[CENTRAAL] Het Kleding Topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Matsje

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 19:50

Jaaa maar ik heb tussendoor wel wat gekocht, maar geen honderden euro's per maand.
Scheelt dat ik wel een koopjesjager ben. Vind het een sport om voor weinig geld dingen te kopen die er verder niet goedkoop uit zien.
En het scheelt dat ik in de tijd dat ik nog thuis woonde heel veel dure laarzen, tassen en jassen heb gekocht en daarnaast een lieve moeder heb die mijn wel eens wat sponsort zoals mooie jeans, jas of schoenen en ik krijg ook wel kleding van haar die ze dan niet echt draagt. Gelukkig heeft ze een hele goede smaak haha

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 20:45

Ik shop ook wel eens bij mijn moeder in de kast haha. Zij bewaard alles van jaaareeen. Dus nu is een deel best weer hip. Mooie truien enzo, nou die neem ik dan graag haha :)
Heb me vandaag met moeite kunnen inhouden bij de WE. Zulke mooie spullen daar nu momenteel.
Zit ook nog steeds op een mintgroene broek van zara en choker van h&m te azen. Maar moet eigenlijk even wachten tot volgende week. Dan heb ik weer centjes en is het maart haha. Februari is het wel even genoeg geweest. En zag me toch een partij mooie dingen online bij mango. Mooi Mooi, zal ik volgende maand eens wat van kopen :)

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 20:49

Shoppen <3

Helaas ben ik een stuk langer dan mijn mmoeder en pas ik dus niks >;)
Maar schoenen wel! :D Dus dat is we lfijn.

Ik heb van het weekend fijn bij de Esprit geshopt ;D
De nieuwe lente/zomer lijn vind ik echt vrolijk en kleurrijk!
Ik heb een groene (jawel) broek gekocht, en een shirt met een aardbei erop :))
Ook heb ik korte laarsjes met een hak gekocht ;D

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 20:55

Wow. wat geven jullie allemaal veel uit zeg aan kleding... ik heb geen vast bedrag wat ik uitgeef aan kledng per maand. de ene maand niets, de andere maand is een shirtje, en dan weer eens een broek xD Wel handig die lijstjes, hihi.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 20:56

Online bestellen via Zara en Mango, gaat dat nog beetje makkelijk met terug sturen enzo?

Mijn moeder en ik hebben totaal niet dezelfde maat, erg jammer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 23:11

Handig als je bij je moeder kan 'shoppen' ja.. Mijn moeder leeft niet meer dus dat kan niet. En daarnaast had ze (helaas) ook niks meer van 'vroeger'. Spijkerblouse-jes en grote truien en zo.. Jammerrr, want dat vind ik echt heel leuk en heeft ze vroeger wel heel veel gehad volgens m'n vader. Maar allemaal weggegooid..

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 09:33

Oh dat is spijtig Rebecca.

Mijn moeder zegt dan: Zo, kom je weer winkelen?
Had laatst nog een paar volledig leren laarzen die ze 2x had gedragen, een lang grijs vest met van die punten en een jurkje. Alleen qua broeken hebben we niet dezelfde maat, zij is wat breder en korter, maar verder past het altijd wel.

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 11:37

Haha ja mijn moeder en ik hebben dezelfde maat schoenen en bovenkleding pas ik van haar ook. Broeken zijn me te groot, best jammer want ze heeft een gave rode skinny jeans haha die ik best wel eens ook aan wil. Maar helaas

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 18:02

Oké, nog een vraagje voor jullie (: Ik wilde een cowboysbag, of iets look-a-like. Ik weet dat de h&m zulk soort tassen heeft, maar ik betwijfel de kwaliteit ervan. Weet iemand een leuke cowboysbag voor een relatief goedkope prijs (zeg maar tot 60 euro).

