Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 00:43

Wat goed! Hoe kwam je er achter?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 08:43

ydnew schreef:
joehoe...via de mp hier (olx) vanavond 4 mannen gehad voor paardenspulletjes. half jaar geleden hadden ze al 3 zadels gekocht met nog van alles....nu weer allemaal toebehoren. ikke blij!! geweldig dat "overschot"aan paarden spullen in NL en het te kort in kwalitatief goed en goedkoop spul hier in Portugal!!

moet je voor de gein eens kijken op http://www.olx.pt bij animais, dan acessorios en dan equitacao of selas of estribos (mag wel toch deze link?) wat daar gevraagd wordt voor paardenspullen daar sla je van achterover. Ok. ik ben daar uiteraard ook duur voor NL begrippen maar altijd nog veel voordeliger dan wat ze daar voor compleet afgereden zadels willen hebben, maar vraag is aanbod he? ;t gaat hier als warme broodjes over de toonbank...

Wij leveren het aan jouw en jij verkoopt het weer door bij jullie (ik heb nog wel 2 zadels voor je in de aanbieding haha)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 08:52

hebben jullie enige idee of je snel (ong 2 weken) een galajurk op marktplaats zou kunnen vinden? 1 die nog degelijk te dragen is dan wel :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 09:06

Heb je al gekeken onder kleding/dames en dan gelegenheidskleding?

ydnew

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 10:35

kiki1976 schreef:
ydnew schreef:
joehoe...via de mp hier (olx) vanavond 4 mannen gehad voor paardenspulletjes. half jaar geleden hadden ze al 3 zadels gekocht met nog van alles....nu weer allemaal toebehoren. ikke blij!! geweldig dat "overschot"aan paarden spullen in NL en het te kort in kwalitatief goed en goedkoop spul hier in Portugal!!

moet je voor de gein eens kijken op http://www.olx.pt bij animais, dan acessorios en dan equitacao of selas of estribos (mag wel toch deze link?) wat daar gevraagd wordt voor paardenspullen daar sla je van achterover. Ok. ik ben daar uiteraard ook duur voor NL begrippen maar altijd nog veel voordeliger dan wat ze daar voor compleet afgereden zadels willen hebben, maar vraag is aanbod he? ;t gaat hier als warme broodjes over de toonbank...

Wij leveren het aan jouw en jij verkoopt het weer door bij jullie (ik heb nog wel 2 zadels voor je in de aanbieding haha)

ja...haha...... laat maar weten wat je hebt, wie weet kan ik er wat mee?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 12:38

Pff, ik knijp hem een beetje. Zal vast wel loslopen, maar ik heb iets gekocht van iemand op FB voor 70 euro.

Ze zou 4 februari op vakantie gaan, dus na wat aandringen of ik het zo snel mogelijk over kon maken zodat ze het nog op kon sturen voor ze wegging, heb ik meteen 2 februari het geld overgeschreven, met een printscreen erbij, 3 februari een berichtje gestuurd of het geld al binnen was, dat was het nog niet (vreemd, want het is bij mij nooit voorgekomen dat het geld er langer dan een dag over doet doordeweeks). Later op de dag een berichtje gestuurd of het inmiddels al binnen was en het pakket op de post omdat ze dat beloofd had. Nooit meer iets gehoord..

Ben benieuwd of het toch nog binnen komt..

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 12:46

Toch altijd spannend inderdaad.......

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 12:48

ja inderdaad..
Ik kwam er gelukkig net achter dat ik eerder iets van haar gekocht heb én dat het iemand is die in de paardenwereld zit dus ik denk dat het wel goedkomt.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 12:50

mm, kan me voorstellen dat je hem knijpt! Ben alleen bang dat het voor haar vakantie niet meer is gelukt, aangezien je niets meer gehoord hebt..... Maar hoop natuurlijk dat ik ongelijk heb!

