Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loose schreef:Wie weet waar je gewone vestjes kan kopen met 3-kwartmouwen? Bij H&M heb ik het niet gezien.
En iemand die weet hoe je blouses/overhemden in het engels noemt?Wilde ze even bekijken op Asos maar gaat moeilijk als je de naam niet weet.
Amira_ schreef:Loose schreef:Wie weet waar je gewone vestjes kan kopen met 3-kwartmouwen? Bij H&M heb ik het niet gezien.
En iemand die weet hoe je blouses/overhemden in het engels noemt?Wilde ze even bekijken op Asos maar gaat moeilijk als je de naam niet weet.
Je bedoeld vestjes zoals dit, maar dan met 3 kwart mouw? http://www.hm.com/nl/product/95929?article=95929-E
Tessaaa schreef:Ik heb voor mezelf besloten dat ik volgende maand niets mag kopen aan kleding. Met hoge uitzondering 1 dingetje. Ik ga op een shopping diet. Nog mensen die mee doen haha? Ik heb deze maand echt even teveel geld uitgegeven namelijk. Daarnaast beschik ik al over 2 overvolle kasten en heel veel schoenen, dus het is wel even genoeg geweest weer. Ik wil namelijk een ray-ban voor deze zomer, en daar moet wel even voor gespaard worden natuurlijk haha. Dat is niet zomaar een aankoop.
eenitraM schreef:Tessaaa schreef:Ik heb voor mezelf besloten dat ik volgende maand niets mag kopen aan kleding. Met hoge uitzondering 1 dingetje. Ik ga op een shopping diet. Nog mensen die mee doen haha? Ik heb deze maand echt even teveel geld uitgegeven namelijk. Daarnaast beschik ik al over 2 overvolle kasten en heel veel schoenen, dus het is wel even genoeg geweest weer. Ik wil namelijk een ray-ban voor deze zomer, en daar moet wel even voor gespaard worden natuurlijk haha. Dat is niet zomaar een aankoop.
Ik doe mee.
Ik mag niet eerder shoppen tot dat ik de spulletjes van Ebay binnen heb.
Lastig