Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xManon_

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:47

Ik vind 'm niet eens leuk. :o

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:48

Hahaha jezus wat een verhaal :') Wat heb jij toch voor exen Ciska? :oo Mijn exen zijn echt pussy's haha. (letterlijk :o)

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:49

je had er een soort van bij moeten zijn.. bedenk je in hoe een klein blond meisje in een pyama tussen 2 dronken russen in staat, midden in een woonwijk om 7 uur s'ochtends..

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:52

ciska_sando schreef:
je had er een soort van bij moeten zijn.. bedenk je in hoe een klein blond meisje in een pyama tussen 2 dronken russen in staat, midden in een woonwijk om 7 uur s'ochtends..

Had me wss beroerd gelachen :P

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:59

het is niet eens daarom uit gegaan.. ieder heeft zijn gebreken en bij hem was dat drank:P

crazygirl23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 00:08

lach me rot om dit topic!! Heb geen blunders waar ik zo op kan komen..

Maar dan toch meer een stipje om in ieder geval me dagen goed te beginnen..

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 00:21

Waarschijnlijk als het verhaal in een keer verteld was enik hem goed ebgrepen had ik hem wel grappig had gevonden :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 00:24

ik heb het wel goed begrepen xP
wat een maffe ex zeg, ben blij dat die van mij niet zo is, heb een hekel aan mensen die zich zo lam zuipen dat ze niets meer weten en ook nog een hoop rotzooi trappen onder elkaar en bij anderen.

Clairetjuhz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 04:18

Niet echt heel grappig maar wel heel droog :Y)
De jongen waar ik nu mee ga heeft af en toe van die heerlijke droge buien.
1 meisje vind hem helemaal geweldig en woont ergends in verweggistan en hij wilt haar niet.
Krijgt hij bijv een smsje : claire hahah kijk ze stuurt lieffie :') en gooit vervolgends de telefoon weg.
Zit ik naast hem stuur ik een smsje lekkerding die moet ik wel even terug smsen hoor heerlijke vent blijft het! <3

Blunder van een ex naja niet echt een blunder meer iets om pissed om te worden.
Met je afspreken hij neemt een vriend mee ik een vriendin je kent het wel :P
en laat je vervolgends wachten 2 uur lang in de winter... Zit je daar met alleen een vest te sterven van de kou.
Meneer moest met de auto naar huis om vervolgends terug te fietsen juist...

Daarna is het ook snel uitgegaan maar ik bleef toch terug gaan naar hem tot de druppel kwam....

Ik zou mee gaan naar een festival ergends in leiden (weet de naam niet meer) was in de zomer dus ik hoppa korte broek bircenstocks.
Was heel gezellig kwamen ook een paar vrienden van hem.
Begon het te onweren en stortregen dus ik wou schuilen want ik had het koud... 2 vrienden van hem gingen mee mijn telefoon was leeg dus ik nog dubbel gezegd ik zit in die tent daar! ze hoofd erheen gedraaid ik ken hem wel die vergeet het... Hij zou over een half uurtje komen en dan zouden we gaan prima..
tijd ging overbij ondertussen na 3 uur daar zitten gehurkt toch maar gaan zoeken en mijn moeder gebeld of ze zijn ouders wou bellen... (belde met de tel van die jongens)
na een uur zoeken ben ik bij de fietsen gaan kijken en was zijn fiets weg :oo
Sta je daar in je korte broekje geen telefoon geen licht op de fiets... Je weet de weg niet.
Ik was echt pissed moeder kwam me ophalen bij zijn huis. Die 2 vrienden zijn gelukkig al die tijd bij me gebleven en hebben het grootste deel meegefietst.
Die jongen wou zelfs ze broek uitdoen en die aan mij geven :') Daar aangekomen in modderbenen en bevroren.
Die moeder heeft mij gelijk onder de douche gezet ging ik naar beneden ex zat daar ik was echt in staat om hem aan te vallen!
Bleek dat hun waren weggegaan omdat het te hard ging omweren eh juist en dan laat je mij daar achter?
Heb het hem nooit vergeven!

Rosborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 08:47

Jeeeh claire, wat een k*^&@! gast zeg! :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 09:36

Oeh jézus wat een kl*te vent ja... Ik ken het gevoel, ik had di met een vriendin en die zou binnen 10 minuten komen, duurde ook drie kwartier en ze was ookal weg. Kon ik door het woudt (heul groot park) allen naar huis fietsen..

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 09:46

Mijn ex heeft me een keer laten staan na een bedrijfs feestje, hij zou me op komen halen!
Maar toen ik thuis kwam lag meneer te pitten!

Heb een emmer water over hem heen gegooid!
De vent waarmee je samenwoont en een kind hebt moet je wel op kunnen bouwen!
Wat was ik kwaad!

