Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
badeendje schreef:Ik douche niet zo vaak en was mijn haren ook niet zo vaak, ik heb eczeem en van warm water wordt het veel erger. Maar als mensen vragen hoe vaak ik douche dan zeg ik eigenlijk altijd wel gewoon iedere dag, omdat ik anders altijd vies wordt aangekeken.
Danique schreef:Twee mensen die ik via internet ken 'stalken' mij een beetje, oftewel heel de tijd gesprekken gaande houden die nergens over gaan etc. Dus ik reageer steeds een half uur/uur later omdat ik gewoon geen zin heb om met hun te praten. Maar ik voel me er echt super schuldig over, terwijl ik het doe, omdat ze wel echt interesse tonen en aardig zijn etc. Het zijn gewoon van die 'he hoe gaat ie' 'goed mj?' 'ja ook goed'-gesprekken, en dat heel de tijd. Ze reageren ook echt binnen een minuut dus ik moet snel snel snel van WhatsApp af als ik wat heb gezegd zodat ze niet denken dat ik ze negeer. Ze vragen het soms 5 x per dag om een gesprek te beginnen en dan verder hebben we niks te vertellen...Ik kan ook niet sarcastisch met deze mensen zijn want zo zijn zij niet en begrijpen zij niet... Vervelend.
Oh de confession in deze is dus dat ik soms wel is aardige mensen negeer omdat ik gewoon geen zin in ze heb
Heb ook geen zin meer om met diegene te praten, maar vind dat ook weer sneu om te zeggen
badeendje schreef:Ik douche niet zo vaak en was mijn haren ook niet zo vaak, ik heb eczeem en van warm water wordt het veel erger. Maar als mensen vragen hoe vaak ik douche dan zeg ik eigenlijk altijd wel gewoon iedere dag, omdat ik anders altijd vies wordt aangekeken.

Ze is zo'n ongelooflijke krent, als je moet zeuren over 6 euro benzinegeld..
Captain schreef:Ik plas elke week in de stal van mijn paard, geen zin om naar de wc te lopen.
Oke, een paar maanden geleden gingen we met een vriendinnengroepje wat eten. Restaurant was zo'n 15 km rijden. Iedereen betaalde apart en degene die gereden had stuurde de volgende dag naar iedereen of ze even 2 euro over wilde maken voor de benzine. Like, wait what?!Ze is zo'n ongelooflijke krent, als je moet zeuren over 6 euro benzinegeld..
Nu zouden we binnenkort een keer gaan varen en dat is ruim een half uur rijden. Nu heb ik gezegd met mijn eigen auto te gaan. Ik betaal liever zelf die benzine dan dat ik het haar terug moet betalen, gewoon uit principe. Ik kan ontzettend slecht tegen gezeur over geld, en af en toe denk ik er zelfs weleens aan de vriendschap te verbreken..
maar inderdaad de volgende keer lekker zelf rij

Froukje schreef:Snap benzine geld betalen sowieso niet zo goed. Als iemand speciaal voor je moet rijden oké, maar als diegene daar toch moet zijn.. Als ze alleen waren geweest hadden ze het zelf betaald, maar als er dan iemand mee rijd moet het ineens gedeeld worden
Zou dat zelf dus ook nooit vragen, en dat vinden mensen dan weer raar.
zonder ooit maar iets te betalen..
Noem me maar krenterig, maar ik ga mijn geld niet uitgeven aan het vervoer van een ander. Froukje schreef:Snap benzine geld betalen sowieso niet zo goed. Als iemand speciaal voor je moet rijden oké, maar als diegene daar toch moet zijn.. Als ze alleen waren geweest hadden ze het zelf betaald, maar als er dan iemand mee rijd moet het ineens gedeeld worden
Dreamy schreef:Froukje schreef:Snap benzine geld betalen sowieso niet zo goed. Als iemand speciaal voor je moet rijden oké, maar als diegene daar toch moet zijn.. Als ze alleen waren geweest hadden ze het zelf betaald, maar als er dan iemand mee rijd moet het ineens gedeeld worden
Ken mensen die het erop gooien van > auto is dan zwaarder > verbruikt meer + snellere slijtage aan de banden..
elizexbeau schreef:Dat ik stiekem een paar traantjes heb gelaten omdat mijn beste vriendinnetje, m'n lieve maatje, 5 daagjes op vakantie ging naar Mallorca. Man wat heb ik dat kind gemist. Maar gisteren is ze weer thuisgekomenen toen ik haar belde stonden de tranen weer in mijn ogen.
beetje zielig is het misschien wel, maar gelukkig weet ik dat het geheel wederzijds was haha
Shivatjuh01 schreef:Ik vraag me af of jullie dit ook doen, vast wel, hoop ik
Confession: Ik stuur mijn beste vriendinnetje en zij op haar beurt mij natuurlijk ook, screenshots van WhatsApp gesprekken met dates/boyfriendstobe/vriendjes. Of het nou ruzies of leuke dingen zijn, we delen alles