Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 23:37

Ik rook zelf niet, maar ik vind shag lekker ruiken.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 23:46

Yvankaxx schreef:
Ik rook zelf niet, maar ik vind shag lekker ruiken.

dat heb ik met koffie heerlijk ruikt het ,,, maar smerig dat t smaakt -O-

en ja ik zette 3 komma's neer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 23:59

Koffie ruikt hemels , als ze weer branden in de fabriek ♡. Wordt je wakker en dan ruik je buiten even, heerlijk!

Shag is goor, ben helemaal anti roken

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 01:02

Ik douche niet zo vaak en was mijn haren ook niet zo vaak, ik heb eczeem en van warm water wordt het veel erger. Maar als mensen vragen hoe vaak ik douche dan zeg ik eigenlijk altijd wel gewoon iedere dag, omdat ik anders altijd vies wordt aangekeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 01:09

Confession ik vind het bloedirritant dat buurman feestje heeft , ik wil slapen graag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 02:08

badeendje schreef:
Ik douche niet zo vaak en was mijn haren ook niet zo vaak, ik heb eczeem en van warm water wordt het veel erger. Maar als mensen vragen hoe vaak ik douche dan zeg ik eigenlijk altijd wel gewoon iedere dag, omdat ik anders altijd vies wordt aangekeken.

Heb ik ook. Mijn huid wordt een drama als ik elke dag douche, kurkdroog en gewoon onprettig. Krijg eczeem in mijn gezicht en andere algehele rottigheden. Mijn tante zei altijd.. Als wij gemaakt waren om elke dag te douchen hadden we ondertussen wel vinnen en kieuwen gehad.

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 03:49

Danique schreef:
Twee mensen die ik via internet ken 'stalken' mij een beetje, oftewel heel de tijd gesprekken gaande houden die nergens over gaan etc. Dus ik reageer steeds een half uur/uur later omdat ik gewoon geen zin heb om met hun te praten. Maar ik voel me er echt super schuldig over, terwijl ik het doe, omdat ze wel echt interesse tonen en aardig zijn etc. Het zijn gewoon van die 'he hoe gaat ie' 'goed mj?' 'ja ook goed'-gesprekken, en dat heel de tijd. Ze reageren ook echt binnen een minuut dus ik moet snel snel snel van WhatsApp af als ik wat heb gezegd zodat ze niet denken dat ik ze negeer. Ze vragen het soms 5 x per dag om een gesprek te beginnen en dan verder hebben we niks te vertellen... :') Ik kan ook niet sarcastisch met deze mensen zijn want zo zijn zij niet en begrijpen zij niet... Vervelend. :')

Oh de confession in deze is dus dat ik soms wel is aardige mensen negeer omdat ik gewoon geen zin in ze heb :=

Dit heb ik ook met iemand die ik via internet ken. Echt exact hetzelfde := Heb ook geen zin meer om met diegene te praten, maar vind dat ook weer sneu om te zeggen :P

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 03:51

Ik heb er nog een.
Ik ben s nachts te lui om op te staan als m'n jongste huilt O:)
Stuur dan m'n man eruit zodat ik kan blijven liggen O:)

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 08:33

badeendje schreef:

Offtopic:
Oh ik wist helemaal niet dat warm water eczeem vermeerderde! Ik ga het meteen uitproberen komende week.
Jammer eigenlijk dat je erom zou moeten 'liegen' hè? Als de mensheid nu eens wat meer begrip voor elkaar heeft en niet meteen met een oordeel klaar staat...

Ontopic;
Vaak wil ik gewoon warm ontbijten met bijvoorbeeld aardappels of pasta. Op dit moment ben ik aan het afvallen (door sport en door op mijn eten te letten) dus pasta of aardappel 's morgens is echt uit den boze. En jammer dat ik het vind!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 08:45

Froukje schreef:
Ik doe wel eens aan wildplassen.. Heb niet zo'n beste blaas, en als ik dan een tijd bij de paarden ben moet ik wel eens zo nodig dat ik het niet meer haal om eerst naar huis te rijden.

