Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 21:45

waxmeltsenzo schreef:
[naam] schreef:
Ok thanks. Ik zag het namelijk al over het bakje gaan.

Bij mijn vorige brander een kaarsje lomp uitgeblazen... Heel de muur vol...

_/-\o_ welkom bij de club hoor :D

Whahaha high five! Nu heel het huis verbouwd en zet ze nu niet meer zo hoog hihi.

friendly

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 21:47

Ga nu een poging wagen met Amazonia. Oh en die komt direct qua geur al redelijk binnen dus die geurt vast goed als ie goed gesmolten is!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 21:51

Ik wilde eigenlijk die van scentchips met het hartje, heb nu die met het SC logo geloof ik, t hartje hadden ze niet hier -O-

Hij doet t fijn, geur is precies goed zo.Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 21:59

Pakketje is binnen!! Alleen vind ik een heleboel geuren niet zo lekker -O-
Amazonia vind ik niet lekker ruiken :n En van de tomato leaf snap ik echt niet hoe iemand die in godsnaam lekker kan vinden, bah bah bah. Andere geurtjes weet ik zo even niet meer. Maar zaten er vrij veel tussen die toiletgeschikt zijn. Toilet krijgt het nog druk met waxmelts branden :')

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 22:01

Eight schreef:
LSnuitje schreef:
Vandaag weer een nieuw doosje scent chips en een geurkaarsje van bridgewater meegenomen toen ik bij de intratuin was. :=

Welke geur van Bridgewater heb je meegenomen bij de Intratuin? :) heerlijke geurtjes allemaal he

De white cotton geur. ik vind hem niet heel sterk maar wel erg lekker <3

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 22:11

Alwiene schreef:
Amazonia vind ik niet lekker ruiken :n En van de tomato leaf snap ik echt niet hoe iemand die in godsnaam lekker kan vinden, bah bah bah. Andere geurtjes weet ik zo even niet meer. Maar zaten er vrij veel tussen die toiletgeschikt zijn. Toilet krijgt het nog druk met waxmelts branden :')

Amazonia vond ik in t cupje ook niet erg lekker, in de brander erg wennen maar niet vies. Hij ruikt erg goed! Tomato leaf vond ik in t cupje wel lekker, ben benieuwd naar in de brander.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 22:12

Ik ga morgen eens bij Coppelmans kijken. Daar hebben ze iig scent chips. Maar die doen me altijd zo chemisch aan?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 22:16

@Vonneke, scent chips is wel bijna de laatste die hier aangeraden worden := Je kan beter online bestellen bij bijvoorbeeld waxmeltsenzo.nl dan heb je veel lekkerder geuren die het langer doen en ook intenser zijn dan scent chips. Eenmaal wat anders geprobeerd geloof ik niet dat er nog iemand SC wil :=

@Friendly, je vond tomato leaf LEKKER ruiken in het cupje?! :wow: Zo zie je maar hoezeer smaken kunnen verschillen. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 22:21

Haha dan was mijn gedachte die ik had wanneer ik voorbij het rekje liep dus juist...

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 22:24

Creascents van de oa praxis zijn 100x beter dan scentchips...

Ook hier is de WME bestelling aangekomen, bij m'n ouders, heb zelf een te kleine brievenbus was ik bang... Paar daagjes wachten nog...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 22:33

Ik heb het volgende in mijn boodschappenmandje

Earl grey noir
Autemn Romance Goose Greek
Jasmijn dagdroom heart en home
Brandied Pumpkin kringle
Linen wood wick

Moet ik nog iets toevoegen als newbee?

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 22:35

Als de tomato leaf echt naar tomaten plant ruikt snap ik wel dat dat niet lekker is :')

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 22:51

LizMD schreef:
Als de tomato leaf echt naar tomaten plant ruikt snap ik wel dat dat niet lekker is :')

Ja hij ruikt daarnaar en dat is lekker maar als je er niet van houd dan hou je er niet van haha.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 22:54

Alwiene schreef:

Veel geuren die je nu hebt vind ik juist wel heeeeel erg lekker.
De pink musk bijvoorbeeld zo lekker zacht en zoet.
Winter candy mogelijk iets te zoet
Maar de warm and cozy, be thankfull, dougnuts heerlijk. doe ze eerst maar branden ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 22:55

Dat lijkt me bijzonder de geur van tomaten planten. Brrr

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 22:56

Sonja schreef:
Ehhh je tengels branden aan hete wax omdat je 'm per ongeluk helemaal vloeibaar hebt laten worden ipv even lossmelten is zeker ook niet echt origineel he? :o
Normaalgesproken zet ik het bakje even op z'n kop onder de hete kraan en dan floepst het waxje er zo uit, maar mijn vrouw stond te douchen dus ik dacht dat het ook wel even met het kaarsje eronder kon... :D

:D :D hahaha sorry dit is best grappig.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 22:57

Ik had hem genomen omdat jij zei dat bijna niemand hem uit zichzelf bestelde en bijna iedereen die hem rook hem wel heel lekker vond, dus was nieuwsgierig geworden, maar nee duidelijk niet mijn ding :')

@Waxmeltsenzo, de warm and cozy had ik al dus die is het probleem niet, be thankfull rook ook goed, doughnuts ook. Winter candy twijfel ik over uit mijn hoofd. Pink musk vind ik een prikkelende zeeplucht -O- Maar goed, ik ben ook echt kapot bekaf nu, hele dag in de weer geweest, dus als ik morgen weer energie heb ga ik ze nogmaals rustig ruiken en dan selecteren welke er hier mogen blijven en welke er naar het toilet verhuizen. Maar die tomatenplant, kweet niet, misschien verhuist die wel naar het grijze archief (aka de vuilnisbak).

