[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Micha_

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 13:05

Ze adverteren er zelf mee ;) en ik neem aan dat ze het ook niet vanuit Zweden verzenden maar vast wel een distributie centrum hebben in NL.
Trouwens het kan wel binnen 4 werkdagen had ik mijn beshka kleding binnen die uit Barcelona moest komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 13:31

Spanje is inderdaad snel.. Engeland duurt vaak langer dan Spanje, terwijl het eigenlijk dichterbij ligt. 2-5 dagen kan prima, maar als zij het niet waar kunnen maken.. alhoewel h&m er ook een handje van heeft met 'optimistisch' te zijn over de lever tijd :')

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 13:44

Birgit__ schreef:
Weten jullie waar ik een buitenjurk/strandjurk kan vinden? Het liefst in het wit of crème en wijd-vallend.

zoiets: [ Afbeelding ]

Als je zo'n jurk wilt zou ik nog even wachten tot de echte lente zomer kleding in de winkels komt. Dit soort jurken kan je in het voorjaar namelijk heel veel kopen!
Denk dat je op dit moment erg moet zoeken en/of maar weinig keuze hebt uit leuke strandjurken.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:19

maroescha schreef:
Naja, als een bedrijf in het buitenland zit.. Dan vind ik 2-5 werkdagen wel erg optimistisch.. omdat verzenden binnen nederland al net zoveel dagen nodig heeft :+

Ik had laatst bij Bershka en H&M tegelijk besteld, Bershka was er nog eerder, ondanks dat daar nog een paypal transactie aan vooraf ging :=
Bershka komt helemaal uit Barcelona

Edit: ik zie nu pas het bericht van Micha haha

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:22

Weten jullie of het betrouwbaar is om wat van de site van VILA te bestellen?
Deze: http://nl.vila.com/

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:26

Dieuwkee schreef:

Tuurlijk is dat betrouwbaar, zo'n groot merk :j

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:28

Bershka is dus gewoon echt super snel blijkt maar weer :))

H&M en levertijd is gewoon drama _O- ik bestel daar ook nooit als ik iets nodig heb. Ik bestel gewoon en zie wel wanneer het een keer komt aanwaaien :Y)

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:47

Met levertijden heb ik weinig ervaring, het enige wat ik weet is dat Mango heel snel is :=

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 15:35

Vorige week heeft mijn moeder een bestelling gedaan bij de H&M. Kreeg ze vandaag een brief dat haar pakket werd vast gehouden en ze maar moest bellen voor meer informatie.
Ik gebeld, want m'n moeder had zoiets van 'Dat is iets voor jou, jij bestelt altijd'.
Komt het doordat er eerst iemand anders met een ander geboortedatum op dat adres heeft besteld en ze kon wel zien dat ik inmiddels verhuisd was en dat de gegevens van mijn moeder ook goed waren, maar toch konden ze het pakket niet vrij geven... Heel raar, snap er niets van! Maar nu moest mijn moeder zelf bellen, want ik mocht dat niet doen.
Raar....

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:01

Davinia_ schreef:
Vorige week heeft mijn moeder een bestelling gedaan bij de H&M. Kreeg ze vandaag een brief dat haar pakket werd vast gehouden en ze maar moest bellen voor meer informatie.
Ik gebeld, want m'n moeder had zoiets van 'Dat is iets voor jou, jij bestelt altijd'.
Komt het doordat er eerst iemand anders met een ander geboortedatum op dat adres heeft besteld en ze kon wel zien dat ik inmiddels verhuisd was en dat de gegevens van mijn moeder ook goed waren, maar toch konden ze het pakket niet vrij geven... Heel raar, snap er niets van! Maar nu moest mijn moeder zelf bellen, want ik mocht dat niet doen.
Raar....

Ik had exact hetzelfde! Echt precies en bij mij moest ook mijn moeder bellen.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 16:44

Jildau schreef:
Davinia_ schreef:
Raar....

Ik had exact hetzelfde! Echt precies en bij mij moest ook mijn moeder bellen.