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 10:26

dressagelady schreef:
Pascal schreef:
Ik lag op de bestuurder stoel en hij bovenop me..
Blijkbaar stond het contact nog een stukje aan want ik schoot met mijn voet tegen de hendel van de ruitenwissers aan..
Nou ruitenwissers op een droog raam geeft een kabaal van hier tot heb ik jou daar..
Meneer schrok zich een ongeluk en gilde ER KOMT IEMAND AAN MET EEN CONTAINER!!!!!

Zijn muis zakte meteen in elkaar en die avond is het er ook niet meer van gekomen, omdat ik hem niet kon aankijken zonder enorm in de lacht te schieten..

*rolt van stoel _/-\o_ _O- _O- ik kom echt níet meer bij muahahaha

Woohoow heftig :') :') :')
ik kan het me al inbeelden haha!

_Liiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 10:36

Ik heb ook nog wel een grappige,
van een ex een héle tijd terug.
Waren gezellig carnaval aan het vieren op zo'n groot feest van school, en om 1 uur zou het afgelopen zijn.
Nou mijn ex was op dat moment redelijk van het padje, hij dronk nog wel eens een biertje te veel.
Maargoed wij staan met de hele kluit te wachten bij de garderobe, en ik zou de jassen ophalen.
Wilde hij de hele tijd gaan staan kleffen, maar ik had zoiets van als er en plekkie vrij komt daar bij de garderobe dan haal ik snel de jassen.
Dat vond mener dus niet zo cool, dus die liep meteen met een lang gezicht rond.
Eenmaal buiten begon hij ruzie te zoeken, dus ik wilde weg fietsen met de vriendin waarmee ik ook heen was gegaan.
Warop meneer moest roepen dat als ik NU weg zou fietsen het uit zou zijn, en dat dat geen probleem zou zijn aangezien er nog wel 5 meiden achter hem aan zaten.
Toen had ik er echt genoeg van, heb goede nacht gewenst en gezegd dat we het er de volgende dag wel over zouden hebben.
Om vervolgens allemaal smsjs te krijgen van zijn vrienden toen ik eenmaal thuis was, met de vraag waarom ik het had uitgemaakt, want mijn ex zat er toch wel heel erg mee haha.
Ik dacht toen echt ' euhh ik heb niks gezegd hoor'..
Maargoed volgende dag had ie wel netjes zijn excuus aangeboden!

Paul11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 11:29

Nu er toch over Russen gesproken is, ik heb er ook een (eigenlijk niet over een EX), wel ex werk, dus toch een beetje ex.
Het is wel een lang verhaal hoor.

Ik was voor de zaak op reis naar Rusland ( Kaliningrad ) en zou die vrijdag morgen terug vliegen naar Nederland.
Word ik 's morgens opgebeld door een van onze klanten, dat hij mij toch wel erg graag nog zou willen spreken voordat ik vertrek en hij stelde voor, dat hij ons naar het vliegveld zou brengen, wat een 1/2 uurtje rijden is( hij had een zeer luxe omgebouwde mercedesbus, met fautuils ect. en chaufeur ). Vriendelijk aanbod dus en de klant tevreden.
We zijn nog niet de parkeerplaats af van het hotel of daar komt die standaard fles wodka op tafel ( dus 's morgens om 8:30 ).
Er was maar één drinkglas, waar we met z'n drieen uit dienden te nuttigen ( geen probleem, de alcohol ontsmet wel ), maar hierdoor moest je wel het glas in een keer leegdrinken en geen kleine slokjes kon nemen, wat mijn gewoonlijke truckje was, om dergelijke exercities te overleven.
Resultaat, ik kom behoorlijk aangeschoten bij het vliegveld.
Nu moet je weten, dat het internationale vliegveld van Kaliningrad niet veel meer is, als een regionaal vliegveldje hier.
Ik weet vandaag de dag nog niet hoe ik door die douane gekomen ben en hoe ik in staat ben geweest mijn bagage op de band te krijgen, maar ik vond mezelf zo'n beetje terug, hangend boven de pot, met een afdruk van de wcbril in mijn voorhoofd.
Afijn, na een kwartiertje ga ik naar de gate, staat er niemand meer, ik kijk naar buiten en zie een rij voor het vliegtuig staan.
Ik schiet dus een loslopende stewardes aan en weet uit te brengen, dat ik naar dat vliegtuig moet.
De stewardes kijkt me aan en vraagt " gaat het een beetje meneer " ( in het engels uiteraard.)
Nu komt het, ik anwoord ( ook in het engels ) "Geef me een half uurtje en ik ben je mannetje ", terwijl ik had willen zeggen " geef me een half uurtje en ik ben weer het mannetje ".
Wel is waar een klein verschilletje, maar toch essentieel. :o
De dame in kwestie keek me aan, met een ijzig blik, bracht me naar het toestel en wenste me geeneens goede reis. :D _O- _O-

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 11:52

Ik dacht, nu komt het, je had het voor elkaar gespeeld het verkeerde vliegtuig te nemen en belande ergens in het Midden-Oosten :') .

