Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kenyada schreef:Hahaha wat een heerlijke verhalen hier weer zeg!
Mijn Tinderman komt morgeeeen! Heb er wel zin in. Ben zeer benieuwd naar hem in t echt!
Had t nog met collegaatje over, normaal met stappen of kroegen heb ik echt niet elk weekend n date. Nu al drie weekenden op n rij haha!
Procent schreef:Mijn god... Wat voor profielen komen jullie tegen zeg![]()
Ik ga zaterdag naar de bioscoop met TindermanEnige waar ik bang voor ben, hij is 7cm kleiner... Alleen om het daar nu op af te laten komen vind ik ook zowat. We hebben echt veel dezelfde interesses... Dus ik denk dat zaterdag even afwachten is of er dan ook IRL een klik is...
Iemand ervaring hiermee?Ik weet dat het eigenlijk onzin is, maar ik vind het echt spannend dat ie kleiner is
Kenyada schreef:In een lang lang verleden op een Pinkpop chat. Sprak ik met n knul, allemaal leuk en aardig gezellig gechat.
Geen nummer of wat dan ook uitgewisseld want mobiel bellen en smsen was nog duuuur maar had m verteld waar ik werkte ( supermarkt in Gelderland). Hij kwam zelf uit Landgraaf.
Nou aant eind vant gesprek kwam ter sprake dat hij echt klein was, 1.52 ofzo... Ben zelf heel normaal 1.71.
Nou goed en wel. Ik volgende werken, komt er toch ineens n klein mannetje de winkel in gestiefeld!
Ik dacht omg noo dit kan niet waar zijn....dus ik mezelf verstoppen in het magazijn( kunt door raampjes de winkel in loeren) maja. Op n gegeven moment moest ik toch n klant helpen op de kaasafdeling.
Dus ik de winkel weer in... Noud daar kwam ie aan hoor! Was dat echt dat knulletje!!!! Ja ik was toevallig in de buurt zei ie?!?! Nah echt ik weet niet meer wat ik allemaal gezegd heb maar vaagheid op en top! Is echt ruim twee uur met t ov om van daar naar hier te komen en we hadden nog niet eens n foto van elkaar gezien.
Was echt in de tijd van de cu2 profielen haha!
Anna_Dani schreef:Kenyada schreef:In een lang lang verleden op een Pinkpop chat. Sprak ik met n knul, allemaal leuk en aardig gezellig gechat.
Geen nummer of wat dan ook uitgewisseld want mobiel bellen en smsen was nog duuuur maar had m verteld waar ik werkte ( supermarkt in Gelderland). Hij kwam zelf uit Landgraaf.
Nou aant eind vant gesprek kwam ter sprake dat hij echt klein was, 1.52 ofzo... Ben zelf heel normaal 1.71.
Nou goed en wel. Ik volgende werken, komt er toch ineens n klein mannetje de winkel in gestiefeld!
Ik dacht omg noo dit kan niet waar zijn....dus ik mezelf verstoppen in het magazijn( kunt door raampjes de winkel in loeren) maja. Op n gegeven moment moest ik toch n klant helpen op de kaasafdeling.
Dus ik de winkel weer in... Noud daar kwam ie aan hoor! Was dat echt dat knulletje!!!! Ja ik was toevallig in de buurt zei ie?!?! Nah echt ik weet niet meer wat ik allemaal gezegd heb maar vaagheid op en top! Is echt ruim twee uur met t ov om van daar naar hier te komen en we hadden nog niet eens n foto van elkaar gezien.
Was echt in de tijd van de cu2 profielen haha!
Hahahaha!![]()
Ik heb ook een keer een kerel op mijn werk gehad (McDonalds). Die had een fantastische corvette en was toevallig ook in de buurt en reed door de McDrive. Ik was bijna klaar en hij zat maar op me te wachten. Overigens had hij geen oren, alleen gaatjes. Heel apart.
Anna_Dani schreef:Haha, heerlijk hoe droog je dat laatste toevoegt. Apart wel inderdaad.Hahahaha!![]()
Ik heb ook een keer een kerel op mijn werk gehad (McDonalds). Die had een fantastische corvette en was toevallig ook in de buurt en reed door de McDrive. Ik was bijna klaar en hij zat maar op me te wachten. Overigens had hij geen oren, alleen gaatjes. Heel apart.
Kenyada schreef:Nah met n cm of tien zou ik geen moeite hebben hoor. Maar meer dan dat zou ik wel hmmm ja kweenie. Zou er niet bewust voor kiezen zeg maar!