Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 23:22

Gaat weer lekker met de vreemde mensen op marktplaats...
Mijn advertenties moet ik weer opnieuw op mp zetten want zijn verlopen, maar heb nu wel iemand die mijn halsverlenger wil kopen en als het goed is geld heeft overgemaakt, dis hoop dat ik het morgen op de post kan doen.
En eindelijk een longeersingel naar wens gevonden dus vanavond geld overgemaakt en afwachten maar.

Word daar toch altijd een beetje zenuwachtig van of het goed aankomt en ook de inhoud bevalt...
Maar als ik het pakketje eenmaal heb ben ik net een klein kind met sinterklaas haha.

my_precious

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 23:23

ik heb gelukkig ook nog geen miskopen gedaan op marktplaats, maar het kan natuurlijk ook eens gebeuren dat het plaatje te mooi om waar te zijn is, zoals ik eerder al in het topic las over een dekje met gaten erin geloof ik..

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 11:20

Hihi, die rolveger....was dat nou echt de eerste reactie van diegene : ik kan hem laten ophalen :?

Sterre_Nova

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 13:23

Gisteren volledige naam en banknummer gekregen, niets bijzonders kunnen vinden. Gelijk het afgesproken bedrag betaald en vandaag een mail met tt code, pakje is dus onderweg. Zal nog eens vragen hoe het zit met het bericht van MP dat koper een oplichter is..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:40

afgelopen dinsdag wat gekocht, mailt ze vandaag dat het geld binnen is maar dat ze dinsdag pas kan versturen ivm werktijden, heb het niet gelijk nodig maar vind dat best lang duren voor iets wat via de brievenbus post gaat :+

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:43

Dat slaat nergens op ... je kunt dat dan toch wel even onderweg in een brievenbus droppen ?
Ook in het weekend !

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:50

Als brievenbuspost vind ik dat inderdaad erg raar.....

sterre-nova, wat fijn dat het nu al onderweg is. (persoonlijk zou ik me er ook helemaal niet meer in verdiepen wat dat nu was met het bericht van MP :P )

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:51

Msschien zit ze zonder postzegels en moet ze die ook kopen?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:55

Misschien moet de verkoper ook even naar binnen bij het postkantoor om de vlop te laten wegen en frankeren?

Hier overigens (in de categorie update voor geïnteresseerden) nog steeds geen oplossing betreffende de niet-betalende bokker, dat verhaal dat al 5 jaar sleept.

Ben benieuwd hoe lang na een bevalling ik er weer wat over mag zeggen :P

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:57

Tot het kind zelf een antwoord kan typen denk ik :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:59

Hihi, ja wie weet wordt dat wel een fatsoensrakker die het wel prioriteit vindt hebben om je verplichtingen na te komen :P

Heb overigens wel een reactie gekregen hoor, maar vooral een beetje bozig dat ik begrip moet hebben en dat ze het heus wel een keer uit gaat zoeken als ze eens tijd heeft.

Van mij hoeft er helemaal niks uitgezocht te worden, ik heb die betaling nooit ontvangen, anders zou ik me er ook niet over hoeven te ergeren :=

Heb gezegd dat het misschien handig is om die betaling gewoon over te maken zodat ze er vanaf is, en heb zelfs nog plechtig beloofd dat ze hem van mij terug krijgt als blijkt dat hij toch al eerder op mijn rekening gestort is...als ze eens een keer tijd heeft om de afschriften na te pluizen. Maar dan kan ze dat lekker op haar eigen tijd doen en heeft ze mij er niet meer mee dat ik maar af moet wachten...

Ik word er echt steeds pissiger om dat ik zo met me laat sollen -O-

Even een vrolijkere noot: net reactie gehad op de CV's, maar ik vind het echt genant dat ik er zo weinig info over kan geven...meneer wil graag de wattages weten maar ik heb echt geen idee, net als van het merk :o Hoop niet dat dat al te lüllig overkomt, alsof ik de boel probeer te belazeren ofzo :=

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 15:49

Hebben jullie overigens ook allerlei spulletjes liggen die je eigenlijk op Marktplaats zou moeten zetten, maar je dat (nog) niet over je hart kunt verkrijgen? :P

