Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

heleen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 18:38

Zo weer een goede ervaring,
koper heeft de vraag prijs geboden en netjes geld overgemaakt, ik heb pakketje opgestuurd en netjes een bericht gehad dat het ontvangen was!

@ MelanieB Verzend jij ook naar Buitenland? ik kreeg de vraag of ik verzend naar Belgie maar ik kom er nu niet helemaal uit wat noui het goedkoopste is, voor mij het makkelijkste is tnt, maar wat dat nu kost?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 18:39

heleen88

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 18:42

Dank je!

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 18:43

Die laarzen ! Love de laatste !

Boschher1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 18:43

Ik wilde een auto kopen op mp. Had een hele leuke gezien. In de advertentie stond t.e.a.b.. Toen ik op e advertentie klikte stond erbij: Mensen ik ben het helemaal zat al dat bieden. Wie 8000,- biedt mag de auto ophalen. Dus ik bel die man. Ik bied 8000,-. Zegt hij: 'Nee. ik wil 8500,-. Ik wijs hem op zijn advertentie waarin hij voor 8000,- weg mag. Hij zegt dat hij toch 8500,- wil hebben. Ik zeg dat ik er nog even overna wil denken en wens hem een fijne dag.

Daarna heb ik nog even met mijn man overlegd en hij vond het erg vreemd. Toch hebben we besloten om gezien het bouwjaar en de kilometerstand 8500,- te bieden. Mijn man belt hem de volgende dag. hij vraagt wat hij ervoor wil hebben. Zegt hij 9000,-!! Ik snap er niets van, wat een ontzettend rare man!! Volgens mij wil hij de auto niet meer verkopen!! ik kijk wel even verder...

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 18:46

Boschher, dat is wel erg vreemd ja := :')

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 18:55

Of meneer denkt slim te zijn: deze beller belt daadwerkelijk terug, dus wil echt graag de auto hebben. Uitbuiten!
Ik zou m gewoon laten staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 18:58

hier is ook weer iets bezig. wij hebben een koppeltje ganzen op mp staan voor 50 euro. na wat bieden had de hoogste bieder 35 geboden. omdat de ganzen nu toch snel weg moesten gemaild dat hij ze voor 40 kan komen halen. maar wel zsm want anders gaan ze mee naar de handelaar. nu zou hij eerst zaterdag komen. Daarna mailde hij dat hij woensdag (vandaag) wilde komen. dus mijn moeder gemaild dat het vanaf half 5 kan. nu krijgen we om kwart over 5 een mailtje of het ook zaterdag kan. meer niet. dus terug gemaild dat hij ze vandaag kan komen halen en ze anders mee naar de handelaar gaan. hij heeft ons telefoonnummer maar doet nog niet de moeite om te bellen.

Boschher1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 19:00

GamblersCup schreef:
Of meneer denkt slim te zijn: deze beller belt daadwerkelijk terug, dus wil echt graag de auto hebben. Uitbuiten!
Ik zou m gewoon laten staan.

Echt vreemd. Bied je de vraaprijs en zelfs 500,- meer en dan is het nog niet goed. Hij mag hem van mij houden. Ik kijk wel verder!!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 19:06

Raar gedoe met die auto zeg..
Wss word je wel weer teruggebeld, maar beetje vreemd!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 19:06

In dat geval (als ie terug belt) zou ik niet hoger gaan dan 7500 euro. Auto's genoeg in die prijsklasse! Eigen schuld, graag of heel niet...

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 19:12

Nog steeds zijn de spullen niet opgehaald, ze heeft nog tot half 8 want daarna moet ik weg.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 19:36

:( Helaas, weer iemand die "geïntresseerd" is in mijn zadel en vervolgens niks meer laat horen.
Ondertussen word ik er echt moe van, vraagprijs is redelijk normaal als ik het met anderen vergelijk. Maar ben toch bang dat ik ze binnenkort van marktplaats af ga halen. Elke keer weer betalen word toch wel vervelend.

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:15

Gelukkig kan het ook goed gaan via marktplaats.

Ik had mijn trailer te koop staan maar 16 okt. kreeg ik een bod via de mail. Aangegeven dat deze te laag was. Zij telefonisch contact gezocht. Afspraken gemaakt. Later de afspraken bevestigd. Vandaag komen kijken (netjes laten weten op welke tijd ze er exact zouden zijn). En hebben de trailer gekocht. Ik hoop dat ze er net zoveel plezier van hebben als ik dat ik er mee heb gehad *\o/*

Ik had wel de trailer voor hun gereserveerd i.v.m. de lange tijd tussen het bellen en de afspraak. Blijft toch een risico... ook weleens gehad met andere spullen via marktplaats dat niemand op kwam dagen }:0

Ook een hele hoop onzin biedingen gehad. Echt niet realistisch! Op een gegeven moment wordt je dat wel zat en ondanks dat ik dan vriendelijk probeer te blijven lukt dit niet altijd. Ook mensen gehad die volgens mij dachten dat ik de hele dag rond die trailer hang want stel je voor ik krijg kijkers :').

