Maar ik ben vorige week geweest, en heb heel veel leuke dingen gezien. Dus het moet goed komen! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik ben vorige week geweest, en heb heel veel leuke dingen gezien. Dus het moet goed komen!
Kledingmaten vallen super groot uit, heb normaal 36/38, nu 32!!
Raar personeel, ik kreeg mijn spulletjes niet uit dat onhandige mandje, vrouw met plamuurgezicht en nepnagels deed neit eens de moeite om me te helpen, kledinghangers door elkaar, eraf, viel nog van alles op de grond, me wel dom aankijken maar helpen ho maar. Eenmaal alles gepast, paste niks. Ik wist niet waar ik die dingen moest laten dus ik vroeg aan iemand die daar bezig was van he " ik heb een vraagje, waar moet ik dit en die kaart laten?" Ze keek me zo vuil aan, alsof ik d'r uitgescholden had voor van alles en nog wat.
Hoor ook dat Almere idd echt leuk is, net als Bremen!

wendyP schreef:Hé, ik kom even binnenvallen met een vraagje!
Een vriendin en ik willen naar de primark in Almere maar ivm met school willen we toch gewoon in het weekend gaan, welke dag is dan beter? Zaterdagochtend of zondag? Of maakt het niet uit kwa drukte?
Ik wil zoooo graag leuke bikini's kopen! Dat heb ik echt al jaren niet meer gekund