Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 15:53

musiqolog schreef:
Als je iemand in het echte leven tegenkomt en de vonk slaat spontaan over - veel mooier.

Eens hoor. Maar daar schiet het ook niet heel erg hard op _O-

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 16:49

Goof schreef:
musiqolog schreef:
Dat heb ik dus ook: ik wil mijn liefde in het echt vinden en niet in een proeftuin. Maar ja, het wil me in de echte wereld maar niet lukken dus overweeg ik toch maar wat elektronica...

Waarom hecht je zoveel waarde aan hoe je je liefde vindt? Gaat het er niet meer om dat je je liefde vindt? Dat je samen gelukkig bent? Ongeacht de 'vind'plek.

Mooi gezegd :j krijg ook altijd kriebels als jongens in hun onderschrift hebben "we vertellen je ouders niet hoe we elkaar ontmoet hebben" :')

hyppolyte

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-17 17:02

Ik vind het niet eerlijk dat al die ukkies de lange mannen inpikken :') jullie redden het ook met iemand van 1.75 :j :').

Ik wil toch ook wel liever iemand die langer is, minimaal even lang, ik wil ook gewoon hakken kunnen dragen zonder dat je dus meteen 5cm langer bent. Vind het ook een fijner gevoel geven, ik ben groot en stond vooraan bij het uitdelen van het achterwerk, dus daar mag best een beetje behoorlijke vent naast :j. Ben al intimiderend genoeg over het algemeen, met zo'n schrieltje ernaast gaat het gewoon niet werken :n :')

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-17 17:07

Farjen schreef:
Grote jongens zijn niet allemaal slungelig, kijk maar naar King Kong van temptation island :')

OMG! Die zou ik zo keihard doen gewoon! Jezus wat een heerlijkheid die vent <3 <3 *glij*

Bij mij is die overgang naar glad --> harig wel met de leeftijd gekomen, sowieso nooit echt moeite gehad met wat borsthaar ofzo, maar tegenwoordig ben ik er best wel gek op, helemaal into de baard :)) (wel al voordat het hip werd). Aan de ene kant is het wel leuk dat de baard weer in is, maar aan de andere kant heb je nu teveel van die hipsters bij wie het eigenlijk niet staat, maar zo geforceerd meedoen, want ja, hip. Ik hou sowieso wel van donkere mannen (haartechnisch gezien), dus die hebben sowieso vaak al voldoende lichaamsbeharing, maar zo'n hele vacht hoeft nou ook weer niet :').

Vanavond een date ook, ben benieuwd, deze stelde het bij de 2e zin al voor, ik vond het wel prima, heb toch geen zin meer om 3 weken lang te appen/bellen om erachter te komen dat ie echt compleet seksloos blijkt te zijn IRL :')

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 17:24

Baardmannen <3 Gek op. Ik ben pas 24, maar hou toch ook wel van een beetje haar op de juiste plekken hoor. Zo'n gorilla liever niet, maar een echte man heeft haar imo. Klaar :D

Ik ben ook lid van een groep op facebook waar ik dagelijks baardmannen voorbij zie komen, echt ge-wel-dig :')

Veel plezier met je date Hyppolyte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 17:35

Najah het hoeft geen complete gorilla te zijn. Een hele mat haar op de rug is ook niet heel charmant. Maar alles eraf vind ik idd net zo'n pubertje dan..

Mijn vent is wat mij betreft precies harig genoeg inclusief baard. Al zullen er zat zijn die het teveel haar vinden :+

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-17 17:56

haha, welke fb is dat :):)? Ik vind die Brock O'Hurn ook echt heerlijk om te volgen, wat een prachtexemplaar is dat, en nog een goed karakter ook :))

Oh en date gaat niet door, zucht _-:( die wil volgende week afspreken op een dag dat ie eerder deze kant op kan komen (jaaa, want 7 uur is enorm laat voor een date blijkbaar), ik weet niet wat ie allemaal van plan is, maar hij wil blijkbaar de hele dag met me doorbrengen ofzo :+. Dus gezegd dat ik elke dag gewoon tot 6 uur werk, dus voor 7 afspreken zit er sowieso niet in. En als ie geen zin heeft ook prima, maar dat ie het dan gewoon mag zeggen. Jezus wat word ik moe van dit soort gasten, stel het dan gewoon niet voor! Niet dat ik nu helemaal hysterisch enthousiast was voor die date, maar dan nog, ik maak wel tijd vrij voor zo'n klojo -:(-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 18:10

Mijn lief heeft lang zwart haar, een mooie baard en borsthaar. Helemaal alfa. :9

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 18:10

hyppolyte schreef:
haha, welke fb is dat :):)? Ik vind die Brock O'Hurn ook echt heerlijk om te volgen, wat een prachtexemplaar is dat, en nog een goed karakter ook :))

Oh en date gaat niet door, zucht _-:( die wil volgende week afspreken op een dag dat ie eerder deze kant op kan komen (jaaa, want 7 uur is enorm laat voor een date blijkbaar), ik weet niet wat ie allemaal van plan is, maar hij wil blijkbaar de hele dag met me doorbrengen ofzo :+. Dus gezegd dat ik elke dag gewoon tot 6 uur werk, dus voor 7 afspreken zit er sowieso niet in. En als ie geen zin heeft ook prima, maar dat ie het dan gewoon mag zeggen. Jezus wat word ik moe van dit soort gasten, stel het dan gewoon niet voor! Niet dat ik nu helemaal hysterisch enthousiast was voor die date, maar dan nog, ik maak wel tijd vrij voor zo'n klojo -:(-

Wat een poedersuiker. Snap dat je daar klaar mee bent.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 18:15

Hmm dat is lekker pieppp...
Wat gaf hij daarna aan toen je zei dat je elke dag tot 6 moet werken?