Trouwens netjes alle andere geintresseerden op de hoogte gebracht van de verkoop. Kunnen zij zich ook weer op andere verkopers richten.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:18

0152141488 schreef:
Die laarzen ! Love de laatste !

sorry hoor off topic maar ik ben ook :+: op die laarzen.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:24

Misschien heel flauw.
Maar ik reserveer niks ..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:31

net ook wat verkocht via mp, ben benieuwd wanneer ze het geld aan overmaken :)

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:34

Tyrcanol schreef:
Misschien heel flauw.
Maar ik reserveer niks ..

Dat kan ik begrijpen hoor! In dit geval voelde het eigenlijk wel goed en ik had ook geen haast met de verkoop. Ik heb zelf geen trailer meer nodig en van stilstaan wordt dat ding niet beter dus ben uiteraard blij dat ik de trailer met 2 weken al kwijt ben.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:35

Mijn jaarling net op bokt te koop gezet, ben benieuwd....

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:42

Wanneer jullie iets plaatsen op marktplaats, betalen jullie dan voor de advertentie zodat hij boven aan staat?
Want ik lees hier dat jullie allemaal zo snel verkopen en bij mij gaat het nou niet echt lekker.. Ik vraag naar mijn idee hele redelijke prijzen en bieden is toegestaan, maar heb via marktplaats gewoon echt nog nooit een reactie gehad en heb ze er toch al heel lang op staan (nu alleen nog maar op bokt, maar op mp hebben ze ook heel erg lang gestaan).

Edit; op bokt al wel regelmatig reactie's gehad, maar daar had ik dus last van mensen die uiteindelijk niks meer van zich lieten horen.. -O-

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:47

Ik betaal nooit voor een advertentie

gewoon de spullen er elke maand weer opnieuw opzetten, ik verkoop altijd wel wat, de ene x direct na dat ik de advertentie heb geplaatst en de andere x juist als de advertentie er al lang op staat, dus echt ergens achteraan

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:48

Vorige week via bokt op een zweet deken geboden, verkoper ging akkoord.
Zelfde dag t geld over gemaakt en gister werd het pakketje bezorgd. Was helaas niet thuis, dus ze hadden t bij de buren gedropt die op hun beurt weer de hort op waren toen ik weer thuis was.
Dus net mn pakje bij ze op kunnen halen en tot mijn enigzins toch grote verbazing tref ik een nagenoeg haarloze en schone (deken was gewassen) hele mooie zweetdeken aan! K ben happy!! Ook al regelmatig zgan gekocht en bleek het toch niet meer zo nieuw.
Heb de verkOper meteen een pb gestuurd :)

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:49

AnniekSolana schreef:
Wanneer jullie iets plaatsen op marktplaats, betalen jullie dan voor de advertentie zodat hij boven aan staat?
Want ik lees hier dat jullie allemaal zo snel verkopen en bij mij gaat het nou niet echt lekker.. Ik vraag naar mijn idee hele redelijke prijzen en bieden is toegestaan, maar heb via marktplaats gewoon echt nog nooit een reactie gehad en heb ze er toch al heel lang op staan (nu alleen nog maar op bokt, maar op mp hebben ze ook heel erg lang gestaan).

:n , bij mij helpt het wel om af en toe de advertentie weer opnieuw er op te zetten. :) als de advertentie er net op staat krijg ik de meeste reactie's .

Ik bied nu een defecte laptop aan, wat een gedoe zeg.. duidelijk dat deze categorie niet zulke serieuze kopers opwekt. :')

O.a. een mail: ik stuurde vriendelijk naar iemand dat hij hem op mag komen halen voor die prijs en wanneer dat dan zou zijn. Krijg ik terug 'stuur u adres'. Heb maar terug gestuurd dat ik wilde weten wanneer hij eventueel wilde komen (met telefoonnummer er bij) niks meer opgehoord.

Gelukkig heb ik nu een man die hem wel voor de vraagprijs wilt op komen halen (+dat hij nog van ver komt). :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:51

Ik zet ze er iedere week opnieuw op. Als ik er iets op heb staan en er wordt redelijk op geboden, wil ik die advertentie wel eens omhoog bellen.
Wat me de laatste tijd wel vaker tegenvalt, is dat veel mensen niet de moeite nemen om eventjes te laten weten dat iets (goed) is aangekomen :P

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:54

Voor paardentrailers moet je sowieso eerst betalen voor dat je kunt plaatsen. Ik heb niet extra betaald om de advertentie weer omhoog te halen. Na 2 weken zou ik sowieso de advertentie (betaald) moeten verlengen en dan zou die weer op de eerste pagina komen.

Voor andere advertenties betaal ik ook niets. Gewoon na enige tijd weer opnieuw plaatsen :)