musiqolog schreef:Als je iemand in het echte leven tegenkomt en de vonk slaat spontaan over - veel mooier.
Eens hoor. Maar daar schiet het ook niet heel erg hard op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:musiqolog schreef:Dat heb ik dus ook: ik wil mijn liefde in het echt vinden en niet in een proeftuin. Maar ja, het wil me in de echte wereld maar niet lukken dus overweeg ik toch maar wat elektronica...
Waarom hecht je zoveel waarde aan hoe je je liefde vindt? Gaat het er niet meer om dat je je liefde vindt? Dat je samen gelukkig bent? Ongeacht de 'vind'plek.
Farjen schreef:Grote jongens zijn niet allemaal slungelig, kijk maar naar King Kong van temptation island
hyppolyte schreef:haha, welke fb is dat? Ik vind die Brock O'Hurn ook echt heerlijk om te volgen, wat een prachtexemplaar is dat, en nog een goed karakter ook
Oh en date gaat niet door, zuchtdie wil volgende week afspreken op een dag dat ie eerder deze kant op kan komen (jaaa, want 7 uur is enorm laat voor een date blijkbaar), ik weet niet wat ie allemaal van plan is, maar hij wil blijkbaar de hele dag met me doorbrengen ofzo
. Dus gezegd dat ik elke dag gewoon tot 6 uur werk, dus voor 7 afspreken zit er sowieso niet in. En als ie geen zin heeft ook prima, maar dat ie het dan gewoon mag zeggen. Jezus wat word ik moe van dit soort gasten, stel het dan gewoon niet voor! Niet dat ik nu helemaal hysterisch enthousiast was voor die date, maar dan nog, ik maak wel tijd vrij voor zo'n klojo
lieveli schreef:Mijn lief heeft lang zwart haar, een mooie baard en borsthaar. Helemaal alfa.
DanielleB schreef:LizMD schreef:Jammer dat jullie naar Zwolle gaan. Das echt te ver voor mij!
Borsthaar maakt me niet zoveel uit. Beetje normaal is prima.
Kun je niet met iemand mee rijden?