Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marielle231 schreef:Nou ik kreeg een vreemd mailtje.
Had een gezocht advertentie neergezet voor 2 fietsjes voor mijn dochters.
Dit was de mail terug
ik sponsor ouders met kinderen met ons bedrijf die het wat minder breed hebben. Soms hebben we ook wel leuke opdrachten die wat opleveren enzo. We geloven wel in stevige opvoeding, dus liefdevol als het kan maar ook roodgepetste billen als het nodig is. Hoe denk jij daarover? Hoe oud zijn je dochters? ik ga ondertussen eens rondkijken wat voor fietsen ik kan regelen
Daarna gelijk de advertentie eraf gehaald.
ik zat gewoon in shock voor de pc
Gerda20 schreef:Ik heb één van mijn paarden te koop staan.
Ze gaat weg omdat de klik er niet is, omdat ze eigelijk elke dag gereden moet worden, ook daar geen tijd voor heb en nog meer paarden heb.
Ik heb dus besloten om haar weg te doen, ik zou alleen aan mezelf denken als ik haar zou houden. En dat kan ook niet.
Dit was even een korte beschrijving hoor haha het lijkt nu alsof ik zomaar even een paard weg doe omdat het even niet lukt! Maar dat is natuurlijk niet zo.
Ik heb er duidelijk in gezet, niet voor beginners. Heeft veel beweging nodig enzv. enzv.
Krijg ik een mail: (letterlijk gekopieerd. Alleen naam en nummer even weg gehaald natuurlijk)
hoi beste gerda ik wil fleur wel kopen mij dochter is 10 maar zit al 6 jaar op paardrijden ze is gevordend maar haar oude paard is overleden en daarom probeer ik haar weer blij te maken met een nieuw paard maar even hoeveel wil je er voor hebben maar ik ben niet rijk ik ben heel arm bel me anders even mijn telefoon nummer is 06******** dus bel me even of mail me mijn email is ********@live.nl
het paard staat op manege elburg dus als je wil weten waar die komt te staan kijk dan maar is op http://www.manege-elburg.nl bel me maar voor meer informatie
Over het verhaal van het arme gedeelde ga ik niet eens over in discussie.
Ook al bood je over de prijs en haal je ergens het geld vandaan mag je Fleur nog niet hebben, want je bent arm en kan dus niet voor dr zorgen. Dan blijft ze lekker bij mij
Zo heb ik dit niet gezegt hoor haha maar dat dacht ik wel.
Maar goed in de advertentie staat dus duidelijk dat het een paard is met karakter en waar ze wel en niet geschikt voor zou zijn.
NathalietjeB schreef:marielle231 schreef:Nou ik kreeg een vreemd mailtje.
Had een gezocht advertentie neergezet voor 2 fietsjes voor mijn dochters.
Dit was de mail terug
ik sponsor ouders met kinderen met ons bedrijf die het wat minder breed hebben. Soms hebben we ook wel leuke opdrachten die wat opleveren enzo. We geloven wel in stevige opvoeding, dus liefdevol als het kan maar ook roodgepetste billen als het nodig is. Hoe denk jij daarover? Hoe oud zijn je dochters? ik ga ondertussen eens rondkijken wat voor fietsen ik kan regelen
Daarna gelijk de advertentie eraf gehaald.
ik zat gewoon in shock voor de pc
gadverdamme ik had persoonlijk gelijk mp hiervan op de hoogte gesteld
GamblersCup schreef:Vjestagirl, ik zou daar een bod doen van 5 euro. Geen idee wat het nieuw kost, geen idee zelfs waar je zoiets zou kunnen kopen. En dan bied ik wat het me waard lijkt. Voor de verkoper is het misschien wel een heel bijzonder, speciaal en zeldzaam exemplaar en verwacht hij/zij er minstens 50 euro voor te kunnen vangen...