Ik heb mijn propedeuse binnen met een gemiddelde van een 7,98 (hopelijk ronden ze dit nog af naar een 8
)!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus mijn P is ook heel dichtbij, wacht nog op 2 cijfers. 1 cijfer moeten we nog krijgen en de herkansing moet donderdag al ingeleverd zijn, is een verslag. Vind ik bijzonder laat maargoed...
En als ik bedenk hoeveel vrije tijd ik ga hebben, weet niet of ik daar gelukkig van wordt haha.
Fijn dat je gesprek ook goed is gegaan! Ik herken het wel, dat tijd teveel haha. Ik ben nu heel enthousiast boeken aan het bestellen (zoals Europees recht en bestuursrecht), zodat ik me alvast kan inlezen voor volgend jaar.. ronduit triest eigenlijk 
Jaa, m'n gesprek had ik een 7 voor, dus mag niet klagen!
Maar dan was het me waarschijnlijk nog niet gelukt, om gemiddeld op een 8 te komen had ik dikke negens mogen halen terwijl ik maar 2 zevens heb gehaald.

Maar weet niet wat jullie willen?
Heb een gemiddelde van 8,1
Blacky94 schreef:Joy_Mennings schreef:Ik heb nog steeds mn laatste cijfer nog niet terug. Een klasgenootje heeft al een mail gestuurd.
Oh dat is wel heel erg irritant! Weet niet in welke regio je zit maar loopt je academiejaar niet ook zo ongeveer op zijn eind?