Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Eskimo schreef:Silence schreef:De cupcakes zelf waren heerlijk
Creme is botercreme... boter met poedersuiker, vanillle extract en wat water.
Hmm wat klinkt dat overheerlijk zeg.. Misschien binnenkort ook maar is uitproberen..
Gisteren een herfst wandeling gemaakt door het Stanley park in Vancouver.. Daar zijn een paar mooie herfst kiekjes uitgekomen:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Prachtige tijd van het jaar nu om een wandeling door het Stanley park te maken.. De bomen daar zijn zo mooi diep rood of geel, het is echt heel bijzonder
Boktmeeting bij Eskimo
maar tis wel een duur grapje.. geloof dat mijn bankrekening er niet mee instemt
Ladybird schreef:Wauw Eskimo, wat een super gave fotos!!
Haha ik zeg doenmaar tis wel een duur grapje.. geloof dat mijn bankrekening er niet mee instemt
Ja dat is het enige nadeel van hier wonen, het is lastig bereikbaar aangezien het zo'n 9 tot 10 uur vliegen is en de tickets absurd duur zijn voor zowel als naar Nederland te gaan als naar hier. Maarrrr.. Het is wel elke dag genieten hier
Eskimo schreef:Ladybird schreef:Wauw Eskimo, wat een super gave fotos!!
Haha ik zeg doenmaar tis wel een duur grapje.. geloof dat mijn bankrekening er niet mee instemt
Nog even doorsparen dus...Ja dat is het enige nadeel van hier wonen, het is lastig bereikbaar aangezien het zo'n 9 tot 10 uur vliegen is en de tickets absurd duur zijn voor zowel als naar Nederland te gaan als naar hier. Maarrrr.. Het is wel elke dag genieten hier
(hoeveel kost het verschepen van een container december snoepgoed
?)
Dutch Drugs
Ik zie het al helemaal voor me.. Douane in Vancouver airport waren al zo streng, die hebben geen idee wat al die gekke kruidnootjes en letters nou weer moeten voorstellen uit dat gekke kleine kikkerlandje..
Dutch drugs waren pepernoten weet je nog
een puut.. Noooooooit van gehoord
Voor een zak kruidnootjes bij mij in het winkeltje hier betaal je voor zo'n 200 gram zak 1.25 ofzoiets, ik krijg korting. Voor een chocolade letter hetzelfde. Dat is dus niet zo duur, maar voor kaas.. Een stukkie kaas, meer dan 15 dollar! Vlokken? 6 dollar, sandwichspread? 5 dollar.. Plus tax.. En dat geld voor alles zo'n beetje. Al is het sowieso heel duur wonen hier, ik woon in BC (British Columbia) en ze zeggen ook wel eens: Bring Cash