Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en gooit vervolgends de telefoon weg.
Daar aangekomen in modderbenen en bevroren.
dressagelady schreef:Pascal schreef:Ik lag op de bestuurder stoel en hij bovenop me..
Blijkbaar stond het contact nog een stukje aan want ik schoot met mijn voet tegen de hendel van de ruitenwissers aan..
Nou ruitenwissers op een droog raam geeft een kabaal van hier tot heb ik jou daar..
Meneer schrok zich een ongeluk en gilde ER KOMT IEMAND AAN MET EEN CONTAINER!!!!!
Zijn muis zakte meteen in elkaar en die avond is het er ook niet meer van gekomen, omdat ik hem niet kon aankijken zonder enorm in de lacht te schieten..
*rolt van stoel![]()
![]()
ik kom echt níet meer bij muahahaha
. 
Pascal schreef:Ik had er altijd zo'n hekel aan als mijn ex zei: ik voel me weer helemaal het mannetje!
Had dan altijd het idee dat hij bedoelde dat hij de grootste pooier van het land was!
, het is maar net wat je erachter zoek. het zal mijn vunzig blik wel geweest zijn denk ik
Ook op een ochtend had ik bij hem geslapen en zoals altijd was ik heel vroeg wakker. (half 10 ofzo) Ik draaide me om en begon een vies verhaaltje in zijn oor te fluisteren, totdat hij zich omdraaide en me keihard voor m`n mond sloeg!
Toen begon hij te schelden dat zijn broertje dat woord niet mocht horen en blabla. Ik schrok me rot en sloeg hem terug en begon daarna te huilen, waarop meneer wakker werd en geeeen idee had waarom ik nou zo hysterisch zat te huilen.

Met zijn vuistjes omhoog gaan staan als hij iets leuk vond, lachen als een hamster etc.