Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Wat mij ergert aan HC is dat hij de monogame samenleving hypocriet noemt en dus alle monogame relaties.
minikatje schreef:En met een maatschappij waarbij monogamie de norm is maar wel secondlove etc drukbezocht worden, hoe zou jij dat noemen?
Pantykous schreef:Ik ben even lunchen en de sfeer is meteen anders. Wat een getier hier zeg.
Ik heb ervaring met zeer ernstig misbruik, ben ook bekend met de professionele tak van seks en ik vind wat hij zegt niet beledigend. Ook lees ik niet dat monogame relaties of mensen die dat nastreven hypocriet zijn.
Als je blijkbaar zelf zoveel au nog hebt van iets wat jou is aan gedaan moet je daar misschien iets mee gaan doen, want dat is ontzettend zwaar om daar zo onder te zwoegen. Ook hier spreek ik weer uit ervaring.
Het is inderdaad hypocriet dat mensen pretenderen monogaam te zijn en er stiekem, dus niet in overleg met de partner allerlei avonturen op na houden. Wees dan eerlijk naar je partner en vooral ook naar jezelf. Je maakt zoveel kapot anders. Wat ik erg verdrietig vind is dat zoveel mensen zich toch nog niet uit durven spreken, ook naar de partner. Jammer dat mensen seks als onprettig ervaren, dat hoeft helemaal niet.
Varekaj schreef:Wat zijn we eigenlijk open-minded hier.....
Die sites hebben als insteek net vreemdgaan te stimuleren. Dat is het enige waar ik nee tegen zeg.
Mag ik er even bij vermelden dat ik de bovenstaande discussie niet ondersteun? Ieder zijn mening en ik moet zeggen, ondanks een pittige start is het momenteel toch regelmatig een interessante en beleefde insteek geweest.