Weer een jongens-topic.. op date vragen of niet? klasgenoot

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Birgit__

Re: Weer een jongens-topic.. op date vragen of niet? klasgenoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-12 02:05

Het was gezellig hoor :) niks gebeurd, we kennen elkaar net. En hij gaat morgen op vakantie dus geen idee of en wanneer er een vervolg komt..

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 15:22

Fijn dat het gezellig was indd! :D

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 17:15

Fijn TS! :D

Ik kijk al helemaal uit naar nieuwjaar :P

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:05

want? <<)

Ik ook, want dan ben ik alweer bij hem :D

xCarien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 17:45

Zo mijn knul ging me s'nachts bellen of ik naar hem toe kwam, ben niet gegaan.. hij kon lekker bekijken haha
een andere gozer die ik ken, kent het verhaal nu.. hij heeft beloofd niks tegen hem te zeggen maar hij heeft me wel wat opheldering gegeven

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 18:15

xMayo schreef:
want? <<)

Ik ook, want dan ben ik alweer bij hem :D

Haha 'de mijne' was bij ons. Was echt super gezellig :)

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 19:32

xCarien schreef:
Zo mijn knul ging me s'nachts bellen of ik naar hem toe kwam, ben niet gegaan.. hij kon lekker bekijken haha
een andere gozer die ik ken, kent het verhaal nu.. hij heeft beloofd niks tegen hem te zeggen maar hij heeft me wel wat opheldering gegeven

?? mis ik iets.. dit klinkt niet echt goed

xCarien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 17:04

Joltsje schreef:
xCarien schreef:

?? mis ik iets.. dit klinkt niet echt goed

paar pagina's terug is het verhaal te lezen.. niet hele verhaal :Y) want dat heb ik deels verwijderd..

Nancy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:40

Ik vind ik echt een leuk topic! Ik volg 'm al vanaf het begin! :D

Ik meld me ook .Ik heb afgelopen donderdag een leuke date gehad. Ik kende hem van 'vroeger'. Heb ooit eens een keer een date met hem gehad, maar dat was uitgelopen op niks. We hebben de afgelopen maanden redelijk wat contact gehad via facebook. Zo zijn we dus weer in contact gekomen.
Paar weken terug waren we allebei op stap. Daar hebben we elkaar na die jaren weer gezien en het klikte gelijk. Het was gelijk super gezellig en we hebben ook gezoend. Toen ik weg wilde gaan zei hij dat we maar eens wat moesten afspreken. Zo gezegt, zo gedaan, Afgelopen donderdag afgesproken om wat te gaan doen samen. We zijn naar Scheveningen geweest en hebben gewoon een stuk gewandeld en lekker gepraat en alles.
Alleen het afscheid was een beetje awkward, toen hij me thuis bracht. We zaten echt naast elkaar van, wat nu? hij moest er wel om lachen omdat we net 12 leken. Hij zei dat hij het gezellig vond met me en daarna vroeg hij of hij me nog wel een zoen mocht geven. Dus we hebben ook nog gezoend. :D

Alleen lijkt het net alsof hij wat minder whatsappt. Of ik zie spoken, dat kan ook. Ahhh, zo onzeker word ik hier van. := Misschien moet ik me er niet zo druk om maken, de date is pas aantal dagen geleden. Ik moet nu eigelijk even moed verzamelen om hem nog eens op date te vragen. :D

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 08:03

Hoe gaat het hier? :D

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:02

Ben ik ook benieuwd naar. TS hoe is het nu met jou ? :D

Hier nog steeds alles z'n gangetje, zaterdag een maand een stel :+:

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 11:45

Ik ben nog steeds vrijgezel :P Weinig leuke mannen hier haha. Maarja, heb het momenteel ook ongelofelijk druk dus I don't mind :P

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-13 17:33

Hallo lieve dames!

Het is een tijdje geleden, maar ik heb weer jullie hulp nodig :)) Ook deze keer gaat het om een klasgenoot. Deze jongen vond ik altijd wel aardig, maar zocht er niks achter omdat hij een vriendin had. Maar sinds een tijdje heeft hij die vriendin niet meer en onbewust kunnen we het steeds beter met elkaar vinden. We kletsen, zitten naast elkaar in de les en het is gewoon gezellig. Nu het leuke: we zaten vorige week dinsdag samen in de trein (met meerdere) en toen we uitstapte bleef hij wachten op mij.. En toen vroeg ie mijn telefoon nummer <3 sinds dien sms-en we regelmatig of we chatten op de Facebook chat, ongeveer dagelijks. Soms begin ik het gesprek, de andere keer hij weer. Ook gaat het over vanalles en nog wat..

