Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lieszje

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:40

@Eskegirl
Ik wil het niet voor je verpesten, maar wil toch even zeggen..
Ik heb een aantal keer gedate wat hartstikke leuk was.
Maar uiteindelijk toonden sommige van hun geen initiatief meer.
De een had het druk, de ander zat niet lekker in zijn vel en de ander wilde het rustig aan doen.

Uiteindelijk is het niks geworden..
Als ik één ding geleerd heb is het dat als iemand je echt leuk vindt er echt voor gaat.

Dit is mijn ervaring, kan bij jou anders zijn (hoop ik ook voor je).

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:40

mijn matches zijn meestal 'ah ziet er goed uit'
Ik denk dat daar van 1/10 deel in de buurt komt van wauw en daar weer 1/5 deel 'wauw' van is. :')

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:45

Mijn god... Wat voor profielen komen jullie tegen zeg :') _O-

Ik ga zaterdag naar de bioscoop met Tinderman :D Enige waar ik bang voor ben, hij is 7cm kleiner... Alleen om het daar nu op af te laten komen vind ik ook zowat. We hebben echt veel dezelfde interesses... Dus ik denk dat zaterdag even afwachten is of er dan ook IRL een klik is...

Iemand ervaring hiermee? :') Ik weet dat het eigenlijk onzin is, maar ik vind het echt spannend dat ie kleiner is :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:47

Ik zou het niet doen, ik kan gewoon niks met iemand die zoveel kleiner is. Dan voel ik me zo'n lompe reus. :n

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:48

Hoe groot ben je procent?
Ik heb er gelukkig geen ervaring mee. Ik ben maar 1.63/1.64 ofzoiets dus kleinere mannen komen haast niet voor. Laatst wel met die Belg, had ik uit voorzorg hoge hakken aan gedaan. Toen was ik wel ongeveer net zo groot/klein als hij. Dat was best apart.. :=

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:51

Ik ben 1,84... En ik nu vind ik het helemaal spannend :') Maar ik denk ook weer, dadelijk vind ik het helemaal niet erg en laat ik een kans wegglippen...

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:53

Hahaha wat een heerlijke verhalen hier weer zeg!
Mijn Tinderman komt morgeeeen! Heb er wel zin in. Ben zeer benieuwd naar hem in t echt!
Had t nog met collegaatje over, normaal met stappen of kroegen heb ik echt niet elk weekend n date. Nu al drie weekenden op n rij haha!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:55

Ik ben het vooral niet gewend om groter te zijn. Vandaar dat ik het zo apart vond.
Keny: je bent op dreef

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:58

Ik vind kleiner echt helemaal niets :n Maar, zoveel mensen zoveel wensen :D

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:00

Kenyada schreef:
Hahaha wat een heerlijke verhalen hier weer zeg!
Mijn Tinderman komt morgeeeen! Heb er wel zin in. Ben zeer benieuwd naar hem in t echt!
Had t nog met collegaatje over, normaal met stappen of kroegen heb ik echt niet elk weekend n date. Nu al drie weekenden op n rij haha!

Goed bezig! :D
Over het groter/kleiner: mijn vriend (ook van Tinder!) is echt maar een paar cm groter dan ik. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ze niet kleiner hoef dan ikzelf ben, maar ik ben al niet zo groot dus dat wordt sowieso lastig haha.

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:17

Procent schreef:
Mijn god... Wat voor profielen komen jullie tegen zeg :') _O-

Ik ga zaterdag naar de bioscoop met Tinderman :D Enige waar ik bang voor ben, hij is 7cm kleiner... Alleen om het daar nu op af te laten komen vind ik ook zowat. We hebben echt veel dezelfde interesses... Dus ik denk dat zaterdag even afwachten is of er dan ook IRL een klik is...

Iemand ervaring hiermee? :') Ik weet dat het eigenlijk onzin is, maar ik vind het echt spannend dat ie kleiner is :')

Heb ik ook een keer meegemaakt. Zo'n diepe klik op whatsapp en aan de telefoon. Toen zag ik hem in het echt en was ie 2 cm kleiner dan ik, daar voelde ik me gewoon niet prettig bij. Daarbij was ie ook wat opdringerig en hij zou voor me koken, ik zat alleen maar op de klok te kijken. Was verschrikkelijk!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:25

Ik heb er eentje gehad <3

Die had alles zeg maar.
Chat was leuk, app was leuk, date was leuk, klik was leuk.
Maar vlak na de tweede Date werd hij head over heels verliefd op iemand.

Tja, veel geluk in de liefde! Go for it!

