pfoe Mars dat is veel geld
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pfoe Mars dat is veel geld
De feest/eetlocatie is wel prijzig, maargoed we wilden graag daar. De daggasten (42 pers) gaan na de ceremonie lekker borrelen, daarna dineren met warm/koud uitgebreid buffet. Alle drank afgekocht en ook de drank voor het feest (120 pers). Nouja dan komt er nog de bruidssuite bij, ruim 1000€ voor ringen, 400€ voor de DJ, 1000€ fotograaf, 600€ voor de auto, 400€ stadhuis, en ga zo maar door. We moeten nu nog de bruidstaart, cakepops, bedankjes, kaarten, trouwpak, make up, kapster, bloemen... Dus de meter loopt wel ff door nog
Maar ik vind t ook geen probleem gelukkig om veel geld uit te geven voor mn bruiloft. En ook niet voor de huwelijksreis naar het zonnige Florida
We vertrekken ook pas 3 weken na ons huwelijk, dus om het nu een huwelijksreis te noemen... Niet echt, maar dat ga ik wel overal zeggen, krijgen we misschien daar upgrades.
Wel gaaf!

En zoals het nu loopt gaat dit helemaal goedkomen!

Moschino schreef:Wow wat een geld geven jullie uit! En dat terwijl ik echt niet het idee heb dat wij nu zo'n schrale en cheapass bruiloft hebben. Alleen moet ik wel zeggen dat wij heel bewust niet 200 mensen uitnodigen maar liever een klein gezelschap, mensen die ik echt goed ken... Ik heb er ook geen moeite mee om bepaalde mensen niet uit te nodigen. Scheelt wel in de kosten. Overigens heeft dat niet eens met de kosten te maken maar met het feit dat wij het gewoon liever klein en overzichtelijk houden en met alle mensen willen kunnen praten.