Ik heb dat met een paar hele gave soortemet van leren wandlampenkapjes.... dingen zijn zo mooi...maar we hebben geen muurlampjes meer....overal spotjes. Echt eeuwig zonde, ben destijds echt op jacht geweest naar deze dingen.... en met de Wii dan ook wel, heb het idee dat dat ding toch best leuk zou moeten zijn, alleen snapten wij er dus weinig van toen we hem 2x een half uurtje aangezet hebben :P

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 15:54

Die vragen had ik wel verwacht :P Ze hebben het wattage nodig om te kijken voor wat voor 'n ruimte de radiatoren geschikt zijn. Hier zijn we er ook nog niet uit wat voor 'n types het nu zijn :P
Is er een mogelijkheid om bij de vorige eigenaren te informeren??

Voor die kapjes, kun je daar geen staande lampjes voor regelen??

Ik heb ook teveel liggen wat ik niet weg kan doen, maar wat ik ook niet in m'n huis kwijt kan :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 15:58

Ja ik had die vragen ook wel verwacht, daarom wilde ik het ook graag weten voordat ik ze online zette....maarja als ik het niet kan vinden dan houdt het ook op :P

De vorige eigenaren zullen het ook wel niet meer weten denk ik en wil ik er eigenlijk niet over lastig vallen :)

Kapjes zijn echt van die halve kapjes voor tegen de muur :)

Beetje deze stijl, heb er 4 liggen, zo zonde _-:(
http://www.marktplaats.nl/a/huis-en-inr ... dlamp.html

Mja, ook maar online zetten dan, met pijn in mijn hart...ze zijn zo mooi sfeervol -O-
Laatst bijgewerkt door pmarena op 14-02-13 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 16:07

Hoezo zou je het hun niet vragen?? Ik zou daar geen enkel probleem mee hebben als het mij gevraagd zou worden. Wij zijn bij ons vorige huis ook terug geweest naar de oude bewoners i.v.m. een vraag over het grote gegraveerde raam (i.v.m. verzekering) Vonden ze helemaal niet erg :)

Ik ben wel érg benieuwd naar je kapjes?? :o

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 16:10

Nah gewoon, wil die mensen er niet mee lastig vallen, die zijn hier ook alweer 3,5 jaar weg en hebben een hele dikke ordner met informatie van de verbouwing en aangekocht materiaal hier achter gelaten, als het daar niet in zit dan hebben zij er verder ook geen gegevens meer van :)

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 16:11

Pmarena schreef:
Citaat:
Heb overigens wel een reactie gekregen hoor, maar vooral een beetje bozig dat ik begrip moet hebben en dat ze het heus wel een keer uit gaat zoeken als ze eens tijd heeft.

Zegt ze dat ook tegen de eventuele deurwaarder?? Heel apart, dat mensen verplichtingen aangaan en dan de zaak om draaien, ik zou niet weten waarom ik als verkoper begrip op moet brengen voor iemand die mij niet betaalt.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 16:15

pmarena schreef:
Nah gewoon, wil die mensen er niet mee lastig vallen, die zijn hier ook alweer 3,5 jaar weg en hebben een hele dikke ordner met informatie van de verbouwing en aangekocht materiaal hier achter gelaten, als het daar niet in zit dan hebben zij er verder ook geen gegevens meer van :)

Netjes van je hoor! Maar heel misschien met 1 belletje dat ze je wel het type kunnen vertellen :P

(en ik ben nog steeds benieuwd naar je lampjes.... }> )

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 16:18

Staroo: Nouja, ik ben dus wel zo'n zacht ei dat ik op zich begrip kan hebben voor plotselinge DA of garage-rekeningen, drukte, enz. Ik kan het wel begrijpen dat iemand er geen zin in heeft of allerlei interessantere / leukere / voor zichzelf belangrijkere dingen te doen heeft. En een bevalling is ook niet niks natuurlijk :)

Maar komop jongens, je weet al 5 jaar lang dat er iemand zit te zeiken (ik dus...) dat een rekening niet betaald is, dan doe je daar toch iets aan :o

Heb je geen zin / tijd / whatever om de afschriften na te zoeken dan maak je het gewoon alsnog over zodat je van het gezeur en de slechte naam af bent. Zo denk ik dan.

