als ik wat meer tijd heb ga ik ermee aan de slag, laatste tijd veel te druk helaas
Mavelle
Geplaatst: 22-02-13 00:04
Ik heb 24 januari mijn brief naar een inmate in de polunsky unit gestuurd.. Zal hij die al ontvangen hebben Isegrim? Hoe lang duurt het voor Jamie jouw post heeft?
Ik gebruik eigenlijk alleen nog maar Jpay, dat heeft 'ie binnen twee dagen ofzo. Een brief kan gerust wat langer duren (een week?). Maar vooral de uitgaande post kost vaak veel tijd, vaak wel een week of twee, drie. Dus ik denk dat je je nog geen zorgen hoeft te maken.
SteffiiY
Geplaatst: 22-02-13 11:55
Isegrim schreef:
Wanneer heb je je brief gestuurd? Want er kan echt wel een aantal weken overheen gaan.
nu denk week of 6-7.
Isegrim
Geplaatst: 22-02-13 15:26
SteffiiY schreef:
nu denk week of 6-7.
Dan zou er wel zo'n beetje een antwoord moeten komen ja.
Iedere dag naar dezelfde gevangenen? Edit ik las al dat je ook naar andere hebt geschreven
Ik wil me er misschien toch een keer in verdiepen om echt te gaan schrijven, nog even over nadenken.
shilady
Geplaatst: 23-02-13 12:59
Ja naar 1 heb ik maar een brief geschreven die zit hier vast.. 1 andere heb ik een mailtje geschreven via write a prisoner . 1 komt ook uit amerika die heb ik al 4 handgeschreven brieven en kaarten geschreven + fotos 1 zit in norwegen maar is een nederlander die heb ik nu al 2 kaarten en brieven gestuurt incl fotos
De gedetineerden hebben geen toegang tot internet maar deze organisatie zorgt ervoor dat de brief of mail bij de gevangene terecht komt en visa versa.
shilady
Geplaatst: 25-02-13 22:02
Ik ben verslaafd
shilady
Geplaatst: 27-02-13 01:12
Ik heb van een een email !!!
Hey there sexy girl! how are you today? thank you for reaching out to me..I must say its a honor..your time and kindess is very appreciated...I wrote back to the address on the email..is that correct? Well I couldn't see your pic very clear but you look sexy.. If its possible send me recent pics and I'll send you some..ok...Bueno nothing much to say bout this prison cause every day is the same...I do have alot to share with you though...so I believe you dont get alerts so you have to check the messages randomly....Like every 4 hours.. I hope to hear from you soon...muah! xoxoo The King
Wat moet je er toch van denken of zeggen??? Het is van een latino ik kan me herinneren dat ik in mn eerste mail ook wel het een en ander aan vragen heb gesteld maar zoals je hier ziet word er niks beantwoord
HAHAHA ik heb nog 2 mailtjes gehad hoor Nu een hoop prison wijsheid blablabla nog een keer vragen of ik meer fotos wil sturen
Het is wel geinig maar ik heb niet het idee dat ik echt met iemand van 30 schrijf meer met een jongen van 18.....................
shilady
Geplaatst: 27-02-13 16:48
ik heb vandaag al 5 mailtjes gehad vooral veel geblaat over gangs en hoe goed nederland is ivm de lage straffen Oh jaa en over het maken van hard money
Mavelle
Geplaatst: 27-02-13 17:59
Hmm.. ik zou het geloof ik niet zo op prijs stellen.. mij iets te veel blabla en poeha. Weet natuurlijk niet wat voor brieven jij hebt gestuurd