Maar vorig jaar heeft 't hier de -15 aangetikt dus het kan nog kouder.Vandaag wel alles prachtig wit (sneeuw nog van gisteren) maar ook alle bosjes en bomen zijn prachtig wit van de rijp... zucht, de winter is moooi

Gister hebben ze de sneeuw al weggehaald op 't kanaaltje bij ons en schijnbaar kan je er nu schaatsen las ik zojuist op Facebook, dus ik denk dat ik straks maar even met dochtertjelief op de slee een rondje ga doen en even ga kijken.
Het voelde vannacht overigens ook niet zo denderend koud hoor, auto had wel even z'n bedenkingen

Nu zit ik thuis, bij de verwarming, en krijg ik van die koude rillingen. Brrrr. Raar iets je lichaam 
en dat we in NL maar vinden dat de treinen gewoon door moeten rijden terwijl al het andere verkeer ook stil staat...in NL hebben we gewoon op een heel klein stukje land het meest druk bereden spoor van de hele wereld, als er 1 schakeltje uitvalt krijg je een domino effect. Is niet te vergelijken met ons omringende landen imo. Pro rail en NS moeten gewoon geen dingen beloven die ze niet waar kunnen maken, en de juiste info doorgeven denk dat dit al meer als de helft zou schelen.
gemeten in de achtertuin. Daarstraks even op het paard gezeten, geen pretje in deze kou.
) maar prachtige rijp achterom in t veld en t bos!

. Had uit voorzorg (plus dat mijn comp mij vertelde dat het - 15 zou zijn) me maar goed aangekleed...Doen we dus ook niet meer. Zelfs bij het IJsselmeer had ik het zonder jas nog zo warm dat het zweet me over de rug liep. En iedereen maar geshockeerd kijken dat ik er zo zomers bij liep.