Wij hebben van de week iets verkocht en die persoon vond het toch wel erg spannend aangezien hij hiervoor voor iets betaald had en niets ontvangen...
Hij vroeg of hij voor de zekerheid onze adresgegevens mocht. Uiteraard geen probleem, nadeeltje is alleen dat het nieuwbouw is, wat op o.a. google maps nog een braakliggend stukje is..... dus echt vertrouwen schept dat ook niet :')
Maar hij heeft toch de gok genomen en we hebben het uiteraard gelijk de volgende dag op de post gedaan. Vandaag een berichtje dat het in perfecte staat ontvangen was, hij blij was dat er toch nog eerlijke mensen waren en dat ze er heel blij mee waren :D

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 12:59

Top Kentaro. Hopelijk heb je zo het vertrouwen een beetje terug kunnen geven!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 13:06

Ik ben net bij de kantoorboekhandel geweest om enveloppen te halen voor als mensen 1 of 2 boeken van me willen overnemen (is al 2x naar gevraagd). Die dingen zijn echt heel duur! €0,60 voor een bordrug waar enkele boeken in passen, en €0,90 voor grote uitvouw enveloppen waar 2 of 3 boeken (of 1 dikke) in passen. Mooi wel dat ik die kosten door ga berekenen!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 13:11

Daar ga ik inderdaad ook maar vanuit Kentaro. :)

En wat top dat je iemand zo zijn vertrouwen hebt gegeven!

Vjestagirl, al eens bij de action geweest?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 13:13

Elfil, ik kreeg inderdaad een heel lief berichtje!

vjestagirl, ik zou dat zeker mee rekenen! Maar persoonlijk zou ik inplaats van die enveloppen voor die scheurvaste gaan! Ik heb nu al 2x gehad dat een andere envelop compleet doorgescheurd aan kwam -O-

upendo, ik vond het zo vervelend voor die mensen.... Was zelf gewoon een soort van 'zenuwachtig'dat het wel goed aan zou komen... Stél dat het nu net mis zou gaan met de post :P

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 13:18

upendo schreef:
Daar ga ik inderdaad ook maar vanuit Kentaro. :)

En wat top dat je iemand zo zijn vertrouwen hebt gegeven!

Vjestagirl, al eens bij de action geweest?

We hebben hier geen action. De boeken liggen bij mijn ouders opgeslagen, en de dichtstbijzijnde action zit ruim 20km verderop...

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 13:19

@vjestagirl. Ik heb ook weleens iets via brievenbus moeten versturen wat niet in een kleine envelop past. Heel simpel: je pakt meerdere A4-tjes, vouwt ze er omheen, plakt rondom van dat stevige doorzichtige brede plakband (rolletje is goedkoop te krijgen bij action) en je bent een stuk goedkoper uit. Je bent alleen iets langer bezig :+
Edit. Het is nog stevig ook want het scheurt niet.
Laatst bijgewerkt door xSCWx op 05-02-14 13:20, in het totaal 1 keer bewerkt

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 13:19

Ahh okee, zonde. Bij de Action hebben ze supergoedkoop van die grote luchtkussen enveloppen.

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 13:22

Klopt. Ik haal ze ook altijd bij de Action. Per 3 verpakt en ik geloof €1 als ik me niet vergis...
En anders draai ik een plastic tasje binnenstebuiten en verstuur ik het daarin!

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 13:47

upendo schreef:
ja inderdaad..
Ik kwam er gelukkig net achter dat ik eerder iets van haar gekocht heb én dat het iemand is die in de paardenwereld zit dus ik denk dat het wel goedkomt.

Toevallig naar een ING rekening over gemaakt?
Was storing gister. Zowel online als de app.

Ik heb nog steeds niet alle boeken online staan, nierstenen waren mij aan het pesten. En de zin om ook maar iets te doen was weg |(

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 13:58

Ik had het gelezen ja, maar de iban gaf SNS aan!

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 14:03

ik ben rond aan het kijken voor een goedkoop galakleedje. maar man wil je wel verkopen?? de helft zegt er geen maat bij...

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 15:38

Ok ik ben opgelicht.. geen bit ontvangen maar een spijkerbroek?!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 15:41

Serieus?! :=

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 15:42

ja zucht ook nog eens een s ook daar past mn kont ook nog eens niet in... en dat voor 46,95 |(

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 15:43

MarjanB schreef:
Ok ik ben opgelicht.. geen bit ontvangen maar een spijkerbroek?!

Maar wel van die verkoper?
Kan het anders misschien ook zijn dat hij/zij het verkeerde adres op het pakket heeft gedaan en daardoor wellicht 2 pakketjes heeft verwisseld?!?!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 15:44

Dus oppassen met A.Willems uit Ommen op marktplaats. of IBAN NL29 SNSB 0870 7599 06

Is dus duidelijk een oplichter..

Heb boze mail gestuurd dat ik voor 5 uur gebeld wens te worden en ze anders problemen heeft..