Trouwens het kan wel binnen 4 werkdagen had ik mijn beshka kleding binnen die uit Barcelona moest komen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Birgit__ schreef:Weten jullie waar ik een buitenjurk/strandjurk kan vinden? Het liefst in het wit of crème en wijd-vallend.
zoiets: [ Afbeelding ]
maroescha schreef:Naja, als een bedrijf in het buitenland zit.. Dan vind ik 2-5 werkdagen wel erg optimistisch.. omdat verzenden binnen nederland al net zoveel dagen nodig heeft
Dieuwkee schreef:Weten jullie of het betrouwbaar is om wat van de site van VILA te bestellen?
Deze: http://nl.vila.com/
Davinia_ schreef:Vorige week heeft mijn moeder een bestelling gedaan bij de H&M. Kreeg ze vandaag een brief dat haar pakket werd vast gehouden en ze maar moest bellen voor meer informatie.
Ik gebeld, want m'n moeder had zoiets van 'Dat is iets voor jou, jij bestelt altijd'.
Komt het doordat er eerst iemand anders met een ander geboortedatum op dat adres heeft besteld en ze kon wel zien dat ik inmiddels verhuisd was en dat de gegevens van mijn moeder ook goed waren, maar toch konden ze het pakket niet vrij geven... Heel raar, snap er niets van! Maar nu moest mijn moeder zelf bellen, want ik mocht dat niet doen.
Raar....
Jildau schreef:Davinia_ schreef:Vorige week heeft mijn moeder een bestelling gedaan bij de H&M. Kreeg ze vandaag een brief dat haar pakket werd vast gehouden en ze maar moest bellen voor meer informatie.
Ik gebeld, want m'n moeder had zoiets van 'Dat is iets voor jou, jij bestelt altijd'.
Komt het doordat er eerst iemand anders met een ander geboortedatum op dat adres heeft besteld en ze kon wel zien dat ik inmiddels verhuisd was en dat de gegevens van mijn moeder ook goed waren, maar toch konden ze het pakket niet vrij geven... Heel raar, snap er niets van! Maar nu moest mijn moeder zelf bellen, want ik mocht dat niet doen.
Raar....
Ik had exact hetzelfde! Echt precies en bij mij moest ook mijn moeder bellen.
Talisa schreef:Dieuwkee schreef:Weten jullie of het betrouwbaar is om wat van de site van VILA te bestellen?
Deze: http://nl.vila.com/
Tuurlijk is dat betrouwbaar, zo'n groot merk
Davinia_ schreef:Vorige week heeft mijn moeder een bestelling gedaan bij de H&M. Kreeg ze vandaag een brief dat haar pakket werd vast gehouden en ze maar moest bellen voor meer informatie.
Raar....
_Micha_ schreef:Oh ik ben zooooo klaar met Nelly
Ik had dus een jurkje besteld van die 10 euro actie (die was voor mij gratis omdat ik nog 10 euro tegoed had) heb die jurk vrijdag al besteld en kreeg vandaag een mailtje dat de jurk uitverkocht was ondanks dat ie nog wel op de site stond. En dat ik contact met ze op moest nemen wanneer ik met Nelly tegoed had betaald.
Dit is echt al de 3e keer dat ze zoiets flikken, 1e keer was er ook een artikel uitverkocht maar hebben ze me niks over laten weten en gewoon alleen het andere opgestuurd en de verzending heeft toen ook 3 weken geduurd (ze adverteren met 2-5 werkdagen in huis). En nu dit dus weer, ik was eindelijk blij dat ik van dat tegoed 'af was'.
Ik maak dat tegoed nog op en dan bestel ik echt noooooit meer wat bij die site
Davinia_ schreef:Ja, en de man aan de lijn bij mijn moeder vertelde dat het een onderzoek was of klanten wel ècht besteld hadden, omdat ze vaak hoorden dat er voor andere mensen of op andere namen werden besteld. Maar toch maar raar dat dat anders tegen mij gezegd werd.
Jildau schreef:Davinia_ schreef:Ja, en de man aan de lijn bij mijn moeder vertelde dat het een onderzoek was of klanten wel ècht besteld hadden, omdat ze vaak hoorden dat er voor andere mensen of op andere namen werden besteld. Maar toch maar raar dat dat anders tegen mij gezegd werd.
Bij ons was het omdat ik nu samen ben gaan wonen met vriend en dus het adres gewijzigd had naar hier.. Echt belachelijk! Ik moet nu dus een nieuw account maken en mijn moeder moet de mijne houden. Vreemde bedoeling allemaal.