[CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 22:21

CCCCC

Re: [CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 22:26

Ik denk dat zulke jurkjes juist heel mooi staan als je gewoon 'normaal' bent. Ik heb ook een maatje 38 en vind zulke jurkjes me persoonlijk toch wel staan. Haha.

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 23:10

Haha nou na aanleiding van jullie reacties heb ik hem besteld! :D

@Jasmine_, 19 euro per kledingstuk is heel netjes :P

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 23:34

Ik vind het ook een heel leuk jurkje! :)) zou bij mezelf qua borstomvang jammer genoeg niet passen..

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 23:39

Davinia_ schreef:
Heb net weer klein boekje binnen gehad van de H&M en wel leuke blouse in zien staan! En m'n moeder had een kortingskaart gekregen voor 50% korting op artikel naar keuze, dus ik ga eerst eens kijken! :oo

Relaxed! :oo
Vond dat rokje met pailletten zo leuk! Maar ja, wanneer draag ik nou een rokje -O-

Ben het wel met de anderen eens over je stijl Vivi, lekker origineel en wat gewaagder dan doorgaande outfit! Ik kan dat wel waarderen :j

Camee, goed dat je besteld hebt, zal je vast goed staan hoor!
Hier een ex-graatmagere, als ik nu foto's van vroeger terug kijk, begrijp ik pas dat mensen mij té dun vonden :j

Zit er wel over te denken om die ene body te bestellen, binnen hoeveel dagen levert Asos in jullie ervaring??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 00:06

Moet je even op de site kijken, daar staat het precies als je wilt bestellen. In ieder geval heel snel en gratis haha. Ik heb het vaak na 3 werkdagen wel binnen, maar het kan geloof ik een week duren op z'n hoogst.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 00:06

Ik heb een leuk simpel rokje gezien, iets hoger getaileerd, gewoon zwart en simpel. Maar wat is nou echt leuk om daar boven te doen? Ik dacht zelf aan een iets ruimvallend blousje maar ik vind het heel lastig om te matchen. Ben al een paar winkels ingelopen en probeer het nu via internet. Heeft iemand voorbeelden/ideeën?

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 01:49

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 09:57

Inney schreef:
Ik heb een leuk simpel rokje gezien, iets hoger getaileerd, gewoon zwart en simpel. Maar wat is nou echt leuk om daar boven te doen? Ik dacht zelf aan een iets ruimvallend blousje maar ik vind het heel lastig om te matchen. Ben al een paar winkels ingelopen en probeer het nu via internet. Heeft iemand voorbeelden/ideeën?

Ik vind rokjes sowieso lastig te combineren. Doordat er altijd een maillot onder moet ( panties doe ik niet aan) komen er al veel kleuren en stoffen en vlakken, dus doe ik altijd iets simpels er boven zoals een wat langer truitje ofzo. Een vest of blazer moet weer iets er onder hebben, wat dan wel weer moet matchen met de kleur van je maillot, lastig. Doe mij maar jurkjes, ben dol op draagbare, stoere maar vrouwelijke jurkjes. Maillot en mooie laarzen en klaar is kees.
Zomers draag ik wel rokjes omdat je dan een slippertje of pump doet en klaar.

Nu ook weer een snoepig jurkje bestel bij h&m, hoop dat ie mooi zit.

Die bodies die voorbij komen vind ik erg mooi, vooral die witte!

Vandaag draag ik een soort army jurkje taupe kleur met een cremekleurige kabelmaillot en cowboylaarzen. Lekker stoer.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 10:11

Anthea schreef:
Moet je even op de site kijken, daar staat het precies als je wilt bestellen. In ieder geval heel snel en gratis haha. Ik heb het vaak na 3 werkdagen wel binnen, maar het kan geloof ik een week duren op z'n hoogst.

Thanks! Ik zag al dat je kom bijbetalen voor een snellere levering!
Nu zit ik alleen te twijfelen of ik zo'n body wel aandurf, ben een type dat niet graag opvalt :))

Inney, hoe hoog valt die rok? Ik heb zelf een zwarte kokerrok, doe daar een watervalhals truitje op (truitje in de rok, lijkt het net een jurk ;) ).
Ik draag trouwens wel gewoon panties eronder, blote benen is geen gezicht bij mij (blauwe plekken).

Welk jurkje heb je besteld Matsje?

Nadine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 10:28

pff zit helemaal weg te kwijlen bij die sale van nelly.com maar mag van mezelf niks kopen aangezien mijn hele kledingkast propvol zit met nieuwe dingen..

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 10:53

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 10:54

urselin schreef:
Thanks! Ik zag al dat je kom bijbetalen voor een snellere levering!
Nu zit ik alleen te twijfelen of ik zo'n body wel aandurf, ben een type dat niet graag opvalt :))

Inney, hoe hoog valt die rok? Ik heb zelf een zwarte kokerrok, doe daar een watervalhals truitje op (truitje in de rok, lijkt het net een jurk ;) ).
Ik draag trouwens wel gewoon panties eronder, blote benen is geen gezicht bij mij (blauwe plekken).

