Maar tis zo gemeen dat het net geen 8.5 is
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
Alleen wel jammer van je tentamen.. Ik mag morgen ook weer, maar ik ben de afgelopen week behoorlijk grieperig geweest, dus dat leren is er niet van gekomen.. Nu gaat 't nog tergend langzaam, het helpt niet dat ik amper mijn ogen open weet te houden.. (Iets met hele nachten wakker liggen van het hoesten..
)
) en om 5 boeken die ik nog nooit had gelezen van mijn '50 books to read before you die' te lezen (en ik ben nu bezig in 'pride & prejudice', die staat er op!).. 
Ergens ben ik er stiekem over aan het denken om gewoon niet te gaan en het op het hertentamen te gooien, want het gaat echt nergens naar… Maar ja, de her is op dezelfde dag als mijn propedeuse-uitreiking en ik weet niet hoe laat die is.. En ik kan er natuurlijk wel vanuit gaan dat het niet tegelijk valt, maar wat als dat nou straks wél zo is?

. Voor het eerst Quinoa gegeten en dat gaan we zeker regelmatig doen. Verder lekker sporten en morgen naar de bruiloft van een vriend. Heb nog niet echt iets leuks om aan te trekken dus ik verwacht morgen ook weer wat aan mijn doelen uit het kopje "persoonlijke verzorging" te kunnen.Melisssx schreef:Goede cijfers!
Iemand van jullie de tip om te stoppen met nagelbijten?