Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 11:42

Overdwars de deur door :') En je aanstaande die op 4 meter afstand moet lopen :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 11:43

De auto in proppen lijkt me ook een opgave :=

Afbeelding

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 11:45

Dit vind ik dan wel weer apart :P (heeft wel die rouging/ribbels op het lijfje).
Afbeelding

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 11:48

Die vind ik nog wel mooi,maar ze staat er een beetje dellerig bij :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 11:49

Die 2e vind ik niet mooi maar dat komt omdat ik die stof ook gewoon niet mooi vind.
Die eerste wel, lijkt wel een groene gloed te hebben, daar hou ik wel van :D

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 11:55

Oooh een trouwjurkentopic, wat leuk. Ik heb dan wel geen huwelijk in de nabije toekomst op de planning, maar trouwjurken kijken is altijd leuk.

Vandaag las ik deze: http://www.buzzfeed.com/andyn5/41-thoug ... xxV0LeYbqW :') Vooral nr 18.

Ik verbaas me altijd dat mensen zo snel voor een strapless jurk kiezen. Praktisch gezien lijkt me het onhandig (bang dat het afzakt) en persoonlijk vind ik mouwtjes vaak veel mooier staan.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 12:06

Er is ook niet veel anders voor handen. Trek 10 jurken uit het rek en er zijn er 9 strapless.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 12:11

Hahaha Peperkroket :')
Randy of fake Southern Randy _/-\o_

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 12:17

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 12:18

Die van mij is ook strapless. Ik was ook bang voor afzakken, maar wanneer hij goed zit is het echt onmogelijk! Ik heb trouwens ook met mouwtjes (offshoulder en gewoon) gepast, maar dat was niets voor mij. Daardoor leek ik nog kleiner :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 12:44

Ik vind pick-me-ups, ribbels en satijn allemaal echt vreselijk om eerlijk te zijn :+
Die kanten vind ik wel mooi!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 12:48

Zo'n open rug vind ik trouwens ook wel mooi, maar dan moet je er net 'de rug' voor hebben :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 12:49

Ik had strapless, afzakken was onmogelijk. Hij moet wel goed passen, die van mij zat als gegoten. Ik ben de hele dag niet 1x bang geweest.

Maik79

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 12:53

Cayenne schreef:
Die van mij is ook strapless. Ik was ook bang voor afzakken, maar wanneer hij goed zit is het echt onmogelijk! Ik heb trouwens ook met mouwtjes (offshoulder en gewoon) gepast, maar dat was niets voor mij. Daardoor leek ik nog kleiner :')

Als 'ie goed zit, kan zo'n strapless jurk inderdaad niet afzakken. 't Moet je alleen wel staan. Door het relatief korte bovenstuk was bij mij de verhouding helemaal zoek (ik heb al een kort bovenlichaam en lange benen, en zo'n jurk verergert dat nogal). Maar voor ieder model is wel een jurk te vinden hoor!

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 06:59

lijkt me idd dat ze niet snel afzakken, anders was het wel niet zo populair geweest lijkt mij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 12:00

Cayenne schreef:
Zo'n open rug vind ik trouwens ook wel mooi, maar dan moet je er net 'de rug' voor hebben :P

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ik hou niet zo van een strik op de kont, verder zijn ze heel mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 14:57

Je kunt het zo op de hanger niet zien natuurlijk, maar dit is de mermaid jurk van 160 euro (zonder onderrok) en hij is nog mooier dan op de verkoopfoto, echt veel mooier dan ik had gedacht!
<3
Het bovenlijfje is helemaal bewerkt, echt prachtig! Zware kwaliteit. De kleur is ivoor en echt een heel mooi licht ivoor, heel fris.
Deze jurk hangt zeker voor 1800 a 2000 euro in de winkels.
Het is maat US 14, komt overeen met maat 40-42 en is mij te groot. Ik ben er even in gaan staan zonder onderrok maar ik ben blijkbaar dermate afgevallen dat ik nu maat 10 of 12 heb. ( waar ik erg blij mee ben :o.)
Deze jurk ga ik denk ik op marktplaats zetten.
Ik ga dit weekend proberen om een goede foto te maken voor zover dat wil in een te grote jurk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Flitser maakt jurk iets lichter dan hij is.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-06-15 15:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 15:24