Welk jurkje heb je besteld Matsje?

Ik zit ook echt te twijfel joh over die body. wat als ik m nou niks vind?

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 11:08

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 11:31

Het rokje is tot mijn navel ongeveer, maar ik heb niet een hele mooie platte buik, dus ik weet niet of erin mooi is. Niet dat ik heel dik ben, maar plat ook weer niet haha.
Jurkjes vind ik inderdaad ook makkelijker maar ik vind geen mooie dagelijks draagbare voor een fijne prijs.
Ik had trouwens de perfecte schoenen gezien. Zwart, sleehak, en hoog. Maar nu is die in het zwart uitverkocht ;( nog wel in kaki, is dat ook mooi onder veel kleren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 11:38

Prachtig jurkje van Nelly, en ik ga met jullie mee! ik zelf zou het niet kunnen dragen, ben niet dik (zeker niet) maar heb een "buik" in verhouding heel erg, + ik ben heel erg klein dus zoiets staat me niet. Helaas..

Ik heb net wiskunde tentamen gehad, ging lekker (8 a4-tjes vol!) en nu heerlijk shoppen. *\o/*

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 12:02

Ik denk dat kaki en zwart allebei bij veel kleding kunnen. Alhoewel in leer makkelijker vind passen dan suede.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 12:19

Ik twijfel zoooo.. ik wil een jas kopen (een parka) en ik twijfel echt over donkerblauw of legergroen.. wat zouden jullie doen? Denk dat legergroen wel erg trend gevoelig is en dus misschien volgend jaar al niet meerk an..

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 12:23

Marije__ schreef:
Ik zit ook echt te twijfel joh over die body. wat als ik m nou niks vind?

Inderdaad en terugsturen verlies je alleen maar geld op :\
Vraag me ook af of die body goed blijft zitten als je flink beweegt.

Mooi jurkje Matsje :j
Welke kleur had je besteld? Die groene(achtige)?

Donkerblauw en legergroen zijn allebei wel kleuren die altijd wel kunnen Rebeccaa, maar ik ben bevooroordeeld met een donkerblauwe jas :))

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 12:30

Urselin ik heb thuis 2 body's van de bershka en die zijn perfect :D bleven ook helemaal goed zitten bij Qbase bijvoorbeeld haha. Dus daarom leek me eentje voor n ander feest ook fijn.
Ik heb inmiddels eentje besteld uit de sale; met extra snelle verzending. maat 10 was er niet meer, 12 wel dus een L denk ik. Mocht ik nou heel tevreden over die zijn , bestel ik ook die diamond cut out body!

Het is trouwens deze;
Afbeelding

Nu mn love handels zien te verminderen in een maand :) moet wel lukken, kan nu na mn drukke studie periode eindelijk weer dagelijks sporten!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 12:41

Oohh die is leuk :j ! Zat jij trouwens ook niet in het krachttrainingstopic?
Zal toch vast lukken je lovehandles wat te verminderen ;) ?

Vind het zo zonde om voor één keertje zo'n body te kopen en heb er wel eentje nodig waar mijn sportbh onder past :')
(maar hij is zo gaaf....)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 15:10

10 is maat 38 en 12 is maat 40.

Ik lig nu even in de knoop met Asos, bah. ze doen een beetje stom haha

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 15:15

Oh help, wat dan Anthea? met terug sturen of? ik heb mezelf al voorgenomen dat mocht deze niet passen, ik m dan ergens hier probeer te verkopen ipv terug sturen.. nooit zin in dat gedoe :P

Urselin dat klopt ja. :) heb nu na 2 maanden studeren eindelijk weer vrije tijd , heb net al gezwommen en vanavond bootcamp haha. ik kan er weer tegenaan!!! :) en voor welke sport zou jij hem aandoen dan? dansen of? bij die andere (diamond cut out) zou hij wel passen toch met sport bh.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 15:16

Inney schreef:

Alles :') je kunt beter vragen wat er niet op matcht.
Blousen, die in je rokje doen en er wat over laten vallen. Eigenlijk alles wat je in je rok kan propen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 15:22

Normaal zijn ze heel netjes en komen ze al snel met verschillende oplossingen aan. :j Nu worden mijn berichtjes van hun facebook pagina verwijderd en krijg ik na aandringen via prive berichtjes terug dat ik beide jurkjes terug zou moeten sturen en dan een refund krijg omdat het jurkje out of stock is. Ik vind het bullsh.it.. Het is van een nieuwe collectie, zoek maar een replacement. Het is nu het 2e jurkje was niet goed is, ik heb in 1 maand al iets van 8-10 bestellingen staan en heb er duizenden euros uitgegeven, doe maar wat moeite denk ik dan.. :=

En toen kreeg ik nog ruzie met mijn vriend omdat ik 't volgens hem moest laten zitten want "its a horrible dress anyway" :')