Zit liever tegen de stoel voor me aan dan tegen de knieën van die wildvreemde tegenover me...

Knopjes! I luvvvvv knopjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eloya schreef:Ik voelde mij vanmiddag hoogst ongemakkelijk. ik had alleen maar in de trein tijd om wat te eten, dus snel wat op station gehaald. bewust nog op die klap dingetjes bij de deur gaan zitten om zo min mogelijk tot last te zijn maar kreeg toch vuile blikken van iemand op zo'n klap stoel tegenover mij... terwijl er ook nog genoeg plaats in de coupet was koos ze er zelf voor daar te gaan zitten terwijl ik al netjes aan het eten was. geen gesmak, of helemaal uitgestald.
Voelde echt vervelend, probeer al zoveel rekening te houden en nog is het dan niet goedpff
Iejoorr schreef:Vandaag heb ik mij ontzettend kunnen ergeren aan een reiziger die onwijs hard ademde!
Leek op een half verstopte neus die zo nu en dan ook nog een hoge piep gaf als ze ademde. Ohh wat vond ik dat irritant zeg
Lienek schreef:Iejoorr schreef:Vandaag heb ik mij ontzettend kunnen ergeren aan een reiziger die onwijs hard ademde!
Leek op een half verstopte neus die zo nu en dan ook nog een hoge piep gaf als ze ademde. Ohh wat vond ik dat irritant zeg
Kan die persoon misschien helemaal niks aan doen. Zelf heb ik astma en zeker als ik tegenwind heb kom ik soms echt adem te kort en zit ik piepend en half naar adem snakkend in de bus. Die blikken van mensen zijn soms echt ronduit onbeschoft. Alsof je het voor je lol doet. Zou willen dat ik dan ff met ze zou kunnen ruilen...
mayadeby schreef:onlangs ook wat meegemaakt op de trein: we reizen met onze border collie pup, die vreselijk moe was van een dagje zee. we zetten ons speciaal in een wagon voor fietsen en dergelijke, daar zat niemand op dat moment. Komt er opeens een vrouw uit het niets naar de hond toegestapt met een vluchtige vraag of hij braaf is. Ik zeg dat hij moe is en dan durft uit te halen, zeker als hij aan het indommelen is. Mevrouw moest hem zo nodig aaien wat een beet opleverde. Onze fout volgens haar, nochtans had ik gewaarschuwd dat hij durft uithalen. Ze stapt ook echt recht op hem af, zonder hem te laten ruiken ofzo, echt onverantwoord .. heb me er aan geergerd .. bleef ze ook nog de hele rit zeuren over haar honden ..
verootjoo schreef:Nou ik vind het wel raar om zomaar een vreemde hond te gaan aaien. Iederee weet toch dat je niet zomaar aan andermans hond mag zitten
Captain schreef:Iemand zit heel agressief op haar laptop te rammen alsof dat ding haar persoonlijk groot onrecht aangedaan heeft.