Eh, volgens mij is dit geen verkooptopic? :)
Moet zeggen dat ik zo vanaf de detailfoto het nogal rommelig afgewerkt vind :o

Ik hoor net dat Koonings (waar ik mijn jurk gekocht heb) de hele maand augustus dicht is :oo
Hopelijk mag ik nog voor die tijd mijn jurk opnieuw passen :=

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 15:30

jurken aan een hanger vind ik eigenlijk zelden mooi :')

Aparte maand om dicht te zijn. Denk dat aardig wat stellen in aug en sept trouwen. Dan kun je er of heel laat terecht of veel te vroeg :=

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 15:35

Bij die van mij kreeg ik aan de hanger al kippenvel :P

Ik zou eind deze maand een telefoontje moeten krijgen voor de eerste pasbeurt. Zit nu al in de stress :')
Mijn vriend ziet het probleem niet 'al trouw je in een papieren krant!' Nog best een goedkope oplossing. Hij zou toch vreemd opkijken wanneer ik in het Brabants Dagblad ja zeg :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 15:38

Oh sorry, ik dacht omdat jullie zelf niet zo durven te bestellen.
Ik heb het al veranderd.
De jurk is juist heel mooi afgewerkt. De foto's doen de jurk geen eer aan, in het echt is hij geweldig. Echt winkel kwaliteit.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 16:02

Ik zit nu enorm te twijfelen om gewoon eens een galajurk te bestellen voor een komende bruiloft, maar aan de ene kant vind ik het zonde geld (want wel uitgenodigd voor de ceremonie en voor de avond, maar niet voor het eten. Dus geen daggast en er zit zo'n 5 uur tussen. Heb eigenlijk nog een zwarte jurk liggen die met wat accessoires ook prima is. Het is nogal ver weg, waarbij heen en weer rijden ook niet praktisch is). Aan de andere kant wel een mooie gelegenheid om het uit te proberen.

Zou om deze gaan:
http://www.jjshouse.com/nl/A-Lijn-Prins ... lor__grape
of
http://www.jjshouse.com/nl/A-Lijn-Prins ... _chocolate (waarbij ik het idee heb dat de versiering wél slecht is opgebracht. Lijkt of het niet goed is uitgeknipt) En ik vraag mij af of het niet too much is _O-
of
http://www.jjshouse.com/nl/A-Lijn-Prins ... r__picture
Dit is misschien ook een kandidaatje : + http://www.jjshouse.com/nl/A-Lijn-Prins ... lor__black

Ik twijfel een beetje. Ik heb trouwens een peermodel :') Stijl is Smart Casual.

Met invoerkosten en BTW zou ik dus op circa 200 euro uitkomen. En dat vind ik dan weer net iets te duur voor een probeersel.
Laatst bijgewerkt door Sammie op 12-06-15 16:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 16:04

Oehhh, die 3e vind ik heel gaaf. Zolang je maar een taille ind e jurk heb en daarna wijd uit loopt, maakt het met een peermodel niet uit.
Maar waarom niet in NL naar een mooie galajurk zoeken?

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 16:06

Anoniem schreef:
Oh sorry, ik dacht omdat jullie zelf niet zo durven te bestellen.
Ik heb het al veranderd.
De jurk is juist heel mooi afgewerkt. De foto's doen de jurk geen eer aan, in het echt is hij geweldig. Echt winkel kwaliteit.

Was er geen mogelijkheid de jurk op maat te laten maken? :)
Ik had mijn jurk van aliexpress.com en deze is op maat gemaakt voor €10 meer.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 16:06

Ja goeie.. Ik zou eigenlijk ernstig op mn trouwjurk willen besparen en daarom dus dit als probeersel willen bestellne. Als t bevalt dus kijken om tzt jurk ook te bestellen. Doodeng! Qua prijzen denk ik dat het voor deze galajurken geen klap uitmaakt trouwens! Voor dat geld heb je ze in Nederland ook.

edit: Wat een horror is er momenteel te koop in Nederland. Bonprix, wehkamp, v&d, zalando, rare printen, rare modellen. Bleg!