De pony van mijn dochter( een oudere heer van 20). Die zette ik vanochtend buiten, staat ie plotseling oog in oog met een koe (waren net omgeweid), meneer snoof draaide zich om en rende weer terug zijn box in. Bange poeperd, moest hem echt verleiden om toch naar buiten te gaan
Mijn paard, waar ik voor de 3e keer op zat, en op een gegeven moment gewoon geen zin en puf meer had om nog een paar stappen te doen. Ik heb echt wel gelachen hahah. Toen ze weer ging stappen, ging dat met veel moeite (ik hoorde haar al zuchten in mijn hoofd )
Ik had totaal mijn dag niet, maar toen heeft dit me toch even aan het lachen gemaakt: mijn paard die z'n hoofdje op mijn schouders legde en naar me keek met een blik van "Het komt allemaal wel goed!". Dat toverde toch wel even een grote glimlach op m'n gezicht !
xAmigo
Geplaatst: 17-06-13 14:16
Dit filmpje
Merileth
Geplaatst: 17-06-13 14:31
Ooooh, er zat hier even wat frustratie, maar dat filmpje is inderdaad echt hilarisch xAmigo! Maakt even een hoop goed.
Twee docenten die vandaag tegelijk aan 1 klas lesgaven en om elkaar heen liepen te draaien Ze hebben wel iets, is alleen aan mijn beste vriendin vertelt, en die vertelde het aan mij xD, maar het blijft leuk om naar dat gedraai te zien
Hikarii
Geplaatst: 17-06-13 15:01
Mijn vriendin die haar stem kwijt was..
Oja, en slagroom soesjes maken op school waarna je helemaal onder de slagroom zit na het mixen..
Het lekkere weer, mijn paard die ontzettend goed zijn best deed tijdens het rijden, het feit dat ik zo autorijles heb (wat ik altijd heel leuk vind) & een hele leuke foto die ik thuisgestuurd kreeg !