Zimbali Eight. Heeft een uitgebreid assortiment en super service
Yv_
Geplaatst: 15-03-16 21:58
1000 poot Zimbali Candles US Candles Candle & Gift Collectors Company My Store Die winkel in Amsterdam heeft nog een webshop En vast nog veeeeeeeel meer
Niet mijn geurtjes helaas Yv, je hebt morgen post als het goed is
LadyMadonna
Geplaatst: 15-03-16 22:34
Ik neig toch om de sample set (35 melts van 10 gr uit m'n hoofd) van de waxmelt compagny (wat ik wellicht in m'n salon op wil nemen) maar eens aan te schaffen
Niemand meer interesse in een medium jar seabutter yc?
LadyMadonna
Geplaatst: 15-03-16 22:42
little_birdy schreef:
Wat houd je tegen ?
Eerst de financieen
Daarnaast nog erg veel dubben over de prijs. Wil ik er wat op verdienen zal ik toch rond de €1 per melt moeten vragen. Dus ik ga ze eerst maar eens testen denk ik
Een euro voor 10 gram is flink wat he Stef, als je kijkt naar andere zelfgemaakte merken.
Nee sorry Invisible, ook niet echt mijn geur. Men, ik heb de laatste tijd wel een zooi missers te pakken
little_birdy
Geplaatst: 15-03-16 22:46
Wat wil je ervoor hebben ? en waar ruikt jij naar
Anoniem
Geplaatst: 15-03-16 22:48
bestelling van 100poot binnen. ik had 12,50 korting bij elkaar gespaard afgelopen drie maanden , dus ik mocht van mezelf iets bestellen.
Helaas is de tropical getaway er niet bij en is er balsam en Fir voor in de plaats ( die ik niet heel lekker vind) , heb er maar een mailtje aan gewaagd.
Wel Cane sugar van GC en coconut pineaple van Kringle. De andere die ik besteld had kende ik al ( cherry blossom nu ook als waxmelt en niet alleen als kaars )
LadyMadonna
Geplaatst: 15-03-16 22:49
I know yv, en ik wil geen webwinkel oid, dus daar hoef ik niet mee te concurreren, maar toch. Maar goed, misschien zijn ze wel heul heul heul goed
Niet mijn geurtjes helaas Yv, je hebt morgen post als het goed is
Ziet er goed uit. Kan ik wel waarderen een site waar een beetje aandacht aan is besteed. Hoop dat de nieuwe ste van de duizendpoot ook binnenkort online komt