Ik heb ned-dui voorspelt op 2-2. Heb nog geen voorspelling goed gehad, dus verwacht dat deze ook niet goed zal zijn. En als dit de eerste uitslag wordt die ik goed heb, dan doe ik nooit meer mee aan een pool.
Had al zo'n vermoeden dat polen niet aan t winnen was, hiernaast wonen polen en die waren aan het roepen joh! Haha
_Yasmine_
Geplaatst: 13-06-12 08:46
Ik heb geprobeerd realistisch te zijn voor vanavond, dus hoe graag ik ook wil dat Nederland wint. ben ik toch voor 1-2 voor Duitsland. Portugal - Denemarken gaat 1-3 worden.
Uiteraard had ik in mijn voorspelling mee genomen dat we van Denemarken hadden gewonnen en dus wel naar de volgende ronde door gingen
Ik heb voor 2-1 voor de Duitsers voorspeld. Ik had een goed gevoel dat Nederland toch gaat winnen, omdat ik al mijn pools fout heb. Heb ik gister de 1-1 goed voorspeld:\ En Denenmarken verliest met 3-0 van Portugal.
Ik ga in de kroeg kijken met vrienden en wat teamgenootjes. Ik ben het rustigst als ik alleen kijk, maar het voelt zo stom om helemaal alleen in het oranje thuis te kijken