Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amelandfreak

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:30

Bij deze.. Alsnog gefeliciteerd Selina! Eet smakelijk! Y)(^)

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:34

Selina schreef:
Dat je meerdere mensen uitnodigt voor je verjaardag, maar er maar 1 is gekomen. Zit je dan met je taart.

Pff.. Eet smakelijk en hopelijk heb je nog een fijne avond! :(:)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:40

Jeetje wat balen Selina. :(:)

Hier frustraties door een niet geheel meewerkende Lightroom. _-:(

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 23:08

Aan de wilde paarden die mij en m'n paard niet met rust wilde laten

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 23:55

@Selina :(:) :(:)

Ik erger me aan mezelf, waarom werkt die grijze massa niet eens mee i.p.v tegen -:(-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 23:57

Ik erger me aan het feit dat ik nu serieus al 5 dagen bezig ben met hetzelfde onderwerp scheikunde en er nog steeds geen ene reet van snap. Morgen proefwerk. Ik ga dus weer voor de dikke onvoldoende.

Kan wel janken.

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 00:16

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 06-02-22 01:10, in het totaal 1 keer bewerkt

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 07:44

Ik erger me aan mezelf dat ik zo weinig voor geschiedenis heb gedaan. En nu examen maken....

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 09:40

Amelandfreak schreef:
Bij deze.. Alsnog gefeliciteerd Selina! Eet smakelijk! Y)(^)

Stiekem was het alvast :P

Als ik dan ontopic moet blijven: Dat ik geen lekker weer heb op m'n verjaardag en dus geen jurkje aankan :Y)

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 10:49

BonteLisa schreef:
Ik erger me aan mezelf dat ik zo weinig voor geschiedenis heb gedaan. En nu examen maken....

Exactly :')

Hoe ging die bij jou?

Gefeliciteerd Selina *\o/*

Ik erger me aan dat ik voor de rest van de examens ook nog vrij weinig gedaan heb, en aan dat het zo koud is

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 23:24

Grmbl..
Had een dekje verkocht via mp, prijs afgesproken, had haar adres binnen en haar een mail gestuurd met mijn bankgegevens en het pakketje klaar gemaakt om te verzenden.

Stuur ik net een mail of het kan kloppen dat ik het geld nog niet binnen heb...
Krijg ik á la minuut een mail terug dat ze even was vergeten te vermelden dat ze ongeveer eenzelfde dekje van een vriendin gekregen heeft en dat ze die van mij dus niet meer hoeft... |o

Lekker dan, had echt op het geld gerekend en had het ook echt nodig, alles al klaar gemaakt om het op te sturen etc.. krijg je dit.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 14:00

aan de brief van school en het jgz

ze gaan nu pas actie ondernemen na een half jaar ( zit al een half jaar thuis in verband met problemen lichamelijk ben inmiddels ook depressief door alles wat er gebeurd is )
ik kan er met mijn hoofd gewoon niet bij heb school zo vaak een mail gestuurd mijn lerares een appje gestuurd of ze met werk wilt komen zodat ik een beetje bij blijf

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 14:45

Ook aan school, dat ik geen reactie krijg van mijn stagebegeleider vanuit mijn opleiding!
Ik heb nog maar een beperkt aantal dagen dat ik kan lesgeven, en nog steeds geen datum voor de eindbeoordeling. -:(-

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 12:14

Dat ik net uit het raam zie dat mn pony besloten heeft dat het tijd was voor een andere wei :roll: -O-

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 13:24

Dat ik het leren aan het uitstellen ben, ik wil mijn diploma graag in een keer halen maar ik heb er niet echt veel vertrouwen in :\