Maar ik kan me voorstellen dat zij ervan overtuigd is dat haar vader het overgemaakt heeft, en ze dan ook niet "nogmaals" wil betalen. Maar het uitzoeken is ook te veel moeite... en dan krijg ik elke keer wel berichtjes van: heb nou even geduld want ze heeft er nu gewoon geen tijd voor en wel wat belangrijkers aan haar hoofd.

Begrijp ik, echt :j

Maar er komt gewoon geen eind aan zo en ik ben het echt heel erg zat, wanneer ben IK nou eens aan de beurt...ga dan even 2 minuutjes achter je PC zitten en maak verdorie dat bedrag over zodat je er vanaf bent, zij heeft die optie om van mijn "gezeur" af te komen, maar ik heb geen opties om mijn geld te krijgen :n

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 16:21

Kentaro schreef:
pmarena schreef:

Netjes van je hoor! Maar heel misschien met 1 belletje dat ze je wel het type kunnen vertellen :P

(en ik ben nog steeds benieuwd naar je lampjes.... }> )

Ik heb geeneens een telefoonnummer :o

Maar ik ben daar ook gewoon een meut in hoor, hou gewoon niet van mensen "lastig vallen" en daarom voel ik me ook zo küt onder dat hele niet-betalende-bokker verhaal waar ik de hele tijd achter mijn geld aan moet leuren in de hoop dat er eindelijk eens iets gaat gebeuren -O-

Mijn lampenkapjes...zitten nog ergens in een paar doosjes op zolder, ik heb er nu 2 gevonden maar ben bezig met andere dingen, bijwerken van voorraadlijsten en administratie enzo...en die Crocs online zetten, MP staat alweer een paar uur open :P

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 16:24

Van die Crocs wacht ik ook nog steeds op een maat :')
ik ben precies als jij hoor!! Maar betreft de vraag over de radiatoren had ik er wel een telefoontje aan durven wagen. (dat valt uiteraard niet mee als je geen nummer hebt :+ ) Onze vorige bewoners waren een paar straten verderop gaan wonen, dus langs gaan was een kleine moeite :D

Als je fotos van je lampjes hebt (totaal geen haast!!), zie ik ze graag :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 16:26

Maat 8, heb ze net even tevoorschijn gehaald en SD card voor in digi ligt klaar, is het volgende puntje op de lijst :P

Ik geef wel een gil als ik weer wat op MP erbij zet :)

Nu eerst een sample-zadel op de website zetten voor de verkoop, dat heb ik elders weer beloofd en moet dat nog even waarmaken, anders blijft dat ook maar knagen in mijn hoofd :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 17:04

Ik dacht dat maat 8 39 was, maar als ik google, kom ik op kindermaten?! :+

Je hebt in het ieder geval wel speciaaltjes met je konvectoren......
Kreeg zojuist nog een reactie van een collega:
Geen idee wat voor 'n type dat is. En mijn collega’s hebben hem ook nog nooit gezien.
De prijs is ook even afhankelijk van het vermogen. Ik weet niet wat ze voor warmteafgifte hebben, maar een konvektor is over het algemeen een redelijk duur ding

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 17:08

Ja, dat zei mijn vader ook, dat ze behoorlijk prijzig zijn normaal gesproken...maarja, dan heeft er maar iemand een mazzeltje aan toch :)
De grote hing in de keuken, die is zo'n 2x5 meter en daar stond hij op standje 2 van de 5 of 6 en was het prettig. Toen we de verwarming er af gehaald hadden was het daar ineens echt gruwelijk koud, ademwolkjes en niet naar de keuken willen, je vroor bijna aan de vloer vast :brr:

Er wil iemand uit Den Haag naar komen kijken :)

Ik heb normaal gesproken maat 39 en daar had maat 8 ook goed bij moeten passen :j

Maar ik kom met mijn voet niet goed voorbij de hiel, als je begrijpt wat ik bedoel :P
Krijg mijn voet alleen met veel moeite door die bocht heen.

Zal dus wel meer een maat 38 zijn of ik heb gewoon weer rare voeten, ik pas ook bijna nooit in damesschoenen, die zijn meestal veels te fijntjes :o
Laatst bijgewerkt door pmarena op 14-02-13 17:10, in het totaal 2 keer bewerkt