Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roxiie schreef:xSCWx schreef:Ik wist nooit waar "icm" voor stond tot 2jr terug. In contract met..
Ik weet nog steeds niet wat voor een dier 'Beest' is (van Belle en het Beest)
icm is toch; In combinatie met.. Of moeten er dan puntjes tussen?
ElineS schreef:Ik zong altijd "Zie de maan schijnt door de bomen makerjakhflaew-sinterklaas". Oftewel, ik had geen idee wat ik zong.
ElineS schreef:Over Berend Botje, ik dacht ook dat hij een beer was.. En dan wel één van de beren van het liedje "Ik zag twee beren broodjes smeren, ow het was een wonder. Wat een wonder, boven wonder, dat die beren smeren konden etc." Die liedjes leerde ik rond dezelfde tijd en vond ze bij elkaar horen zeg maar.
Mijn fantasie gooide die twee liedjes op één hoop en ik beeldde me dan in dat er een beer aan de kant van het water stond, broodjes te smeren en dat de slangen daar de was aan het ophangen waren ('k Zag twee slangen de was ophangen
O dat was een wonder), aan diezelfde waterkant, waar Berend Botje dan in een bootje langs kwam..
Sheran schreef:Dat ze in 'het regent zonnestralen' NIET zongen: 'dan de schaamhaar in m'n bil'
Ik kwam erachter doordat ik hem tegenkwam bij een mama appelsap en dacht: huh? Maar dat zingen ze toch echt?
moonsparkle schreef:Ik weet eigenlijk nog steeds niet waar die ring voor is die om je horloge zit dit je kan draaien..er staan vaak ook getallen op. Ik dacht dat je er dan een soort stopwatch van kan maken door de draaischijf op de tijd te zetten dat je gaat...maar misschien is dit wel helemaal niet zo.
Loetie84 schreef:moonsparkle schreef:Ik weet eigenlijk nog steeds niet waar die ring voor is die om je horloge zit dit je kan draaien..er staan vaak ook getallen op. Ik dacht dat je er dan een soort stopwatch van kan maken door de draaischijf op de tijd te zetten dat je gaat...maar misschien is dit wel helemaal niet zo.
Jij hebt een duikhorloge...
Hackie schreef:Je kan die 'schuifring' op de tijd schuiven wanneer je begint met duiken
bv. 15.15 als je dan op je horloge kijkt en het is 15.45 zie je meteen dat je een half uur aan het duiken bent.