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 16:01

Aan de buschauffeur daarnet... Ik druk ruim van te voren op het stop-knopje en ga netjes bij de schuifdeuren staan, zoals gewoonlijk. Meneer stopt de bus en opent alle deuren... Behalve die waar ik bij stond natuurlijk. Dus ik stond erbij van: ehmmmm? Ik loop enigzins geïrriteerd naar de voorste deur, die wel gewoon open stond en meneer drukt snel op het 'dicht'-knopje... Dus ik moet letterlijk 5 keer 'meneer' zeggen voordat hij me überhaupt aankijkt, vervolgens wijs ik hem erop dat ik het niet erg netjes vond en vroeg of hij dit expres deed, gewoon heen vriendelijk deed ik dat. Krijg ik niet eens een antwoord... _-:( Toen werd ik in mezelf behoorlijk boos, maar ik verdeed mijn tijd er maar niet meer aan... Ben maar gelijk bij de voorste deuren blijven staan en ben zo snel mogelijk uit gestapt... Mocht ik mooi even 5km naar huis lopen met een knieblessure omdat ik mijn overstap-bus had gemist en de volgende pas over een half uur weer kwam... -O- Lekker geval van scholiertje pesten |o

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 12:33

Dat de honden van het huis waar ik nu oppas alleen maar stront vreten als ik ze uitlaat. :r

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 13:44

marley93 schreef:
Dat de honden van het huis waar ik nu oppas alleen maar stront vreten als ik ze uitlaat. :r

probeer is kip te koken en rijst en boontjes en dat dan geven inplaats van hun voer volgens mijn opa helpt dat vaak

ze missen dan vaak een of andere voedings stof zij die alltijd

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 13:57

Aan het feit dat er nu voor de winkel waar ik werk, een 'tentje' staat, waarin (onbekende) nederlandse volkszanger(essen) staan te zingen. Nou houd ik 1. al niet van nederlands muziek, om maar gerust te zeggen dat ik er een hekel aan heb 2. ze stuk voor stuk vréselijk vals zingen (en niet zo zuinig ook, zelfs klanten hier in de winkel klagen er over, hahaha) 3. ik dit nog een aantal uur aan moet horen en 4. ik mijn eigen radio niet veel harder kan zetten omdat ik wel nogsteeds klanten krijg. Man o man, irritatiefactortje #854

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 13:58

Ik erger me eraan dat mijn stiefzusje zei dat ze eerst zeker weten mee wilde naar de manege, maar nu niet meer--'

En dat ze bijna té enthousiast is dat we vanavond naar m'n verzorgpony gaan

Femke_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 14:03

Aan bepaalde ouders op de manege die dan hun kind even helpen (lees het zadel erop kwakken, verkeerde kranen gebruiken, etc) en als je er dan wat van zegt, als opbouwende rkitiek, je zo'n blik krijgt van flikker op. Ik wil alleen maar dat hun kind veilig kan rijden...

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 14:10

Femke_Nikita schreef:
Aan bepaalde ouders op de manege die dan hun kind even helpen (lees het zadel erop kwakken, verkeerde kranen gebruiken, etc) en als je er dan wat van zegt, als opbouwende rkitiek, je zo'n blik krijgt van flikker op. Ik wil alleen maar dat hun kind veilig kan rijden...

Herkenbaar :') Loop ik de stal in en vraag of het allemaal lukt krijg ik eerst een saggerijnige blik en dan een 'ja'. Leg het dekje er maar onder, want er lag alleen maar een bontje onder het zadel, en doe even de frontriem waar hij hoort, dus niet over zn ogen, krijg ik er nog zo'n boze blik overheen. Doe het dan toch goed als ik je niet mag helpen _-:(

Femke_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 17:34

Ik snap dat ze nog niet alles kunnen maar ik vind wel dat mensen mij soms niet serieus nemen omdat ik jonger ben, terwijl de meeste kindjes juist respect hebben maar tovh altijd alles durven te zeggen en ook hele verhalen hebben. Ik help vrijwillig daar voor die blije gezichtjes als ze de pony mogen aaien :)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 18:11

Aan paardlief die zich vandaag gedraagt op concours als een dier wat net zadelmak is...

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 00:01

Dat m'n pony niet helemaal goed loopt en ik zelf ook al een paar weken loop te kwakkelen met m'n gezondheid. :x