euhmm hoeveel heb je voor de schoenen betaald? vaak is terug sturen nog duurder dan het product zelf.
het is een vervelend verhaal! mijn lieve eigenwijze broertje wou graag nike air schoenen en had deze gevonden op internet bij een of andere chinees ( niet via ebay maar wel via paypal betaalt) eigenwijs als hij is wit met zwarte nike air schoenen bestelt en 60 euro betaalt.. helaas werden er na 2 maanden rood met zwarte nike air schoenen bezorgd en zo nep als ik weet niet wat! nu mogen we de schoenen terug sturen en dan word het geld terug gestort.. ze storten helaas geen geld terug als ze geen schoenen terug hebben ontvangen! het verbaasde me al dat deze schoenen de douane door zijn gemaakt.. ik had ze tegen laten houden ( werk bij een expediteurs/declaranten kantoor) maar kan ze ook moeilijk aangeven bij de douane aangezien mijn broertje dan een boete moet betalen en daarna pas een case kan openen
lis1
Geplaatst: 24-01-13 20:55
Deze broek is echt super gaaf! durf hem alleen niet zo goed te bestellen. heb namelijk flinke hollandse heupen en die chineesjes hebben allemaal geen heupen
haha inderdaad mooi makkelijk ik doe aan MoneyMiljonair, maar dat schiet nog niet echt op haha.. bij 12,50 krijg je het pas uitgekeerd dus moet nog 8 euro ofzo
lis1
Geplaatst: 24-01-13 21:00
Suusie22 schreef:
maar, krijg je die schoenen wel weer het land uit? ivm de douane?
dat is inderdaad ook nog maar de vraag.. ga morgen denk ik maar even navragen bij de douane.. wellicht met aangeschreven brief wel!
Ik overweeg een Eskadron dralon te kopen via Ebay. Kan iemand me uitleggen hoe ik hieraan begin? En heb je visa of zo nodig om via Ebay te kopen? Is het betrouwbaar? Hoe doe je een bod? ...?
Sorry voor al de vragen hoor. Hopelijk kunnen jullie me helpen .