Alles door elkaar heen.. Blauw, paars, groen, oranje, geel, rood, wit.. Het lijkt niet veel, maar als je een klein bodempje van die dingen in een glas water gooit zit je glas binnen no time vol, dus je doet er wel een tijd mee!
Die heb ik eens besteld. Vond ze lelijk, dus gewoon weggegooit
Roxxiejj
Geplaatst: 16-11-12 12:46
upendo schreef:
Ik denk zeker een stuk of 200!
Woow Oh nou dan moet ik me wel kunnen redden
Saskiaatje
Geplaatst: 16-11-12 12:48
Ik ben op zoek naar een springtouw, moet minimaal 3 meter zijn. Staat er bij eentje in de titel "3m/9ft". 9 feet is 2,7m.
Donkerblauw
Geplaatst: 16-11-12 13:11
Ach ja, afgerond is het 3 meter..
Heb al een hele tijd niks meer besteld op eBay.. Alleen nog wat nagelwielen, voor de rest is het 3 maanden geleden dat ik wat anders besteld is. Volgens mij ben ik genezen van m'n eBay-verslaving.
Ik niet, vooral vanwege garantie e.d. Uit ervaring weet ik dat een iPad toch wel snel beschadigt..
Never_Mind
Geplaatst: 16-11-12 15:15
Ik vind zelf het risico ook veel te groot dat hij niet echt is ofzo. Ondanks feedback en alles. Dat soort dingen koop ik gewoon veel liever in de winkel
Beschadiging merk ik niks van. Ik heb mijne nu meer dan een jaar en er zit nog niet 1 krasje op, terwijl ik de eerste maanden totaal geen bescherming ervoor had en toch wel veel gebruik van maakte
Ik zie dat de Ipad 2 en 3 stukken goedkoper zijn in amerika. Heeft er van jullie ooit eens een ipad via ebay besteld, en zouden jullie dit aanraden?
Over dit soort dingen komen hoge inklaringskosten en douanekosten. Lijkt mij dus niet echt slim om deze via Amerika te kopen..
Donkerblauw
Geplaatst: 16-11-12 16:20
Of je krijgt een telefoonboek in een doos opgestuurd, in plaats van een iPad. Denk dat je veel goedkoper uit bent hier in Nederland, plus je weet dat het een echte iPad is én je krijgt geen gedoe met de garantie mocht 'ie stuk gaan.
Zijn allebei mooi Het vestje is zegmaar zo'n halve, tot boven je navel (ook al hoort ie zo wrs niet ) maar de mouwen zijn wel lang genoeg. Vind hem heel leuk voor in het voorjaar/zomer, om even ergens overheen te gooien. Trui is ook goed, lang genoeg en lekker warm
Ik kan morgen aanfotos maken als iemand die wil zien
Pff, weer even twee weken bijgelezen haha. Kreeg heel lang geen pakketjes en laatst opeens een bom. Maar wacht nog steeds op dingen van precies een maand terug, dus als dat volgende week niet binnen is ga ik er even achteraan. Heb door jullie heel veel toegevoegd aan mijn watchlist Heel erg veel.