niks gebeurd, we kennen elkaar net. En hij gaat morgen op vakantie dus geen idee of en wanneer er een vervolg komt.. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
niks gebeurd, we kennen elkaar net. En hij gaat morgen op vakantie dus geen idee of en wanneer er een vervolg komt..

xCarien schreef:Zo mijn knul ging me s'nachts bellen of ik naar hem toe kwam, ben niet gegaan.. hij kon lekker bekijken haha
een andere gozer die ik ken, kent het verhaal nu.. hij heeft beloofd niks tegen hem te zeggen maar hij heeft me wel wat opheldering gegeven
Joltsje schreef:xCarien schreef:Zo mijn knul ging me s'nachts bellen of ik naar hem toe kwam, ben niet gegaan.. hij kon lekker bekijken haha
een andere gozer die ik ken, kent het verhaal nu.. hij heeft beloofd niks tegen hem te zeggen maar hij heeft me wel wat opheldering gegeven
?? mis ik iets.. dit klinkt niet echt goed
want dat heb ik deels verwijderd..
Misschien moet ik me er niet zo druk om maken, de date is pas aantal dagen geleden. Ik moet nu eigelijk even moed verzamelen om hem nog eens op date te vragen.

Weinig leuke mannen hier haha. Maarja, heb het momenteel ook ongelofelijk druk dus I don't mind
Ook deze keer gaat het om een klasgenoot. Deze jongen vond ik altijd wel aardig, maar zocht er niks achter omdat hij een vriendin had. Maar sinds een tijdje heeft hij die vriendin niet meer en onbewust kunnen we het steeds beter met elkaar vinden. We kletsen, zitten naast elkaar in de les en het is gewoon gezellig. Nu het leuke: we zaten vorige week dinsdag samen in de trein (met meerdere) en toen we uitstapte bleef hij wachten op mij.. En toen vroeg ie mijn telefoon nummer
sinds dien sms-en we regelmatig of we chatten op de Facebook chat, ongeveer dagelijks. Soms begin ik het gesprek, de andere keer hij weer. Ook gaat het over vanalles en nog wat.. 

en hoe lang moet ik wachten... pff.
Ben heel benieuwd! Je verhaal klinkt wel goed. Ik weet niet hoe lang dit aan de gang is, maar ik zou ook nog even afwachten, anders is het misschien wat overhaast.
stiekem was ik aan het hopen dat hij zou vragen of ik in de vakantie iets wilde doen, maar helaas...