Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wafel schreef:oja nog een algemene fustratie.
Volgens mij heeft nederland de kleinste glazen van europa....

Sammie schreef:Je voelt je toch eerder genept als je in een mega glas (inverhouding met het glas) maar een druppie krijgt, terwijl datzelfde druppie in een kleiner glas je doet denken. Zo.. dat glas zit lekker vol.

Sammie schreef:Of je nu in een klein glas veel krijgt of in een groot glas weinig.. Het gaat om de inhoud
Je voelt je toch eerder genept als je in een mega glas (inverhouding met het glas) maar een druppie krijgt, terwijl datzelfde druppie in een kleiner glas je doet denken. Zo.. dat glas zit lekker vol.

Ik reageer op je laatste stukje. Daar komt geen ik-vorm in voor. 

Optiwolk schreef:Heb vorige week zelf een keertje in de bediening gestaan, het is toch eens wat anders.
Verkeerde bestelling, even zoeken naar wisselgeld ed.
Netjes m'n excuses aangeboden, dat wel, en die werden ook altijd aanvaard.
Grappig detail: m'n mannelijke collega's kregen meer fooi dan mij![]()
En over fooi gesproken, jongere mensen zaten soms met 6 in hun portemonnee te scharrelen achter gepast geld, terwijl oudere mensen vaak die tien of twintig cent "zo lieten".
Ik heb het netjes aan de kok en de baas doorgegeven. Niet mee gekregen hoe t opgelost is.
toen had ik zoiets van die had ik dan ook laten staan. Hoe denken.jullie daarover ? 
Het restaurant gaat niet falliet van een schaaltje frietjes teveel en weghalen is echt onbeschoft.