komt ook nog eens bij dat ik 32 weken zwanger ben en dus zo wie zo al onrustiger slaap de mijne zal straks nog wel iets van zich laten horen jij je man inmiddels al gebeld?
Wilawander
Geplaatst: 09-12-12 00:08
Nee hij neemt niet op. Dat is altijd zo fijn, telefoon mee en dan niet opnemen. Hoop dat je toch nog wat slaapt
zal wel iets van plaatselijk zijn dan tita, kan best zijn dat het bij jou nog wel komt code oranje is nog steeds van kracht, zal wel niet voor niks. maar we zien het allemaal wel
hier al vanaf 8 uur regen.. al een paar berichten op internet langs zien komen van auto's in de sloot door de ijzel... net de paarden nog even gedaan, maar het is spekglad buiten!
Hier is het spek spek spek glad! Ben blij dat ik thuis ben. Ik ben met de fiets maar door de besneeuwde berm gegaan. Op het gestrooide fietspad was het levensgevaarlijk! De grote weg was iets minder glad, maar ook daar groot het al op. Het regent gewoon ijs.....
Hier nog helemaal niks (breda). Als ik dan mag kiezen heb ik ook liever sneeuw dan regen , maar nog liever gewoon droog weer, en geen bevroren grond , kan nmlk alleen maar buiten rijden, en lig er al weer een week uit.... :-(
Kiel-Windweer: prutsweer hier... regen, wind.. ziet er niet gezellig uit . Volgens mij is de straat niet glad zo te zien maar ik ben nog niet buiten geweest.