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 18:48

Heb daarstraks even nieuwe sandalen geshopt :D

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 18:51

Wie weet waar je gewone vestjes kan kopen met 3-kwartmouwen? Bij H&M heb ik het niet gezien.
En iemand die weet hoe je blouses/overhemden in het engels noemt? := Wilde ze even bekijken op Asos maar gaat moeilijk als je de naam niet weet. :+

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:18

Loose schreef:
Wie weet waar je gewone vestjes kan kopen met 3-kwartmouwen? Bij H&M heb ik het niet gezien.
En iemand die weet hoe je blouses/overhemden in het engels noemt? := Wilde ze even bekijken op Asos maar gaat moeilijk als je de naam niet weet. :+

Je bedoeld vestjes zoals dit, maar dan met 3 kwart mouw? http://www.hm.com/nl/product/95929?article=95929-E

karin1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:49

Amira_ schreef:
Loose schreef:

Je bedoeld vestjes zoals dit, maar dan met 3 kwart mouw? http://www.hm.com/nl/product/95929?article=95929-E

dat is geen 3 kwarts mouw :')

deze is helemaal, 3 kwart mouw komt net iets verder dan je elleboog volgens mij

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:50

karin1994 schreef:

Daarom vroeg ik ook : Je bedoeld dit soort vestjes, maar dan met 3 kwart mouw? ;)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 20:42

Ja zulke vestjes bedoel ik inderdaad. :) iemand een idee?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 21:34

:wow: Zoveel!! Dankjewel!!!

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 21:56

Ze hebben ze ook bij de H&M voor 9,95. alleen hebben ze hem op de site helemaal dicht geknoopt dus ziet er heel raar uit. Ik kan wel een foto maken morgen. Is mooi vestje :j

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:55

Ik vind van die de mouw net iets te lang. :o Maar bedankt voor de tip. :)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 08:24

Loose schreef:
Ik vind van die de mouw net iets te lang. :o Maar bedankt voor de tip. :)

Oh oke, hij komt bij mij net op de elleboog.. :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 09:37

Ik ga vandaag ook eventjes shoppen in Breda! Wat vooral op m'n lijstje staat is een broek met van die 'gaten'. Weet iemand waar ze die verkopen?
En verder wil ik nog een gekleurde broek, jurkjes, rokjes, shirtjes en ehmm.. Dat was het wel :D

karin1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 11:39

Amira_ schreef:
karin1994 schreef:

Daarom vroeg ik ook : Je bedoeld dit soort vestjes, maar dan met 3 kwart mouw? ;)

ooohw hahaha wat slecht niet gelezen sorry, mijn excuses :')

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 16:59

Ik heb voor mezelf besloten dat ik volgende maand niets mag kopen aan kleding. Met hoge uitzondering 1 dingetje. Ik ga op een shopping diet. Nog mensen die mee doen haha? Ik heb deze maand echt even teveel geld uitgegeven namelijk. Daarnaast beschik ik al over 2 overvolle kasten en heel veel schoenen, dus het is wel even genoeg geweest weer. Ik wil namelijk een ray-ban voor deze zomer, en daar moet wel even voor gespaard worden natuurlijk haha. Dat is niet zomaar een aankoop.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 17:01

Tessaaa schreef:
Ik heb voor mezelf besloten dat ik volgende maand niets mag kopen aan kleding. Met hoge uitzondering 1 dingetje. Ik ga op een shopping diet. Nog mensen die mee doen haha? Ik heb deze maand echt even teveel geld uitgegeven namelijk. Daarnaast beschik ik al over 2 overvolle kasten en heel veel schoenen, dus het is wel even genoeg geweest weer. Ik wil namelijk een ray-ban voor deze zomer, en daar moet wel even voor gespaard worden natuurlijk haha. Dat is niet zomaar een aankoop.

Ik doe mee.

Ik mag niet eerder shoppen tot dat ik de spulletjes van Ebay binnen heb.

Lastig :=

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 17:30

eenitraM schreef:
Tessaaa schreef:

Ik doe mee.

Ik mag niet eerder shoppen tot dat ik de spulletjes van Ebay binnen heb.

Lastig :=

Hangt ervanaf, of die spullen snel binnen zijn haha :Y)
ik wil echt de hele maand niet shoppen, en wel dingen verkopen.Die kast is bomvol, terwijl ik net nog een vuilniszak naar het goede doel heb gedaan.

Maar ik vind dat ik daarna wel een cadeautje heb verdiend hehe