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 18:25

Jammer dat jullie naar Zwolle gaan. Das echt te ver voor mij!

Borsthaar maakt me niet zoveel uit. Beetje normaal is prima.

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 18:33

Ik ben ook wel in voor een meeting, misschien kan ik dan nog wat tinder-tips krijgen! Zwolle is voor mij ook echt heel ver inderdaad. Voor mij is noord/zuid holland en utrecht wel goed te doen, dus als er nog een meeting komt houd ik mij aanbevolen!

@ hyppolyte ik ben inderdaad ook heel benieuwd wat hij daarop antwoordde!

Zijn er ook mensen hier met slechte of grappige tinder ervaringen?

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-17 18:35

lieveli schreef:
Mijn lief heeft lang zwart haar, een mooie baard en borsthaar. Helemaal alfa. :9

Ik vind dat je 'm dan maar eens moet komen showen :j <<)

@pascalle: https://www.facebook.com/Adventures-of- ... 242911530/
blog van vriendin van me, daar staan onze screenshots op :'). We hebben nog veel ergere oliebol hoor, maar dit is een beginnetje :')
Laatst bijgewerkt door hyppolyte op 24-02-17 18:37, in het totaal 1 keer bewerkt

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 18:36

LizMD schreef:

Kun je niet met iemand mee rijden?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 18:37

Ik herken helemaal niet dat je maar een relatie moet hebben om mee te tellen. Ik was voor vorig jaar jaren lang vrijgezel, en nou ook al weer een tijdje. Wil niet zeggen dat ik niet date, of dat er op andere vlakken ;) niets gebeurd. Maar geen relatie. Iemand moet wel echt wat te bieden hebben, wil ik er een relatie mee aan gaan. En om diegene te vinden, date ik. Via Tinder, en Happn. Want in het wild kom ik ze niet echt tegen, en de mannen in mijn werkgebied zijn voornamelijk mannen die in echtscheiding liggen/gaan scheiden. Niet echt mijn doelgroep ;) Regelmatig wel meegemaakt dat ze wel een drankje willen gaan doen, maar zaken en dates hou ik echt heel erg strikt... gescheiden :P

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 18:40

Berdien nu vraag ik mij toch af wat voor werk je doet?
Edit: Hypotheek Adviseur zie ik net in je profiel haha

Hyppolite: ah heel irritant, daar zou ik ookk niet blij van worden.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-17 18:41

Hij komt nu met een heel verhaal dat ie tot 5 moest werken en het dus niet redt om er om 7 uur te zijn en dat het anders wel erg kort tijd is... duuuhh whut? Dus nu gezegd dat we dan toch gewoon een uur later kunnen afspreken, als we om half 9 afspreken hebben we nog steeds tot half 12 (of later de tijd). Vaag verhaal dit, als het een tijdneuroot is dan wordt het sowieso niets, ik heb een chronische tijd-inschatbeperking :')

@berdien, dat heb ik dus ook, iemand moet wel echt een toevoeging zijn, ik vermaak me ook echt heel prima zelf (iets te goed zelfs :=). Alleen voor bepaalde dingen is het toch wel fijn een vast iemand te hebben

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 18:44

Jup, hypotheekadviseur voor een advieskantoor wat zich voornamelijk op echtscheidingen richt. Niet perse goed voor je beeld van relatie en de betrouwbaarheid van mensen maar ach... Wel een heel mooi beroep :)

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 18:58

DanielleB schreef:
LizMD schreef:

Kun je niet met iemand mee rijden?

Ik heb een eigen auto (en motor), vervoer is het probleem dus niet. Maar totaal 3 uur onderweg zijn voor een etentje gaat me echt te ver :De

Mocht er een vervolg meer in de Randstad komen houd ik me aanbevolen!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-17 19:11

liz, ik ben wel voor, doen we gewoon een versie in amsterdam ofzo :j.

Oh, ik heb reactie gehad dat ie om half 11 weer terug moet met de trein omdat ie anders niet meer met OV thuis kan komen (prima), maar komt vervolgens dat ie dan liever op een vrije dag afspreekt of wanneer ie niet hoeft te werken, want dan pakt ie wel een hotelletje. Like whuuut??? Ik weet niet wat ie allemaal van plan is hoor, jeez :'). Nu maar gevraagd waarom zo moeilijk, tot half 11 is evengoed tijd zat en dat het een kennismaking is, we hoeven geen hele dag door te brengen ofzo. Geen reactie meer gehad. Ben ik nou heel raar ofzo?

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 19:33

Hahah heel apart Hyppolyte :')

Yess een meeting rond Amsterdam ben ik voor

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 19:40

Nee, hij moet zich niet zo aanstellen. Graag of niet..

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 19:47

Meeting in Utrecht anders de volgende x. Ik ga nu wel lang reizen, maar tinder niet en vindt mensen ontmoeten wel leuk. Voorheen wel getinderd en vandaag dat ik er nu dus ook tussen hang :o

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 19:52

Vind zijn reacties wat apart hyppolyte _O-

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-17 19:57

Ja he? en dan zeg je het nog best netjes :'). Ik ga lekker mijn hangmattie opzoeken in het burgercafé :') das altijd een gezellige date :))