In diezelfde categorie: Ik heb wel eens in de stal van mijn paard geplast :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 08:55

Ik plas elke week in de stal van mijn paard, geen zin om naar de wc te lopen. :')

Oke, een paar maanden geleden gingen we met een vriendinnengroepje wat eten. Restaurant was zo'n 15 km rijden. Iedereen betaalde apart en degene die gereden had stuurde de volgende dag naar iedereen of ze even 2 euro over wilde maken voor de benzine. Like, wait what?! :') Ze is zo'n ongelooflijke krent, als je moet zeuren over 6 euro benzinegeld..

Nu zouden we binnenkort een keer gaan varen en dat is ruim een half uur rijden. Nu heb ik gezegd met mijn eigen auto te gaan. Ik betaal liever zelf die benzine dan dat ik het haar terug moet betalen, gewoon uit principe. Ik kan ontzettend slecht tegen gezeur over geld, en af en toe denk ik er zelfs weleens aan de vriendschap te verbreken.. :o

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 09:03

Captain schreef:
Ik plas elke week in de stal van mijn paard, geen zin om naar de wc te lopen. :')

Oke, een paar maanden geleden gingen we met een vriendinnengroepje wat eten. Restaurant was zo'n 15 km rijden. Iedereen betaalde apart en degene die gereden had stuurde de volgende dag naar iedereen of ze even 2 euro over wilde maken voor de benzine. Like, wait what?! :') Ze is zo'n ongelooflijke krent, als je moet zeuren over 6 euro benzinegeld..

Nu zouden we binnenkort een keer gaan varen en dat is ruim een half uur rijden. Nu heb ik gezegd met mijn eigen auto te gaan. Ik betaal liever zelf die benzine dan dat ik het haar terug moet betalen, gewoon uit principe. Ik kan ontzettend slecht tegen gezeur over geld, en af en toe denk ik er zelfs weleens aan de vriendschap te verbreken.. :o

Ik snap je wel hoor, wat is 6,- nou voor een bedrag. Maar toch zijn er mensen waarvoor dat "veel geld" is, waardoor ik dus nooit zo hard zal oordelen of de vriendschap zal verbreken :+ maar inderdaad de volgende keer lekker zelf rij :j

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 09:05

Daar heb je gelijk in, mag daar niet over oordelen.. Maar als je elke week het dorp in gaat om te winkelen zal ze niet zo hoog in nood zitten met haar financiën denk ik.. :+

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 09:20

Dat moet ze toch zelf weten? Haar auto, haar geld. Al rijdt ze 10x in een week op en neer :+

Ik heb zat vrienden gehad die nooit aanboden om ook maar iets te betalen, maar wel verwachtten dat ze mee konden rijden én ik ze ook nog eens kwam ophalen.
Het gaat mij niet eens om het geld, maar om het principe dat ze de verwachting hebben gratis te mogen mee rijden en niks aanbieden. Ik ben geen chauffeur, ik rij al helemaal niet gratis en mijn salaris is ook geen vetpot (ook al denken mensen dat van wel).

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 09:21

Snap benzine geld betalen sowieso niet zo goed. Als iemand speciaal voor je moet rijden oké, maar als diegene daar toch moet zijn.. Als ze alleen waren geweest hadden ze het zelf betaald, maar als er dan iemand mee rijd moet het ineens gedeeld worden :=
Zou dat zelf dus ook nooit vragen, en dat vinden mensen dan weer raar.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 09:29

Moet ze inderdaad ook zelf weten, ik kan alleen niet omgaan met krenterige mensen omdat geld mij niet interesseert. Ik zou me echt beschamen als ik benzinegeld moest vragen voor 15 km. :+ En nee, ik ben niet stinkend rijk en moet ook gewoon geld bijlenen bij DUO om rond te komen.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 09:39

Froukje schreef:
Snap benzine geld betalen sowieso niet zo goed. Als iemand speciaal voor je moet rijden oké, maar als diegene daar toch moet zijn.. Als ze alleen waren geweest hadden ze het zelf betaald, maar als er dan iemand mee rijd moet het ineens gedeeld worden :=

Dacht al dat ik de enige was _/-\o_ _/-\o_

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 09:40

Waarom bied je het niet aan vraag ik me dan af?