Ja, en de man aan de lijn bij mijn moeder vertelde dat het een onderzoek was of klanten wel ècht besteld hadden, omdat ze vaak hoorden dat er voor andere mensen of op andere namen werden besteld. Maar toch maar raar dat dat anders tegen mij gezegd werd.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:50

Talisa schreef:
Dieuwkee schreef:

Tuurlijk is dat betrouwbaar, zo'n groot merk :j

Bedankt. :D

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:53

Davinia_ schreef:
Raar....

Had ik ook, ik maar wachten en wachten op mijn pakket ..

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 18:23

_Micha_ schreef:
Oh ik ben zooooo klaar met Nelly :\
Ik had dus een jurkje besteld van die 10 euro actie (die was voor mij gratis omdat ik nog 10 euro tegoed had) heb die jurk vrijdag al besteld en kreeg vandaag een mailtje dat de jurk uitverkocht was ondanks dat ie nog wel op de site stond. En dat ik contact met ze op moest nemen wanneer ik met Nelly tegoed had betaald.
Dit is echt al de 3e keer dat ze zoiets flikken, 1e keer was er ook een artikel uitverkocht maar hebben ze me niks over laten weten en gewoon alleen het andere opgestuurd en de verzending heeft toen ook 3 weken geduurd (ze adverteren met 2-5 werkdagen in huis). En nu dit dus weer, ik was eindelijk blij dat ik van dat tegoed 'af was'.

Ik maak dat tegoed nog op en dan bestel ik echt noooooit meer wat bij die site :=

Ik wou dus gisteren zo 'n jurkje bestellen, was de actie voorbij, dus ook niet meer gedaan!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 18:24

Davinia_ schreef:
Ja, en de man aan de lijn bij mijn moeder vertelde dat het een onderzoek was of klanten wel ècht besteld hadden, omdat ze vaak hoorden dat er voor andere mensen of op andere namen werden besteld. Maar toch maar raar dat dat anders tegen mij gezegd werd.

Bij ons was het omdat ik nu samen ben gaan wonen met vriend en dus het adres gewijzigd had naar hier.. Echt belachelijk! Ik moet nu dus een nieuw account maken en mijn moeder moet de mijne houden. Vreemde bedoeling allemaal.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 20:31

Jildau schreef:
Davinia_ schreef:

Bij ons was het omdat ik nu samen ben gaan wonen met vriend en dus het adres gewijzigd had naar hier.. Echt belachelijk! Ik moet nu dus een nieuw account maken en mijn moeder moet de mijne houden. Vreemde bedoeling allemaal.

Ja, zoiets had het bij mij ook. Omdat ik eerst op dat adres een account had en nu ineens mijn moeder gingen ze eventjes kijken of het ook echt van mijn moeder was.
Mogen mensen niet verhuizen?

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 14:51

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 15:04

Bij de Men At Work nomarjet? :D Ik weet het anders ook niet, misschien bestellen?

Heb nog een outfitje, van vandaag.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Talisa op 13-02-13 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 15:32

Nog even wat inspiratie plaatjes.. :D

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Oke dat zijn voorlopig wel weer even genoeg :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 15:34

Ik wil zomer -O-
Kwam ook allemaal leuke shorts tegen in mijn kast, en heb allemaal leuke schoenen die niet bestemd zijn voor regen en kou.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 15:36

Evony schreef:
Ik wil zomer -O-
Kwam ook allemaal leuke shorts tegen in mijn kast, en heb allemaal leuke schoenen die niet bestemd zijn voor regen en kou.

Ja he! Ik wil vooral gewoon lente, dan kan je bijna alles aan wat je in je kast hebt. :):) Behalve de super warme wollen jurkjes/truien/uggs.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 15:38

Ziet de H&M shop er bij jullie ook zo raar uit? Letters zijn allemaal veels te groot ofzo :')

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 15:44

bij mij gewoon normaal! :j

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 15:50

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 15:52

dat is euhm, vaag :+