Maar nu dus het punt... Ik vind hem erg leuk, maar ik weet niet of hij er iets mee bedoelt.. We praten over vanalles en we dagen elkaar een beetje uit (niet overdreven, maar gewoon elkaar een beetje plagen). Maarja, hij heeft mijn telefoonnummer gevraagd, zegt eigenlijk iets? Ik wil ook niet te hard van stapel lopen, maar ben ook bang dat het dadelijk te lang duurt terwijl ik hem wel erg aantrekkelijk vind.. En volgende week donderdag is het Valentijnsdag en stiekem hoop ik zijn valentijn te zijn, hihihi.. Oh en gister had ik mijn aansluiting niet en moest ik 20 minuten wachten in mijn eentje, en toen stelde hij voor om mij gezeldschap te houden (terwijl hij gewoon naar huis kon met de bus) en toen bleef hij wachten op mij <3

Hebben jullie tips voor mij hoe het zit, wat ik kan doen of juist niet moet doen?? :)
Laatst bijgewerkt door Birgit__ op 07-02-13 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 17:35

haha handig zo'n klas vol mannen!
maar volgens mij weet je heel prima wat te doen :)
je zou kunnen kijken of hij je vraagt voor valentijn... maar je kunt natuurlijk ook het heft in eigen hand nemen!

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 17:39

Hahah het wordt steeds leuker bij jou!
Volgens mij gaat het wel goed toch?
Je zou kunnen vragen of hij al een valentijn heeft?
Maar je kan idd ook zelf een briefje schrijven oid!

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-13 17:56

Mijn punt is dat ik het niet wil overhaasten/verpesten. Maar ik weet ook niet zo goed of hij mij wel ziet zitten.. Misschien beeld ik het me in..

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 18:00

Misschien eerst nog even aankijken? Dat hij je nummer vroeg is iig al een stap in de goede richting :D

Hoop voor je dat het erin zit! Helaas is het bij mij van korte duur geweest. -O-

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 18:11

Spannend Birgit.
Hoop voor je dat het wederzijds is. En zoals Mayo al zegt, misschien gewoon nog even afwachten voordat je zelf iets gaat ondernemen.

Mayo, wat balen zeg. Hoe komt het?

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-13 18:19

Ja afwachten is misschien wel het beste, maar zo moeilijk voor mij := en hoe lang moet ik wachten... pff.

Jammer zeg Mayo!

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 18:47

Oh wat leuk Birgit!! :D Ben heel benieuwd! Je verhaal klinkt wel goed. Ik weet niet hoe lang dit aan de gang is, maar ik zou ook nog even afwachten, anders is het misschien wat overhaast.

Wat jammer joh, Mayo!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 20:33

Ooh spannend.nik zou een valentijn kaart sturen. Zonder afzender. Als hij dan bij jou gaat vissen. Dan zit je in de juiste richting

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 00:56

oeeh wat leuk :D

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 01:20

Man wat een super spannend topic dit!!
Hou ons op de hoogte :D

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-13 11:22

En net hebben we doei gezegt, ik zie hem nu een hele week niet ivm vakantie :( stiekem was ik aan het hopen dat hij zou vragen of ik in de vakantie iets wilde doen, maar helaas...

Ik begin hem echt heel leuk te vinden, maar hoe kom ik erachter of het wederzijds is.... En nu zien/spreken we elkaar lange tijd niet... Ik vind mezelf heel zielig haha.

Ohja en een kaartje ofiets met Valentijn, gaat een beetje moeilijk worden omdat ik zijn adres niet weet... Kan het eventueel aan een goede vriend van hem vragen die ook bij ons in de klas zit, maar weet niet of dat een goed idee is....

Kan iemand mij door deze moeilijke dagen zonder mijn crush doorhelpen :') :))

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 11:38

Je chat toch wel eens met hem? Dan gewoon vragen of hij erg druk heeft in de vakantie en dan kijken waar dat toe leid... Dan vraag je m niet rechtstreeks iets, maar vraag je het gewoon uit interesse als vriendin zijnde.