Als ik naar mezelf kijk, voor een reis van 10km, 'moest' ik 5-10km omrijden (heen en terug natuurlijk) voor een ander om ze op te halen. Een keertje vind ik niet erg, maar als het op een gegeven moment van je verwacht wordt := zonder ooit maar iets te betalen..
Ik zal nooit vragen om benzinegeld. De volgende keer mogen die vrienden naar mij toe komen of ze zorgen zelf voor vervoer :evaw: Noem me maar krenterig, maar ik ga mijn geld niet uitgeven aan het vervoer van een ander.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 09:42

Froukje schreef:

Ken mensen die het erop gooien van > auto is dan zwaarder > verbruikt meer + snellere slijtage aan de banden..
:+

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 09:43

had ik laatst, ik heb gratis ov maar er was nog 1 plekje over... dus terug meegereden omdat het toch iets sneller was ( maar die auto met 4 erin moest toch terug.. ) of ik ff 15 euro over wou maken o.O ( was op een stuk van 100 km ofzo? )

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 09:44

Dreamy schreef:
Froukje schreef:

Ken mensen die het erop gooien van > auto is dan zwaarder > verbruikt meer + snellere slijtage aan de banden..
:+

Ik zou me toch best beledigd voelen als iemand zou zeggen dat het verbuik zo drastisch omhoog gaat als ik mee rij :')

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 10:06

Confession: De ex van een vriendin en tevens de vader van 3 van haar kinderen had vandaag jarig geweest. Helaas is hij 2 jaar geleden gestorven. Terwijl ik ze veel sterkte wenste vandaag namen zij dankbaar de wensen in ontvangst met bijbehorende knuffel en ik stond als enige te janken. :o

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 10:29

elizexbeau schreef:
Dat ik stiekem een paar traantjes heb gelaten omdat mijn beste vriendinnetje, m'n lieve maatje, 5 daagjes op vakantie ging naar Mallorca. Man wat heb ik dat kind gemist. Maar gisteren is ze weer thuisgekomen <3 en toen ik haar belde stonden de tranen weer in mijn ogen. :') beetje zielig is het misschien wel, maar gelukkig weet ik dat het geheel wederzijds was haha

Herkenbaar! Schaam je niet, ik heb toen mijn beste vriendin op vakantie ging (wel voor een paar weken) zelfs n kaart en n cadeautje gekocht en we zijn samen gaan uiteten als afscheidsdiner :') <3

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 10:56

Ik vraag me af of jullie dit ook doen, vast wel, hoop ik :')

Confession: Ik stuur mijn beste vriendinnetje en zij op haar beurt mij natuurlijk ook, screenshots van WhatsApp gesprekken met dates/boyfriendstobe/vriendjes. Of het nou ruzies of leuke dingen zijn, we delen alles :Y)

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 11:06

Shivatjuh01 schreef:
Ik vraag me af of jullie dit ook doen, vast wel, hoop ik :')

Confession: Ik stuur mijn beste vriendinnetje en zij op haar beurt mij natuurlijk ook, screenshots van WhatsApp gesprekken met dates/boyfriendstobe/vriendjes. Of het nou ruzies of leuke dingen zijn, we delen alles :Y)

Dit!! Mijn beste vriendin en ik delen ALLES met elkaar over jongens. Het is alleen soms heel awkward als we wat gaan doen met haar vriend erbij en ik weet dan zeg maar alles over zijn *ahum* probleempjes in de slaapkamer. En hij weet natuurlijk niet dat ik alles weet _O-