Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En dan ben ik nog zo'n trut die haar tassen in evenwicht inpakt (zodat 1kant niet zwaarder is dan de ander) het is net alsof ik fiets tetris speel in die tassen! ... kan het niet in een tas mikken.. daar word ik een beetje gestresst van op een of andere manier. Benfan schreef:Ik snap werkelijk niet wat er moeilijk is aan; inpakken tijdens het scannen, betalen als het bedrag word genoemd, evt de rest inpakken. Ik ben 9 v/d 10 keer klaar als ze het bedrag noemen, en anders heb ik nog maar 1/2 dingetjes liggen om in een tas te proppen. Zorg er altijd voor dat alles in volgorde ligt op de band. Dus zware dingen eerst, lichte dingen als laatst. Kan het zo in je tasEn dan ben ik nog zo'n trut die haar tassen in evenwicht inpakt (zodat 1kant niet zwaarder is dan de ander) het is net alsof ik fiets tetris speel in die tassen! ... kan het niet in een tas mikken.. daar word ik een beetje gestresst van op een of andere manier.
als ik het op de band leg ben ik al over de indeling in de tas aan het nadenken.

Benfan schreef:Rena100 schreef:Waar ik me aan stoor is dat ze soms geen geduld hebben, dan liggen mijn spullen helemaal door de spullen van een ander. Als ik een kar vol met boodschappen heb, dan heb ik die echt niet zo snel weer van de band.
quote]
Ik vind het bijzonder irritant als de mensen niet direct hun boodschappen in hun kar mikken, maar staan te kijken hoe de cassiere haar werk doet. Dan sta je met z'n allen op die mensen te wachten, die na het afrekenen rustig hun tassen staan in te pakken. Moet dan altijd tot 10 tellen, toch wel mijn grootste ergenis aan de kassa. Heb 1x 2 van dat soort mensen voor mij gehad, waardoor de cassiere geen ruimte meer had om mijn spullen weg te leggen. Moest ze het zo aan mij geven. Ze was lang en breed klaar met mij, en nog stond de kar van de man voor mij in het gangpad.. heb die gewoon aan de kant geduwt.. wat een asociale banketstaaf ben je dan. Niet gewoon even je tas inpakken tijdens het scannen... Kom op zeg.
En wat dacht je van mensen die het karretje achter zich aantrekken bij de kassa, ipv voor zich uit te duwen? Mijn hemel, daar kan ik bijzonder geirriteerd over worden. Niet dat de rij er korter van word trouwens..

SuzanH schreef:Oeh huilende kinderen, heel herkenbaar aan de kassa. Geen probleem, maar sommige zijn echt aan het schreeuwen van het huilen dat ik amper normaal kan praten, dat ik het bedrag letterlijk moet roepen naar de klant...
) maar het is eigenlijk best flauw naar mijn mening.
xniieeenke schreef:SuzanH schreef:Oeh huilende kinderen, heel herkenbaar aan de kassa. Geen probleem, maar sommige zijn echt aan het schreeuwen van het huilen dat ik amper normaal kan praten, dat ik het bedrag letterlijk moet roepen naar de klant...
En denk je dat je die zomaar stil krijgt? Nope.
Je mag je er aan irriteren (of is het ergeren?) maar het is eigenlijk best flauw naar mijn mening.
-
Ik erger me aan van die vies asociaal kauwgom kauwende mensen, en als ze je arrogant aankijken. Zie ik zo vaak. Dan denk ik van; 'hoe ben jij hier ooit terecht gekomen, de winkel moet wel erg wanhopig op zoek zijn geweest'
Benfan schreef:Rena100 schreef:Waar ik me aan stoor is dat ze soms geen geduld hebben, dan liggen mijn spullen helemaal door de spullen van een ander. Als ik een kar vol met boodschappen heb, dan heb ik die echt niet zo snel weer van de band.
quote]
Ik vind het bijzonder irritant als de mensen niet direct hun boodschappen in hun kar mikken, maar staan te kijken hoe de cassiere haar werk doet. Dan sta je met z'n allen op die mensen te wachten, die na het afrekenen rustig hun tassen staan in te pakken. Moet dan altijd tot 10 tellen, toch wel mijn grootste ergenis aan de kassa. Heb 1x 2 van dat soort mensen voor mij gehad, waardoor de cassiere geen ruimte meer had om mijn spullen weg te leggen. Moest ze het zo aan mij geven. Ze was lang en breed klaar met mij, en nog stond de kar van de man voor mij in het gangpad.. heb die gewoon aan de kant geduwt.. wat een asociale banketstaaf ben je dan. Niet gewoon even je tas inpakken tijdens het scannen... Kom op zeg.
En wat dacht je van mensen die het karretje achter zich aantrekken bij de kassa, ipv voor zich uit te duwen? Mijn hemel, daar kan ik bijzonder geirriteerd over worden. Niet dat de rij er korter van word trouwens..
Vroeger moesten wij het zelf in de karren zetten na het aanslaan. Dus niet, zoals bij de Aldi, dat de klant het moet doen. Zelfs nog een tijdje moeten doen toen de scankassa's er kwamen. Was echt heel raar om ineens niet meer een karretje toe hoeven indelen, toen de transportbanden ingevoerd werden. SuzanH schreef:Ik irriteer/erger me echt daaraan. Nouja, aan de ouders die er niets aan doen. Als het kind valt of iets, begrijpenlijk. Maar schreeuwend huilen omdat ze geen aandacht krijgen oid![]()
Snap dat een baby niet veel tegen te doen is als ze huilen maar heb het over de kinderen vanaf een jaar of 4.
En als je weet als ouder dat je kind in zo'n bui is, dan ook nog een half uur erover doen je boodschappen in te pakken. Heb genoeg klanten aan mn kassa die er dan ook chagerijnig van worden
Emmaa_ schreef:Ik vroeg peuters die heel erg overstuur waren als ik achter de kassa zat of ze wouden helpen met scannen. Dan mochten ze even op schoot en dan helpen met de boodschappen over de bliep doen. 9 van de 10 keer werkt het al prima als je als caissiere even lacht en zwaait naar een kindje dat zo overstuur is. In mijn ervaring schrikken ze dan zo dat ze stoppen met huilen