Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Gisteravond zei Piet dan dinsdag [morgen dus] een drama zou worden op de wegen,omdat het gaat dooien.De temperatuur zou boven nul zijn.Vanacht zou het hier -11 zijn geweest,nou echt niet,de waterpomp was niet eens bevroren op de wei.
Vandaag was het heerlijk weer,heel veel warme zon,totaal niet koud.
_lauraaa_ schreef:hier in limburg ligt de sneeuw toch wel heel erg dik. buurvrouw kwam met haar auto niet meer weg en die hebben ze moeten uitgraven. ook echt heel mistig en zie je op sommige stukken nu bijna niks meer.
en volgens mij is het strooizout weeeeeer op. ik woon aan een doorgaande weg die altijd als een van de eerste gestrooid word, maar vandaag is er niks gestrooid.
Elsskippy schreef:_lauraaa_ schreef:hier in limburg ligt de sneeuw toch wel heel erg dik. buurvrouw kwam met haar auto niet meer weg en die hebben ze moeten uitgraven. ook echt heel mistig en zie je op sommige stukken nu bijna niks meer.
en volgens mij is het strooizout weeeeeer op. ik woon aan een doorgaande weg die altijd als een van de eerste gestrooid word, maar vandaag is er niks gestrooid.
Ik hoorde het net op rtl dat je schuursponjes onder je schoenen moet doen.
Het is wel een goede tip, moest er wel om lachen.
Janneke_Tri schreef:gohya schreef:Gisteravond zei Piet dan dinsdag [morgen dus] een drama zou worden op de wegen,omdat het gaat dooien.De temperatuur zou boven nul zijn.Vanacht zou het hier -11 zijn geweest,nou echt niet,de waterpomp was niet eens bevroren op de wei.
Vandaag was het heerlijk weer,heel veel warme zon,totaal niet koud.
heb net nog op teletext gekeken, dooi is heel minimaal en morgen wordt t nog heel koud![]()
btw het is al een drama op de weg, dus erger kan t niet worde denk ik dan![]()
als je buiten loopt valt t wel mee vond ik, zegt ons pap net dat t min. -7 isik moest straks n stukje fietsen.. dat was wel echt n hel en koud!
en trouwens ik geloof al heel lang niet meer in pietwat hij zegt klopt 9 vd 10 keer niet bij ons|o
edit: bij ons is t vanaf vanmiddag heel erg mistig (omg. noord-oost brabant grave, uden, veghel, nijmegen)
aerdenhout1 schreef:En we zouden dooi krijgen?
Zijn ze helemaal van de pot gerukt! Het was afgelopen nacht zo koud dat zelfs de kraan in de zadelkamer bevroren was, en dan moet het heel hard vriezen!
Dat weerbericht veranderd net zo snel als mijn goede humeur!
GaitMonster schreef:Ninaka schreef:Volgens de temperatuur meter op startpagina.nl is het hier 13 gradenI wish, wat doet al die sneeuw hier dan nog?
Dr zit zeker geen -etje op de temperatuurmeter