Ik kon daar niet slagen helaas, maar mijn schoonzus heeft er mooie schoenen gekocht. De mijne komen nu gewoon van silhouette.
Flore
Geplaatst: 09-08-11 20:32
Wij gaan waarschijnlijk in de kasteeltuinen in Arcen trouwen. Ik wil het liefst buiten trouwen in een van de tuinen maar als het slecht weer is kan het ook in het kasteel!
White_Fella
Geplaatst: 09-08-11 20:43
Whoeiii, ik ben der helemaal jubelig van! Mams heeft me net de foto's gemaild die ze vanmiddag gemaakt heeft
Weet al niet meer wie het vroeg, maar mijn jurk komt dus van Lolen uit Swalmen, maar is geen standaard jurk, wordt dus voor me gemaakt...
Tjeetje, ik vond dat - voor m'n zusje dan - juist het gemakkelijkste. helpt misschien dat ik in een lingeriewinkel werk en m'n zusje ook ken: portejaretelle en string moest ik dus niet aan denken, gewone bustier, net wit slipje en witte panty's. Was zo gepiept
ik ga echt niet aan die stomme kousen/pamtys beginnen... loop ik de hele dag te hijsen haha. is denk ik ook niet zo mooi aangezien ik pee too's aan heb die dag
Weet iemand misschien waar je hold-up hebt met een gladde rand, dus zonder kant? Ik ben nl bang dat de kantrand anders door mijn jurk heen ziet. (dat de stof onregelmatig wordt zeg maar).
White_Fella
Geplaatst: 09-08-11 21:08
hahahaha, ik schiet even in de lach. Pee too's met panty's, waar je net dat verstevigde stukje om je tenen hebt ook nog. Zag het even helemaal voor me
Hier ook hoor. Moet wel lekker zitten. Ga inderdaad ook niet van die ophoud-pantys pakken, of zo'n met zo'n plakranden. Nahhh, lekker degelijke panty die ik lekker hoog op kan hijsen , en daarover nog een keurig broekje dat ie niet afzakt
dan wordt mn vent wel helemaal wild denk ik hahahahaha
TheWelsh
Geplaatst: 09-08-11 21:17
bontesok schreef:
Weet iemand misschien waar je hold-up hebt met een gladde rand, dus zonder kant? Ik ben nl bang dat de kantrand anders door mijn jurk heen ziet. (dat de stof onregelmatig wordt zeg maar).