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 22:58

Hoe langer Amazonia op staat hoe lekkerder ik m vind worden. Niet wauw, maar wel lekker.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 22:58

vonneke schreef:

Earl grey noir
Brandied Pumpkin kringle
Linen wood wick

Watercolours van Kringle!!

Fireside Treats van Yankee Candle is ook bij heeeeeel veel mensen geliefd!

Edit: Brandied Pumpkin vind ik heerlijk, maar is wel vrij sterk en behoorlijk kruidig. Moet je van houden.
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 07-11-15 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 22:59

vonneke schreef:

Dat is gewoon een pure geur. Amazonia is er ook zo een puur.
Ik hou niet zo van die parfumme dupes in huis bijvoorbeeld.
maar zoete bloemen luchtjes gaan wel en kaneel luchtjes zijn ook lekker.
Crème brulle vind ik blehhh smaken verschillen enorm.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-15 23:00

Wooow jullie gaan hard en we hebben er een newbie bij die we ook verslaafd kunnen maken :D

Hier brandt nu een votive van YC, Gingerbread Maple maar ik vind het niet echt een succes. Vooral kaneel maar dat zoete geurtje blijft een beetje achter.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 23:02

Alwiene schreef:
Ik had hem genomen omdat jij zei dat bijna niemand hem uit zichzelf bestelde en bijna iedereen die hem rook hem wel heel lekker vond, dus was nieuwsgierig geworden, maar nee duidelijk niet mijn ding :')

@Waxmeltsenzo, de warm and cozy had ik al dus die is het probleem niet, be thankfull rook ook goed, doughnuts ook. Winter candy twijfel ik over uit mijn hoofd. Pink musk vind ik een prikkelende zeeplucht -O- Maar goed, ik ben ook echt kapot bekaf nu, hele dag in de weer geweest, dus als ik morgen weer energie heb ga ik ze nogmaals rustig ruiken en dan selecteren welke er hier mogen blijven en welke er naar het toilet verhuizen. Maar die tomatenplant, kweet niet, misschien verhuist die wel naar het grijze archief (aka de vuilnisbak).

:D pink musk moet je gewoon lekker vinden muts.
De tomato leaf vind ik echt in de brander echt verrassend lekker, volgens mij heb jij ook grape and leaf gehad? geus what ? dat was half grapefruit half tomato leaf :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 23:08

waxmeltsenzo schreef:
[naam] schreef:

Dat is gewoon een pure geur. Amazonia is er ook zo een puur.
Ik hou niet zo van die parfumme dupes in huis bijvoorbeeld.
maar zoete bloemen luchtjes gaan wel en kaneel luchtjes zijn ook lekker.
Crème brulle vind ik blehhh smaken verschillen enorm.

Ik loop weleens door de tomatenkas en die geur kan ik me niet in huis voorstellen hihi

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 23:09

Brrrrr nogmaals geroken aan de Pink Musk, vies prikkelluchtje, nope, niet lekker, echt niet..haha. Ik heb geen grape en leaf gehad, gelukkig maar zo te horen. Ik heb Kai erbij gehad, ook niet mijn ding, doet me denken aan een zeepjeswinkel waar ik altijd tóch weer snuffel aan een zeepje om het vervolgens griezelend terug te leggen.

Oh de tropical vind ik wel lekker trouwens, fijn zacht maar toch fris geurtje. Doet me een beetje denken aan de pink watermelon van tulpje (maar die is nóg lekkerder hihihi). Marshmellow bombe is ook okay, hoe kan het ook anders als het maar zoet is haha (hoewel die bubblegum dat lijkt mij ook maar niks :n ).

Winter candy vind ik echt een twijfelgeval, vind hem niet vies, maar vind het toch een beetje een wc luchtje.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 23:10

Yv_ schreef:
vonneke schreef:

Earl grey noir
Brandied Pumpkin kringle
Linen wood wick

Watercolours van Kringle!!

Fireside Treats van Yankee Candle is ook bij heeeeeel veel mensen geliefd!

Edit: Brandied Pumpkin vind ik heerlijk, maar is wel vrij sterk en behoorlijk kruidig. Moet je van houden.

Soft blanket van Yankee candle
Black coconut van YC
Honey Blossom YC
A Childs Wish YC
Spellbound Kringle Candle