Die gast was echt leuk, lekker en gezellig.
Laatst bijgewerkt door Mri op 21-01-16 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:26

Ah dat is zonde mri!!
Weer een mr grey alarm op tinder. Is zo verleidelijk er een de liken en te kijken war ze zeggen.. :')

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:27

Gewoon liken!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:28

Haha it is a match

Oe kom een eventingruiter van tim lips tegen
Laatst ook al iemand die bij anky werkt :')
Paardenmannen in overschot

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:44

In een lang lang verleden op een Pinkpop chat. Sprak ik met n knul, allemaal leuk en aardig gezellig gechat.
Geen nummer of wat dan ook uitgewisseld want mobiel bellen en smsen was nog duuuur maar had m verteld waar ik werkte ( supermarkt in Gelderland). Hij kwam zelf uit Landgraaf.
Nou aant eind vant gesprek kwam ter sprake dat hij echt klein was, 1.52 ofzo... Ben zelf heel normaal 1.71.
Nou goed en wel. Ik volgende werken, komt er toch ineens n klein mannetje de winkel in gestiefeld!
Ik dacht omg noo dit kan niet waar zijn....dus ik mezelf verstoppen in het magazijn( kunt door raampjes de winkel in loeren) maja. Op n gegeven moment moest ik toch n klant helpen op de kaasafdeling.
Dus ik de winkel weer in... Noud daar kwam ie aan hoor! Was dat echt dat knulletje!!!! Ja ik was toevallig in de buurt zei ie?!?! Nah echt ik weet niet meer wat ik allemaal gezegd heb maar vaagheid op en top! Is echt ruim twee uur met t ov om van daar naar hier te komen en we hadden nog niet eens n foto van elkaar gezien.
Was echt in de tijd van de cu2 profielen haha!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:49

Haha Kenyada, geniaal verhaal!

Kleiner.. Ik heb het geprobeerd, maar 't is niks voor mij. Moet toch minimaal even lang zijn. Ben ook de smalste niet dus anders voel ik me helemaal enorm. Iedereen zegt altijd "dat moet toch best te vinden zijn, zó lang ben je nou ook weer niet!", maar toch, met m'n 1.82, valt t niet altijd mee. En dan loop ik ook nog graag op hakken, dus als ze zonder al kleiner zijn, gaat 't wat mij betreft niets worden helaas..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:59

Héél herkenbaar :j

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 22:03

Kenyada schreef:
In een lang lang verleden op een Pinkpop chat. Sprak ik met n knul, allemaal leuk en aardig gezellig gechat.
Geen nummer of wat dan ook uitgewisseld want mobiel bellen en smsen was nog duuuur maar had m verteld waar ik werkte ( supermarkt in Gelderland). Hij kwam zelf uit Landgraaf.
Nou aant eind vant gesprek kwam ter sprake dat hij echt klein was, 1.52 ofzo... Ben zelf heel normaal 1.71.
Nou goed en wel. Ik volgende werken, komt er toch ineens n klein mannetje de winkel in gestiefeld!
Ik dacht omg noo dit kan niet waar zijn....dus ik mezelf verstoppen in het magazijn( kunt door raampjes de winkel in loeren) maja. Op n gegeven moment moest ik toch n klant helpen op de kaasafdeling.
Dus ik de winkel weer in... Noud daar kwam ie aan hoor! Was dat echt dat knulletje!!!! Ja ik was toevallig in de buurt zei ie?!?! Nah echt ik weet niet meer wat ik allemaal gezegd heb maar vaagheid op en top! Is echt ruim twee uur met t ov om van daar naar hier te komen en we hadden nog niet eens n foto van elkaar gezien.

Hahahaha! _O-

Ik heb ook een keer een kerel op mijn werk gehad (McDonalds). Die had een fantastische corvette en was toevallig ook in de buurt en reed door de McDrive. Ik was bijna klaar en hij zat maar op me te wachten. Overigens had hij geen oren, alleen gaatjes. Heel apart.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 22:06

Anna_Dani schreef:
Kenyada schreef:

Hahahaha! _O-

Ik heb ook een keer een kerel op mijn werk gehad (McDonalds). Die had een fantastische corvette en was toevallig ook in de buurt en reed door de McDrive. Ik was bijna klaar en hij zat maar op me te wachten. Overigens had hij geen oren, alleen gaatjes. Heel apart.

Geen oren? Wait. Wut :')

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 22:12

Hahahaha, geen schelpjes

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 22:30

Haha Berdien :))
Anna_Dani schreef:
Hahahaha! _O-

Haha, heerlijk hoe droog je dat laatste toevoegt. Apart wel inderdaad.

Overigens moet ik wel zeggen, dat ik best vaak mensen op straat zie lopen waarbij de vrouw langer is dan de man. Is natuurlijk voor iedereen persoonlijk - wou soms dat ik t kon, zou de dingen wel makkelijker maken - dus laat je vooral niet ontmoedigen Procent!

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 22:35

Nah met n cm of tien zou ik geen moeite hebben hoor. Maar meer dan dat zou ik wel hmmm ja kweenie. Zou er niet bewust voor kiezen zeg maar!

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 23:24

Ah, m'n Mexicaanse piloot heeft Google Translate ontdekt: "Willen een drankje of twee met mij?"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 23:31

Kenyada schreef:
Nah met n cm of tien zou ik geen moeite hebben hoor. Maar meer dan dat zou ik wel hmmm ja kweenie. Zou er niet bewust voor kiezen zeg maar!

Over een dirty mind gesproken.. Het duurde even voor ik aan een andere lengte dacht :') _O-

Maar ik opende het topic en kwam gelijk op jouw reactie uit na al die SM mannen.. ik dacht even huh :')

Mijn date voor volgende week zei dat hij het restaurant ging regelen (de locatie in ieder geval) en dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Maar nu vraag ik me af wat hij allemaal gaat verzinnen :+