Paul11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 12:09

Kwanyin schreef:
Ik dacht, nu komt het, je had het voor elkaar gespeeld het verkeerde vliegtuig te nemen en belande ergens in het Midden-Oosten :') .

Zou wel een aardige wraak zijn geweest van die stewardes, ik had het waarschijnlijk niet eens opgemerkt :?

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 12:14

Kwanyin schreef:

ja dat dacht ik ook :D had zo veel grappiger geweest }>

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 12:32

Ik had er altijd zo'n hekel aan als mijn ex zei: ik voel me weer helemaal het mannetje! _O-
Had dan altijd het idee dat hij bedoelde dat hij de grootste pooier van het land was!

Paul11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 13:01

Pascal schreef:
Ik had er altijd zo'n hekel aan als mijn ex zei: ik voel me weer helemaal het mannetje! _O-
Had dan altijd het idee dat hij bedoelde dat hij de grootste pooier van het land was!

In het engels is het toch een heel gewone uitdrukking hoor " I'm your man ", betekend zoiets als " ik ben er klaar voor".
Tja, waarvoor ? O:) , het is maar net wat je erachter zoek. het zal mijn vunzig blik wel geweest zijn denk ik _-:(
Laatst bijgewerkt door Paul11 op 19-01-11 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 13:17

Paul11 schreef:
. het zal mijn vunzig blik wel geweest zijn denk ik _-:(

Dat denk ik ook _O-

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 13:30

haha die van dat vliegtuig had ik anders verwacht dat je niet meer mee kon met het vliegtuig XD maar goed die van die mensen die anderen laten wachten zijn echt l^llig ik was laatst in staat het uit te maken omdat hij mij 1.5uur liet wachten en zij dat die met politie mee moest. was dus niet zo en hij had me al vaker laten wachten dus was dat beetje zat. :p

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 14:42

Ik heb trouwens ook nog een ex die praatte in zijn slaap. Hij vertelde echt veel, maar wist helaas wel wanneer hij z`n mond moest houden. :( Ook op een ochtend had ik bij hem geslapen en zoals altijd was ik heel vroeg wakker. (half 10 ofzo) Ik draaide me om en begon een vies verhaaltje in zijn oor te fluisteren, totdat hij zich omdraaide en me keihard voor m`n mond sloeg! :oo Toen begon hij te schelden dat zijn broertje dat woord niet mocht horen en blabla. Ik schrok me rot en sloeg hem terug en begon daarna te huilen, waarop meneer wakker werd en geeeen idee had waarom ik nou zo hysterisch zat te huilen. :roll:
Niet echt een blunder maar achteraf zit ik hem er nog steeds om uit te lachen. :+

Een paar dagen daarvoor had hij ook zo`n actie. Ik werd wakker dus begon tegen hem te praten en hij praatte ook gewoon terug. Dus wij hele verhalen over vanalles en nogwat, ik ondertussen proberen te achterhalen waar zijn tattoo nou voor stond (^). We waren echt al 10 minuten aan het kletsen, to hij zich omdraaide en zei: Goedemorgen lieverd, lekker geslapen? Ik "eeeuhh." :+

Hij had ook nog een keer zo`n geweldige actie in zijn slaap toen de kat bij ons op bed sprong. Hij pakte de dekens en gooide die over z`n hoofd en schreeuwde: 'kijk uit hoor dat beest krabt! hij krabt je hele gezicht open hoor!'
Terwijl dat beestje alleen maar een lekker slaapplekje bij onze voeten zocht. :+

Die ex had wel meer van zulke acties. Hij had echt van die grappige karaktertrekjes, zoals heel sloom praten, een ''ding' uitleggen die altijd zo'n vorm had en ook nog kon ronddraaien :j Met zijn vuistjes omhoog gaan staan als hij iets leuk vond, lachen als een hamster etc. :')

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 16:39

@ Topsylover: hahaha, ik vermoed dat je nog niet weet waarvoor de tattoo staat??

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 16:45

Eponastable schreef:
@ Topsylover: hahaha, ik vermoed dat je nog niet weet waarvoor de tattoo staat??

Ehh, nee helaas niet. :+ Ik mag nog steeds niet weten waar de tattoo voor staat, maar hij vraagt me wel om mee te denken aan een uitbreiding. Ja daaaag. 8)7