Film in Duitsland lijkt mij inderdaad een timelapse. Ik heb heel wat rotatie gezien de afgelopen week, tot aan het punt waar een tornado vormt (en daar is een bepaalde snelheid voor nodig) maar dat ging niet zo snel. Het was wel super goed te zien.
Wij zijn terug in OKC. Gisterenavond een peanut fight gehad tijdens het avondeten echt hilarisch. We gaan nu aan de tequila shots bij Charleston aan de overkant geloof ik. Om 6.30pm verzamelen voor eten. Korte broek, hemdje en een zonnebril. Ik zeg:genieten van de zon! Gok een graad of 25.
Lekker hoor. Hoe lang blijf je nog? Is er verder in het binnenland nog wat te beleven daar? En je hebt wel gruwelijk mazzel gehad met je Week zeg. Nu is t weer een week of wat rustig!
Froukje_J
Geplaatst: 30-04-15 18:20
ik zat even heerlijk buiten maar nu regen en hagel...
JoycexEnya
Geplaatst: 30-04-15 18:22
Heb vandaag tijdens me werk naar de wolken gekeken wat een mooie wolken soms waren net uiers van koeien.
En ook wat rommels gehad vandaag En nog 1 foto'tje gemaakt tijdens me werk werk als postbode
Door dit topic vind ik het leuk om wolken te fotograferen
Annash
Blogger
Geplaatst: 30-04-15 18:22
Jolien;zaterdag vlieg ik terug. Verwachting is dat tweede helft volgende week het weer oppikt wat ik hoorde. De tweede tour begint zondag dus die hebben eerst wat down days... die tour is 7 dagen dus ze kunnen maar zo pech hebben.
Tucktuck
Geplaatst: 30-04-15 18:29
Deze gemaakt met mijn mobiel onderweg naar huis. Zag het groeien.
joolien had jij een foto van je wellicht shelfcloud?
tammiebels
Geplaatst: 30-04-15 18:51
Deze hier toen je richting Almelo keek...
Anoniem
Geplaatst: 30-04-15 19:39
Mooie foto´s van een ijskap tucktuck!
En tamtiebels waar woon jij dan?
Dit was het begin van de mogelijke shelf. Twijfel nog ee nbeetje omdat de shelfstructuur wel wat hoog zat. Gaat dus vooral om de lijnen die op de foto niet al te goed te zien zijn.
Ja daar ja, alleen zou die lager moeten zitten, denk dat dit geen shelf was omdat er ook geen aambeeld op zit, bui is dan niet hoog genoeg. Had ik kunnen weten.
Tucktuck
Geplaatst: 30-04-15 19:50
Ziet er wel verdacht uit, ondanks dat er een aambeeld mist.
JoycexEnya
Geplaatst: 30-04-15 20:48
Hier rommelde het ook had net me pony ingespand dus snel uitspannen kar weer terug en zon schijnt weer, was nogal een klus die kar toen ik naar huis ging zag ik een aambeeld.