Wat veel creativiteit zie ik hier zeg!!! Echt leuk!!!
Anoniem
Geplaatst: 18-12-14 16:11
Misschien heeel net?
Ik had trouwens in mijn voorpret gepaint , oh ik geniet er echt nog van na mis pakketje wel hij stond echt mooi op me te wachten elke dag en nu .. Vrouw van het postkantoor vondt hem mooi stevig ingepakt
Mis um , had hem al quartel genoemd lol
Ami
Geplaatst: 18-12-14 16:12
Wat leuk al die kados Benieuwd wanneer die van mij komt
Net nog de hele stad afgezocht voor dé ultieme toevoeging en gewoon nérgens meer te krijgen. K word er een beetje sip van, dus heb het maar anders opgelost
Nu even m'n mooie hint in elkaar knutselen en dan gaat het de post op.. Alvast sorry voor mijn vreselijk slechte santa-skills
Straks krijg ik al wraak een compleet anders pakket dan ze eerst wouden XD
quartel
Geplaatst: 18-12-14 16:39
Als ik kijk waar mijn verstuurde pakketje blijft zie ik al vanaf vanmorgen vroeg...."de postbezorger is onderweg".
Sja.......hij zal wel tegen wind hebben dan Of zou hij verdwaald zijn.....misschien staat het schoonloeder ook wel in de weg.....je weet maar nooit met die heksen
Filmpjes zullen youtube moeten lieften , stomme foon kapte er steeds na 4 minuten mee dus jullie hebben wat tegoed
Anoniem
Geplaatst: 18-12-14 18:01
Britt komt ie van jou?
Effe voorproefje
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 18-12-14 18:12
Hier nog niks... ben erg benieuwd wanneer de postbode komt
En ik ben ook zeer benieuwd wat mijn lootje van haar cadeautjes vindt... vond het moeilijk om de cadeautjes uit te zoeken, maar volgens mij is het wel leuk gelukt...