Staat je inderdaad leuk! Ik hou zelf niet zo van die printjes, maar het kab wel heel tof staan. Ik heb vandaag nog een mooi wijnrood shirtje bij de Zara gekocht En ik wil heel graag een zwart leren jasje, iemand een idee waar ze mooie hebben voor niet heel veel geld? Bij de Zara waren ze 180 euro, vind ik toch wel wat te veel..
Josien_
Geplaatst: 15-09-12 19:38
Gaan hier mensen ook elk jaar naar de drie dwaze dagen van de Bijenkorf? Ik zit alweer met smart te wachten op de boekjes Moet er dit jaar ook werken dus heb niet veel tijd om er te shoppen.
Die printlegging is erg leuk zeg !!
Davinia_
Geplaatst: 15-09-12 20:02
Staat je leuk, die legging!
Ik vind zulke schoentjes zo leuk! Maar helaas zijn deze 150 euro en vind ik toch ietwat te veel geld Weet iemand waar je zulke goedkoper kan krijgen? Wel met die flap en ze mogen ook best wat hoger zijn. Maar met die flap vind ik ze juist zo leuk. http://www.omoda.nl/cognac-paul-green-v ... 0_SE1_SO2/ of Maar ik heb het liefste zonder hak Hakken zijn leuk, maar kan ik geen hele dagen op lopen. En als ik dan ga winkelen ofzo, heb ik alsnog geen schoenen om aan te doen
Die schoenen zag je heel veel, ook gewoon ook bij Invito e.d.
Ik heb vandaag ook weer wat geshopt. Heb een slangenprint blouse gekocht bij de Vero en een doorzichtig blousje met korte mouwen en een soort van ketting langs de hals. Leuk voor t stappen o.i.d.!
Ik heb best wel brede schouders, dus onder andere een jas vinden is voor mij vaak een hele opgave, maar nu dacht ik, misschien weet Bokt nog een merk/winkel waar ik het kan proberen? Het probleem is vaak dat er eigenlijk alleen maar ruimte bij mijn buik 'vrijkomt' als ik een grotere maat neem, terwijl het nog steeds knelt bij mijn schouders. Overigens zijn hierdoor de mouwen dan ook te kort.
Saskiaa_
Geplaatst: 16-09-12 10:41
Hallo,
Ik heb een vraagje aan jullie.. Van de week heb ik schoenen gekocht die ik onwijs leuk vind, maar ik weet niet zo goed hoe ik ze moet combineren. Wat zouden jullie hierbij aandoen? http://www.shoeline.nl/Zwarte-Hot-Ice-b ... /daisycon/
Ik heb echt de mooiste jas ever gezien, maar hij is okerkleurig en kost 140 euro. Daarvoor moet hij wat mij betreft toch echt 2 jaar meegaan... Wat denken jullie, kan oker volgend jaar ook weer?
die is leuk! ik zou persoonlijk eerder een zwarte, donker blauwe of die beige gaan. maar als die kleur je leuk staat, en jij hem leuk vind; waarom niet?
Nouja, ik vind het veel geld voor een jas, en ik weet niet of die kleur wel zo tijdloos is als wat jij noemt, zwart, donkerblauw of beige. Hij moet wel 2 jaar meegaan voor die prijs. Ben nu eenmaal een arme student.
Leuk! Ik denk dat die kleur nog wel kan volgend jaar, alleen het is niet heel makkelijk combineren denk ik. Ik zou voor beige/blauw gaan
Janine1990
Geplaatst: 16-09-12 12:58
LETS schreef:
Leuk! Ik denk dat die kleur nog wel kan volgend jaar, alleen het is niet heel makkelijk combineren denk ik. Ik zou voor beige/blauw gaan
Gezien het bordeaux dit jaar, denk ik dat het juist wel meevalt. Bovendien heb ik m'n jas van vorig jaar nog wel, die ziet er nog prima uit en is wit. Dus mocht het echt een keer niet passen, doe ik die gewoon weer aan.
Heb gisteren ook een knalrode gepast van Vero Moda, vond m'n moeder helemaal prachtig. Knalrood staat mij ook gewoon heel mooi. Maar past natuurlijk niet bij een bordeauxrode broek. Dus ik denk dat ik daarmee meer last zou hebben, qua combineren. Zat ook wat minder vorm in. Ik hou van vorm in jassen.
ik ben al zeker een jaar aan het zoeken naar geschikte sneakers. http://www.pro-shoes.nl/product/281032/ ... js/bootee/ zoiets als deze zoek ik. veel sneakers zijn zo breed aan de voeten of zien er breed uit, Dat vind ik niet mooi bij mezelf omdat ik lange smalle benen heb. iemad ideetjes? oja ik heb maat 40-41 dus schoenen zien er al snel zo groot uit..
Movement
Geplaatst: 16-09-12 13:23
Ik heb ook lange smalle benen. Nikes zijn perfect.
Of een kleur wel 2 jaar mee kan.. Man, ben ik de enigste die dat zich nou nog nooit heeft afgevraagd? Zou niet eens weten welke kleuren 'in' zijn
CCCCC
Geplaatst: 16-09-12 18:10
Persoonlijk.. Zou ik wat betreft die jas, hem niet kopen. Omdat ik wel bang ben dat Okergeel volgend jaar toch minder gezien zal worden. Maar daar hoef je je natuurlijk niets van aan te trekken. Maar ik zou als ik jou was gewoon investeren in een mooie tijdloze jas die je jaren kunt dragen. Zo heb ik al 3 jaar een donkerblauwe supermooie wollen trenchcoat die ook nu nog gewoon kan en heel mooi blijft, maar die was ook aan de prijs
Laatst bijgewerkt door CCCCC op 16-09-12 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt