Mijne komt vrijdag weer
Zaterdag gaan we een dagje Efteling doen 
DromenLies: ojee
duimen dat het dit keer beter gaat! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jammer genoeg niet het hele weekend, zondagochtend ga ik met mijn moeder twee dagen wandelen in het Geuldal. Ook leuk, maar heb ook weer echt zin in een weekend lekker niksen en lol hebben met mijn vriend.
Zóóó kort.. Staat ook wel leuk stiekem, maar ik hield zo van zijn mooie krullen. En nu zijn die er niet meer.
Gelukkig groeit het terug
anders had ik m vermoord.
... Zie al meer tombolawinnaars hier in het topic haha
Het was het wel waard, hij had helemaal niet verwacht dat ik zou komen en we hebben echt een hele leuke week gehad, lekker weer ook

Lijkt me wel vermoeiend inderdaad, die busreis, maar scheelt wel een hele hoop centjes. 

maar ook wel heel leuk allemaal natuurlijk!
Ben je al helemaal klaar voor je verhuizing, of moet je nog veel regelen?
Leuke stad hoor, haha! Waar zit je ergens?

veel nieuws gehaald?
Kwam toevallig zo uit, met de vakantie en pasen enzo, maar dat vinden we natuurlijk helemaal niet erg, haha.
Ik hoor er veel goeds over! Ehm ... goede vraag, dat weet ik niet precies. Het is een studiereisje, dus we zitten vast ergens in een jeugdherberg of hostel of zo. Maar waar precies weet ik (nog) niet. Het gaat allemaal niet zo heel vloeiend met het organiseren geloof ik
We zullen toch binnenkort wel even een overzichtje met de planning en dergelijke krijgen neem ik aan.
Hij komt deze zomer naar Nederland en dan blijven we even hier. Maar daarna hè.. Zo lastig om te bepalen wat ik ga doen. Ik zie het niet zo zitten om weer alles achter te laten. Ik ben best wel op mezelf, heb graag mijn eigen plannen. Ik ben er altijd zo bang voor om niets over te houden mocht het eens zo ver komen dat je uit elkaar gaat. Met deze baan kan ik mijn eigen toekomst op gaan bouwen en het liefst heb ik die met hem.