Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bralindy

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 14:06

Ooohh.. the burn!! :')

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 15:08

Was op de vrijdag avond en ik liep hem daarna echt nog 10x tegen het lijf |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 16:34

Mag ik stiekem lachen :=

Al zal het voor jou heel zuur zijn! Stomme drank ook :P

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 17:35

Junia schreef:

Volgend jaar wil ik met jou naar Jumping _/-\o_
Herkende hij je nog?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 22:24

Junia, jij wint. _O- Ben nu wel benieuwd of je herkend werd en of je het er nog over gehad hebt!

Wat een geweldig topic dit, heb zitten huilen van het lachen om sommige. _O-

Bij mij is het meestal nog 'beperkte schade', denk dat het ergste is wat ik heb gehad dat we bij vrienden aan het indrinken waren (oftewel ik was al helemaal van de kaart :')) en dat ik probeerde op de bank te gaan zitten. Alleen klein probleem: de loopruimte tussen de salontafel en de bank is klein en iedereen zat al ergens. Resulteerde in dat ik op de bank viel bovenop een van de jongens en dat mijn telefoon door de lucht is gaan vliegen en op een bord in de mayonaise is gevallen. Bord is overigens gebroken door mijn telefoon. :=

Of dat als ik weer eens aan het overgeven ben (zo'n lichtgewicht) en iemand ineens afvraagt 'Huh, waar is [naam]?' dat de standaard reactie is 'Oh, ze is de enige die weg is. Is vast kotsen.' Om trots op te zijn dus. :')

Edit: ook gehad dat ik een jumpsuit aan had dat ik niet zelf open en dicht kon doen dus mijn vriendin was de sjaak en als ik naar de wc ging zat ze trouw bij mij in het hokje (andersom overigens ook). Alleen waren we allebei zo stomdronken dat het resulteerde in gegiechel en gegiebel en dat we allebei enorm hard óp de wc zijn gevallen met ons hele lichaam. :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-16 22:28, in het totaal 2 keer bewerkt

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 22:25

Ik ben zelf heel braaf met drank, maar herinner me nog een themafeestje waarbij een toenmalige vriend in jezuskostuum was gegaan. Daarna besloten we hem maar thuis af te zetten. Aangezien hij geen fiets had moest hij maar fietsen op fiets van vriendin en zij achterop. Uiteindelijk belandde ze samen in de sloot, waarna ik vroeg "wat doe je nou?"
"Ja, ik ben toch jezus? Die loopt over water!" :')
Uiteindelijk hebben we hem thuis afgezet waar de waakhond aansloeg. "Boef! Boef! Ik ga boef aaien".
De volgende dag leerde we dat boef de vorige (huis)hond was die al 8jaar dood was. Het huidige beest was iets minder vriendelijk. Ben blij dat we hem dat uit zijn hoofd hadden weten te praten.

Als ik nu terugdenk, volgens mij zijn we wel 2 uur aan het fietsen geweest. Dat stuk is met een beetje doortrappen in 45min te doen inclusief omwegen die we genomen hebben om mensen thuis af te zetten...

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 23:17

Lizzyy schreef:
Junia schreef:

Volgend jaar wil ik met jou naar Jumping _/-\o_
Herkende hij je nog?

Jazeker :o

Zaterdag avond was het namelijk weer raak en heb ik de barman hem een drankje laten geven van mij, om vervolgens aan hem te komen vertellen dat ik hem niet probeerde te versieren :?
Gelukkig was mijn vriendin deze avond bij kennis en had ze mij een limiet van 5 minuten praten tegen Billy Twomey gegund, anders zou ze me komen halen. Echt lief van haar, anders had ik me nog verschrikkelijker voor schut gezet!!! Ik voelde me er achteraf zoooo banketstaaf over, volgens mij denkt hij nu dat hij een stalker heeft.

In ieder geval, toen ik hem zondag avond zag, was ik nuchter en ben ik met knikkende knietjes mijn excuses gaan aanbieden voor mijn gedrag in de bar - en hij heeft me vergeven dus eind goed al goed.

Maar echt... wát een stomme actie. Ik zou haast zeggen dat ik nu nooit meer een cocktail ga drinken, maar ze zijn gewoon te lekker :D

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 11:57

Als ik drank op heb, stuur ik altijd spraakberichten naar mijn vrienden, zo ook tijdens het gala van de studentenvereniging. Ik had er meerdere gestuurd naar meerdere mensen, die ik uiteraard de volgende ochtend allemaal heb teruggeluisterd :Y) en ik had inmiddels ook al een paar berichtjes teruggekregen. Op één bericht reageerde ik, wederom met een spraakbericht, waarop een vriendin van mij keihard schreeuwde: "MARJOLEIN HEEFT SEKS MET EEN DEKEN". Allemaal niet heel erg, wij lagen helemaal vlak. Tot het moment dat ik een berichtje terugkreeg waarin stond: "Mijn vader hoorde dat :')"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 13:00

Brittneyx schreef:
ik heb vorige week gevraagd aan een Chinees of hij een 'meeneemChinees' was :o
hij kon er gelukkig wel mee lachen :=

Hahaha deze vind ik echt hilarisch!! _O-