje opduiken van "onderplakzooltjes" zodat je met een zooltje onder je voeten toch op blote voeten kunt lopen _O-

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 22:19

Cer schreef:

In Australië lopen er best veel mensen op blote voeten. Vooral de surfers doen dat. Maar ook gewoon in de stad, en niet in kleine surfstadjes, maar ook in Sydney. Vond dat ook altijd een raar gezicht :'). En idd, auw en ieuw.. Zou doodsbang zijn in glas of kauwgom te trappen. Of hondenpis, of weet ik het..

Ik zag laatst trouwens iemand met een knalroze afritsbroek.... en een knalroze regenjas. Zelfde tint ook. :7

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 22:48

Supervixen schreef:
Gespot bij de trailrun van 15km die ik liep: een man die alleen maar in een kort zwart strak broekje liep. Verder helemaal niks, echt helemaal niks. Ik denk dat ik een oogbeschadiging heb opgelopen :')

Zo'n zelfde figuur was hier in de polder aan het hardlopen. In dit geval niet echt vervelend om naar te kijken: jonge gozer met afgetraind lichaam (en inderdaad alleen een zwart kort broekje aan met hardloopschoenen, ook zwart). Hoewel ik m'n geld erop verwed dat de meeste dames daarvan in katzwijm liggen, is het niet mijn ding. Hou niet zo van die afgetrainde Wehkamp-jongens. :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 22:48

Cer schreef:

Ik loop al vanaf dag één dat ik kon lopen op blote voeten. Heerlijk! Vind schoenen vervelend, op Dr. Martens na. :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 23:46

Gespot: kale man met felgroen geverfde baard. Vond het wel gedurfd :D

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 01:03

Aroha schreef:
Cer schreef:

In Australië lopen er best veel mensen op blote voeten. Vooral de surfers doen dat. Maar ook gewoon in de stad, en niet in kleine surfstadjes, maar ook in Sydney. Vond dat ook altijd een raar gezicht :'). En idd, auw en ieuw.. Zou doodsbang zijn in glas of kauwgom te trappen. Of hondenpis, of weet ik het..

Ik zag laatst trouwens iemand met een knalroze afritsbroek.... en een knalroze regenjas. Zelfde tint ook. :7

Die zooltjes.... HET BESTAAT :')

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 01:03

APCIII schreef:
Ik zag laatst ergens (geen idee of 't nep of echt was) een plaatje opduiken van "onderplakzooltjes" zodat je met een zooltje onder je voeten toch op blote voeten kunt lopen _O-

Die zooltjes betaan dus echt :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 01:55

Hier lopen ook heeeeeel veel mensen op blote voeten. Maakt niet uit waar ze zijn. :')

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 07:28

Fenrir schreef:
Gespot: kale man met felgroen geverfde baard. Vond het wel gedurfd :D

:D
Afbeelding
Alleen de baard is hier niet super duidelijk.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 08:30

SavannahNx schreef:
Hotpants bij mannen :r zeg maar van die "iets te korte, korte broeken".

[ [url=m/4RvEYD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nee.
Niet doen.

Thanks, flashback van gister :'). Iemand met te kort broekje.. wat er onderuit kwam mag je zelf in vullen :')

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 08:41

lieveli schreef:
Gespot: Dikke dame in zwarte jumpsuit met Birkenstocks en mintgroene teennagels!

wat is er mis met een zwarte jumpsuit?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 08:47

Ashleytjuhh schreef:
lieveli schreef:
Gespot: Dikke dame in zwarte jumpsuit met Birkenstocks en mintgroene teennagels!

wat is er mis met een zwarte jumpsuit?

Niks, maar dit is een goedkoop H&Mtje met kattenharen. En vandaag doe ik hem weer aan *D

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 08:54

Dikke dame ook echt :') dat zal toch wel meevallen....

Op t werk.. iemand met een shoulder-off (of hoe heet zo'n aan-1-kant-geen-mouw-shirt) waar dus wel een bh band zit, met franjes aan d'onderkant, een op zich leuk rokje, en open sandalen..
helemaal prima voor een dagje strand, maar voor op kantoor... ?

Moet alles maar kunnen op kantoor, of kun je daar ook blunders maken? Wat kan wel en wat kan niet, vooral met deze hitte..

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 08:55

Ik loop in een nette spijkerbroek, maar collegas in korte broek. Had ik dat ook maar gedaan.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 09:10

Oeh, ik wil ook mintgroene nagellak!
Mensen op blote voeten kijk ik hier niet meer van op eigenlijk, het hippie gehalte is vrij hoog.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 09:15

Cer schreef:
Dikke dame ook echt :') dat zal toch wel meevallen....

Op t werk.. iemand met een shoulder-off (of hoe heet zo'n aan-1-kant-geen-mouw-shirt) waar dus wel een bh band zit, met franjes aan d'onderkant, een op zich leuk rokje, en open sandalen..
helemaal prima voor een dagje strand, maar voor op kantoor... ?

Moet alles maar kunnen op kantoor, of kun je daar ook blunders maken? Wat kan wel en wat kan niet, vooral met deze hitte..

Met 7 maanden zwanger en 10 kg aangekomen moet ik echt constateren dat ik een Wallie de Walvis ben :') En ik hou ook nog eens vocht vast _O-

En klinkt inderdaad als een leuke outfit maar niet kantoor-waardig?
Loolotte schreef:
Oeh, ik wil ook mintgroene nagellak!

Mensen op blote voeten kijk ik hier niet meer van op eigenlijk, het hippie gehalte is vrij hoog.

Catrice, Kruidvat, de vierkante dop. Zit als een huis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 09:26

Aroha schreef:
Cer schreef:

Toen ik in Australië was heb ik ook door het bos met blote voeten gelopen, maar niet voor mijn plezier. Mijn slipper was namelijk gesneuveld bij het dalen omdat het zo steil omlaag was waardoor er dus super veel druk op die dunne bandjes kwam te staan. Het hele pokke eind omhoog moest ik dus mooi op blote voeten doen, heerlijk met al die takjes en stenen. Ik snap echt niet dat mensen dat vrijwillig doen, het doet echt zeer. En op de straat met blote voeten lijkt me ook niet zo'n pretje, als de zon de hele tijd op de straat staat te branden wordt dat wel behoorlijk warm om met blote voeten erover te lopen. Ieder z'n ding blijkbaar :=

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-17 10:05

Gespot: vrouw met sandalen met van die banden met klittenband met roze sokken erin %)

Vrouw met jeans rok, koker van knie tot heup.. met eronder een visnet panty tot in der taille. Uiteraard gecombineerd met croptop.. Wat is dat toch die hype om je panty boven je broek of rok te trekken

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 10:18

Gianti schreef:
Bijzondere combi
[ [url=m/sREeej.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind het wel gaaf! Erg gedurfd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 10:24

lieveli schreef:

Zit jij nog niet in die fase dat je 24 keer per uur moet plassen? Vet handig met een jumpsuit :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 10:41

Maar "dik" en "zwanger" vind ik een andere categorie... :j